Fredrik Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 (endret) Okay, dette er bilde av <<Alex>> Det andre er bilde av deg. Dere har likens tapét på rommet, dere ser likens ut, dere er født på samme dag, <<Alex>> sa han skulle kjøpe Mercedez, å det har du. Så jeg tar feil? Uansett, jeg må si at Kardusen holder seg tørr i munnen lenge, så lenge man baker den skikkelig. Skruf holder seg ikke så lenge før den begynner å renne, og det kan være litt irriterendes noen ganger, siden jeg liker å kose meg med snusen lenge. 6905718[/snapback] Samme plakat har han òg! Jeg har prøvd snus en gang, og det frister ikke til gjentagelse. Holdt på å gå i bakken av en porsjon General liksom. Endret 21. september 2006 av fredrikrb Lenke til kommentar
haakie Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 (endret) Okay, dette er bilde av <<Alex>> Det andre er bilde av deg. Dere har likens tapét på rommet, dere ser likens ut, dere er født på samme dag, <<Alex>> sa han skulle kjøpe Mercedez, å det har du. Så jeg tar feil? Uansett, jeg må si at Kardusen holder seg tørr i munnen lenge, så lenge man baker den skikkelig. Skruf holder seg ikke så lenge før den begynner å renne, og det kan være litt irriterendes noen ganger, siden jeg liker å kose meg med snusen lenge. 6905718[/snapback] Samme plakat har han òg! Jeg har prøvd snus en gang, og det frister ikke til gjentagelse. Holdt på å gå i bakken av en porsjon General liksom. 6910387[/snapback] Eneste post i tråden så får du post nr. 4000! EDIT; en feiltagelse. EDIT 2; LIEK WTF! jeg fikk nr. 4k Endret 21. september 2006 av haakie Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 (endret) Okay, dette er bilde av <<Alex>> Det andre er bilde av deg. Dere har likens tapét på rommet, dere ser likens ut, dere er født på samme dag, <<Alex>> sa han skulle kjøpe Mercedez, å det har du. Så jeg tar feil? Uansett, jeg må si at Kardusen holder seg tørr i munnen lenge, så lenge man baker den skikkelig. Skruf holder seg ikke så lenge før den begynner å renne, og det kan være litt irriterendes noen ganger, siden jeg liker å kose meg med snusen lenge. 6905718[/snapback] Samme plakat har han òg! Jeg har prøvd snus en gang, og det frister ikke til gjentagelse. Holdt på å gå i bakken av en porsjon General liksom. 6910387[/snapback] hahaha! Endret 21. september 2006 av Leasch Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Okay, dette er bilde av <<Alex>> Det andre er bilde av deg. Dere har likens tapét på rommet, dere ser likens ut, dere er født på samme dag, <<Alex>> sa han skulle kjøpe Mercedez, å det har du. Så jeg tar feil? Uansett, jeg må si at Kardusen holder seg tørr i munnen lenge, så lenge man baker den skikkelig. Skruf holder seg ikke så lenge før den begynner å renne, og det kan være litt irriterendes noen ganger, siden jeg liker å kose meg med snusen lenge. 6905718[/snapback] Samme plakat har han òg! Jeg har prøvd snus en gang, og det frister ikke til gjentagelse. Holdt på å gå i bakken av en porsjon General liksom. 6910387[/snapback] hahaha! 6910589[/snapback] Haha lettEID! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Kjøpte Catch eucalyptus i dag, tenkte den var bra siden jeg er syk og har vondt i halsen, men det bare medfører at jeg såvidt kjenner prisen Får ta å roe ned bruken til jeg er frisk Btw: en kompis kjøpte nylig nick and jonny (elns) og han sa den smakte forfærdelig? Lenke til kommentar
............... Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Btw: en kompis kjøpte nylig nick and jonny (elns) og han sa den smakte forfærdelig? 6911077[/snapback] Jeg syns selv det smaker noe mellom general og skruf. Liker den veldig godt, hva er gærnt med han? ( ) Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Tulliball, smaker endel som grovsnus. Litt "søtere" smak, jeg synes den var kjempegod iallefall. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Nick and Johny smaker dritt, men den er sterk. Tar en dobbelpris med Nick and Johny om morran, Gøteborg i timene og kardus i storefri og på vei hjem. Ellers uttover kvelden går det i Skruf portion (som også smaker dritt). Eneste snusen jeg kan si smaker godt, er Grovsnus og Kardus. Liker variasjon, så har 3 snusbokser på skolen, og 3 bokser hjemme. Alle av forskjellig type. Lenke til kommentar
............... Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Skjønner ikke vitsen med å snuse det hvis du syns det smaker dritt Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Skjønner ikke vitsen med å snuse det hvis du syns det smaker dritt 6914431[/snapback] Der traff du spikeren i trynet Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 (endret) Snuset general i går og fant ut at hvis man svelget alle saften som kommer fra snusen får man vondt i magen. Jeg mener; dette kan da umulig være bra for magen? Det kan jo bli magesår o.l når snusen er strerk (f.eks. Koksalt) Hva mener dere? Endret 22. september 2006 av Thewiz Lenke til kommentar
haakie Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Tviler på at det er sunt, men ikke alt for farlig med tanke på at vi har magsyre (saltsyre) som tar det meste. Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Snuset general i går og fant ut at hvis man svelget alle saften som kommer fra snusen får man vondt i magen. Jeg mener; dette kan da umulig være bra for magen? Det kan jo bli magesår o.l når snusen er strerk (f.eks. Koksalt) Hva mener dere? 6915370[/snapback] synes ikke du den saften fra snusen smaker dritt? Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Smaker dritt gjør den vel ikke, men jeg syns vel ikke det er som goderier nei! Lenke til kommentar
Ole_Tobias Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Btw: en kompis kjøpte nylig nick and jonny (elns) og han sa den smakte forfærdelig? 6911077[/snapback] den e FETTSTYGG!! Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Eh, hva? 14satan Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Øy jeg har ett tårn general til salgs i Kristiansand hvis noen er interessert? 350kr elns. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Skjønner ikke vitsen med å snuse det hvis du syns det smaker dritt 6914431[/snapback] Fordi den er sterk. Og akkurat Nick and Johny spytter jeg ut saften istedenfor å svelge den, som jeg gjør det de fleste andre snustyper. Lenke til kommentar
Ja9boy Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Jeg skal opne en onyx nå snart skal bare bruke opp skruf tranebæren først. Va syns dere om onyx? jeg syns den er knall god, general smak med en twist mint smak i. og ganske grei effekt Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Det jeg kanskje liker best med Onyx-en, er at den ikke renner så mye som vanlig General Porsjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg