Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Okay, dette er bilde av <<Alex>>

 

Det andre er bilde av deg.

 

Dere har likens tapét på rommet, dere ser likens ut, dere er født på samme dag, <<Alex>> sa han skulle kjøpe Mercedez, å det har du.

 

Så jeg tar feil?

 

Uansett, jeg må si at Kardusen holder seg tørr i munnen lenge, så lenge man baker den skikkelig. Skruf holder seg ikke så lenge før den begynner å renne, og det kan være litt irriterendes noen ganger, siden jeg liker å kose meg med snusen lenge.

6905718[/snapback]

 

Samme plakat har han òg!

 

Jeg har prøvd snus en gang, og det frister ikke til gjentagelse. Holdt på å gå i bakken av en porsjon General liksom. :wee:

post-31016-1158860213_thumb.jpg

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Okay, dette er bilde av <<Alex>>

 

Det andre er bilde av deg.

 

Dere har likens tapét på rommet, dere ser likens ut, dere er født på samme dag, <<Alex>> sa han skulle kjøpe Mercedez, å det har du.

 

Så jeg tar feil?

 

Uansett, jeg må si at Kardusen holder seg tørr i munnen lenge, så lenge man baker den skikkelig. Skruf holder seg ikke så lenge før den begynner å renne, og det kan være litt irriterendes noen ganger, siden jeg liker å kose meg med snusen lenge.

6905718[/snapback]

 

Samme plakat har han òg!

 

Jeg har prøvd snus en gang, og det frister ikke til gjentagelse. Holdt på å gå i bakken av en porsjon General liksom. :wee:

6910387[/snapback]

Eneste post i tråden så får du post nr. 4000! :p

EDIT; en feiltagelse.

EDIT 2; LIEK WTF! jeg fikk nr. 4k :cool:

Endret av haakie
Lenke til kommentar
Okay, dette er bilde av <<Alex>>

 

Det andre er bilde av deg.

 

Dere har likens tapét på rommet, dere ser likens ut, dere er født på samme dag, <<Alex>> sa han skulle kjøpe Mercedez, å det har du.

 

Så jeg tar feil?

 

Uansett, jeg må si at Kardusen holder seg tørr i munnen lenge, så lenge man baker den skikkelig. Skruf holder seg ikke så lenge før den begynner å renne, og det kan være litt irriterendes noen ganger, siden jeg liker å kose meg med snusen lenge.

6905718[/snapback]

 

Samme plakat har han òg!

 

Jeg har prøvd snus en gang, og det frister ikke til gjentagelse. Holdt på å gå i bakken av en porsjon General liksom. :wee:

6910387[/snapback]

 

 

hahaha! :lol:

Endret av Leasch
Lenke til kommentar
Okay, dette er bilde av <<Alex>>

 

Det andre er bilde av deg.

 

Dere har likens tapét på rommet, dere ser likens ut, dere er født på samme dag, <<Alex>> sa han skulle kjøpe Mercedez, å det har du.

 

Så jeg tar feil?

 

Uansett, jeg må si at Kardusen holder seg tørr i munnen lenge, så lenge man baker den skikkelig. Skruf holder seg ikke så lenge før den begynner å renne, og det kan være litt irriterendes noen ganger, siden jeg liker å kose meg med snusen lenge.

6905718[/snapback]

 

Samme plakat har han òg!

 

Jeg har prøvd snus en gang, og det frister ikke til gjentagelse. Holdt på å gå i bakken av en porsjon General liksom. :wee:

6910387[/snapback]

 

 

hahaha! :lol:

6910589[/snapback]

Haha :lol: lettEID!

Lenke til kommentar

Nick and Johny smaker dritt, men den er sterk. Tar en dobbelpris med Nick and Johny om morran, Gøteborg i timene og kardus i storefri og på vei hjem. Ellers uttover kvelden går det i Skruf portion (som også smaker dritt). Eneste snusen jeg kan si smaker godt, er Grovsnus og Kardus.

 

Liker variasjon, så har 3 snusbokser på skolen, og 3 bokser hjemme. Alle av forskjellig type.

Lenke til kommentar
Snuset general i går og fant ut at hvis man svelget alle saften som kommer fra snusen får man vondt i magen. Jeg mener; dette kan da umulig være bra for magen? Det kan jo bli magesår o.l når snusen er strerk (f.eks. Koksalt)

 

 

Hva mener dere?

6915370[/snapback]

 

synes ikke du den saften fra snusen smaker dritt? :ohmy:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...