Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.

hylo

Anbefalte innlegg

Okay, dette er bilde av <<Alex>>

Det andre er bilde av deg.

Dere har likens tapét på rommet, dere ser likens ut, dere er født på samme dag, <<Alex>> sa han skulle kjøpe Mercedez, å det har du.

Så jeg tar feil?

Uansett, jeg må si at Kardusen holder seg tørr i munnen lenge, så lenge man baker den skikkelig. Skruf holder seg ikke så lenge før den begynner å renne, og det kan være litt irriterendes noen ganger, siden jeg liker å kose meg med snusen lenge.

6905718[/snapback]

Samme plakat har han òg!

Jeg har prøvd snus en gang, og det frister ikke til gjentagelse. Holdt på å gå i bakken av en porsjon General liksom. :wee:

post-31016-1158860213_thumb.jpg

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dere har likens tapét på rommet, dere ser likens ut, dere er født på samme dag, <<Alex>> sa han skulle kjøpe Mercedez, å det har du.

Så jeg tar feil?

Uansett, jeg må si at Kardusen holder seg tørr i munnen lenge, så lenge man baker den skikkelig. Skruf holder seg ikke så lenge før den begynner å renne, og det kan være litt irriterendes noen ganger, siden jeg liker å kose meg med snusen lenge.

6905718[/snapback]

Samme plakat har han òg!

Jeg har prøvd snus en gang, og det frister ikke til gjentagelse. Holdt på å gå i bakken av en porsjon General liksom. :wee:

6910387[/snapback]

Eneste post i tråden så får du post nr. 4000! :p

EDIT; en feiltagelse.

EDIT 2; LIEK WTF! jeg fikk nr. 4k :cool:

Endret av haakie
Lenke til kommentar

Så jeg tar feil?

6905718[/snapback]

Samme plakat har han òg!

6910387[/snapback]

hahaha! :lol:

Endret av Leasch
Lenke til kommentar

Så jeg tar feil?

6905718[/snapback]

Samme plakat har han òg!

6910387[/snapback]

hahaha! :lol:

6910589[/snapback]

Haha :lol: lettEID!

Lenke til kommentar

Nick and Johny smaker dritt, men den er sterk. Tar en dobbelpris med Nick and Johny om morran, Gøteborg i timene og kardus i storefri og på vei hjem. Ellers uttover kvelden går det i Skruf portion (som også smaker dritt). Eneste snusen jeg kan si smaker godt, er Grovsnus og Kardus.

Liker variasjon, så har 3 snusbokser på skolen, og 3 bokser hjemme. Alle av forskjellig type.

Lenke til kommentar

Snuset general i går og fant ut at hvis man svelget alle saften som kommer fra snusen får man vondt i magen. Jeg mener; dette kan da umulig være bra for magen? Det kan jo bli magesår o.l når snusen er strerk (f.eks. Koksalt)

Hva mener dere?

Endret av Thewiz
Lenke til kommentar
Snuset general i går og fant ut at hvis man svelget alle saften som kommer fra snusen får man vondt i magen. Jeg mener; dette kan da umulig være bra for magen? Det kan jo bli magesår o.l når snusen er strerk (f.eks. Koksalt)

Hva mener dere?

6915370[/snapback]

synes ikke du den saften fra snusen smaker dritt? :ohmy:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...