Bertelsen Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Skruf løs, ingen over, ingen ved siden... 6901808[/snapback] Yes! skruf e bare best! Bruker en boks nu snart i en måned, ligger ikke i kjøleskapet... smaken er ikke borte. That's what i call good stuff! 6904362[/snapback] Du har en snusboks i én måned? Var det ikke du som het <<alex>> før eller noe? Lenke til kommentar
Woods Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 En boks i måneden? Kjøpte skrufen min på mandag og må kjøpe ny i morgen. Jeg er ingen storsnuser i grunn.. klarer meg fint med en boks på 2 - max 3 dager Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) Skruf løs, ingen over, ingen ved siden... 6901808[/snapback] joda, i noen ukers tid. 6901818[/snapback] Dere må skjønne at det bare er fordi dere snuser Gennis/Grovsnus whatever, til vanlig. Selv snuser jeg kun Skruf, blir lei av alt annet etter få dager. Selvom jeg f.eks liker denna Nick (and Johnny) greia, så spør jeg alltid gutta om de har en skruf. Rart det der, men sånn er det bare... 6903803[/snapback] jeg har proevd det meste av loes snus som er aa oppdrive i norske butikker (Bortsett fra kardus) og kommer alltid til at General er snusen blandt snus Likte skruf naar jeg begynnte aa snuse, fordi det var eneste snusen som ga "kick", men naa merker jeg ikke noe annet enn den daarlige smaken og ser derfor ingen grunn til aa snuse den, tenker meg dere kommer frem til det samme naar dere vokser til 6904077[/snapback] Altså, tar ikke veldig lange tia før rusen av snus ikke lenger er der. Selv kjenner jeg den ikke. Jeg holder meg fortsatt til Skruf... Edit: At ALLE liker General bedre enn alt annet er allikevel svært, svært usansynelig. Endret 20. september 2006 av KompleX Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) Skruf løs, ingen over, ingen ved siden... 6901808[/snapback] joda, i noen ukers tid. 6901818[/snapback] Dere må skjønne at det bare er fordi dere snuser Gennis/Grovsnus whatever, til vanlig. Selv snuser jeg kun Skruf, blir lei av alt annet etter få dager. Selvom jeg f.eks liker denna Nick (and Johnny) greia, så spør jeg alltid gutta om de har en skruf. Rart det der, men sånn er det bare... 6903803[/snapback] jeg har proevd det meste av loes snus som er aa oppdrive i norske butikker (Bortsett fra kardus) og kommer alltid til at General er snusen blandt snus Likte skruf naar jeg begynnte aa snuse, fordi det var eneste snusen som ga "kick", men naa merker jeg ikke noe annet enn den daarlige smaken og ser derfor ingen grunn til aa snuse den, tenker meg dere kommer frem til det samme naar dere vokser til 6904077[/snapback] Altså, tar ikke veldig lange tia før rusen av snus ikke lenger er der. Selv kjenner jeg den ikke. Jeg holder meg fortsatt til Skruf... Edit: At ALLE liker General bedre enn alt annet er allikevel svært, svært usansynelig. 6904595[/snapback] selvfoelgelig ikke alle, men mange, hvis du spoer folk som har snust mer enn 3 aar tipper jeg at godt over 50% av de snuser general. Og tipper at ca. like mange av skruf-snusere kommer til aa slutte naar det ikke er "in" lenger. Endret 20. september 2006 av TorbjørnK Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Skruf løs, ingen over, ingen ved siden... 6901808[/snapback] Yes! skruf e bare best! Bruker en boks nu snart i en måned, ligger ikke i kjøleskapet... smaken er ikke borte. That's what i call good stuff! 6904362[/snapback] Du har en snusboks i én måned? Var det ikke du som het <<alex>> før eller noe? 6904498[/snapback] tror du tar feil. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) Okay, dette er bilde av <<Alex>> Det andre er bilde av deg. Dere har likens tapét på rommet, dere ser likens ut, dere er født på samme dag, <<Alex>> sa han skulle kjøpe Mercedez, å det har du. Så jeg tar feil? Uansett, jeg må si at Kardusen holder seg tørr i munnen lenge, så lenge man baker den skikkelig. Skruf holder seg ikke så lenge før den begynner å renne, og det kan være litt irriterendes noen ganger, siden jeg liker å kose meg med snusen lenge. Endret 20. september 2006 av Bertelsen Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 hahaha, så grundig rundeid!! OnT: Kjørte netopp ned på hydro og kjøpte meg en boks ettan, har snust den en del før, og den er skikkelig god Lenke til kommentar
Feh Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Jeg har vel smakt det som er av både løs og porsjon (bortsett fra noen ytterst få sære merker man finner i USA og sverige). Og etter så utrolig mye forskjellig jeg har smakt sitter jeg igjen med to favorriter i hver sin "klasse" og det er General og Röda bake og Skruf tranebær og Gøteborgs rapé. Skruf var bare digg i begynnelsen for effekten, men så fort effekten gav seg fant jeg få grunner til å fortsette med en snus som smakte DRITT rett og slett i forhold til annen snus Er så mange her som er så "kule" fordi de disser General siden alle bruker den. Men det finnes en jævlig god grunn til det og det er rett og slett fordi General overgår absolutt alt annet av snus når det gjelder smak og aroma. Den smaker rett og slett best. Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) Okay, dette er bilde av <<Alex>> Det andre er bilde av deg. Dere har likens tapét på rommet, dere ser likens ut, dere er født på samme dag, <<Alex>> sa han skulle kjøpe Mercedez, å det har du. Så jeg tar feil? Uansett, jeg må si at Kardusen holder seg tørr i munnen lenge, så lenge man baker den skikkelig. Skruf holder seg ikke så lenge før den begynner å renne, og det kan være litt irriterendes noen ganger, siden jeg liker å kose meg med snusen lenge. 6905718[/snapback] Jeg kjenner flere personer som har likens tapet som meg. I tillegg har jeg flere søsken. Så du tar feil. Og faen ikke bruk mine bilder! litt OT people. sori azz, måtte få d ut. Endret 20. september 2006 av Leasch Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Okay, dette er bilde av <<Alex>> Det andre er bilde av deg. Dere har likens tapét på rommet, dere ser likens ut, dere er født på samme dag, <<Alex>> sa han skulle kjøpe Mercedez, å det har du. Så jeg tar feil? Uansett, jeg må si at Kardusen holder seg tørr i munnen lenge, så lenge man baker den skikkelig. Skruf holder seg ikke så lenge før den begynner å renne, og det kan være litt irriterendes noen ganger, siden jeg liker å kose meg med snusen lenge. 6905718[/snapback] Jeg kjenner flere personer som har likens tapet som meg. I tillegg har jeg flere søsken. Så du tar feil. Og faen ikke bruk mine bilder! litt OT people. sori azz, måtte få d ut. 6905761[/snapback] Yeah right Jeg heter Elvis Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Seriøst? Jeg hater Elvis. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Poenget mitt var at det er like sannsynlig at det ikke er deg på begge bildene som at jeg er Elvis. Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Poenget mitt var at det er like sannsynlig at det ikke er deg på begge bildene som at jeg er Elvis. 6905918[/snapback] Jeg tror jeg har "desjavu".. Lenke til kommentar
............... Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 mi nå nok si det ligna litt på deg begge steder.. Og når alderen stemmer så.. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Skruf løs, ingen over, ingen ved siden... 6901808[/snapback] joda, i noen ukers tid. 6901818[/snapback] Dere må skjønne at det bare er fordi dere snuser Gennis/Grovsnus whatever, til vanlig. Selv snuser jeg kun Skruf, blir lei av alt annet etter få dager. Selvom jeg f.eks liker denna Nick (and Johnny) greia, så spør jeg alltid gutta om de har en skruf. Rart det der, men sånn er det bare... 6903803[/snapback] jeg har proevd det meste av loes snus som er aa oppdrive i norske butikker (Bortsett fra kardus) og kommer alltid til at General er snusen blandt snus Likte skruf naar jeg begynnte aa snuse, fordi det var eneste snusen som ga "kick", men naa merker jeg ikke noe annet enn den daarlige smaken og ser derfor ingen grunn til aa snuse den, tenker meg dere kommer frem til det samme naar dere vokser til 6904077[/snapback] Altså, tar ikke veldig lange tia før rusen av snus ikke lenger er der. Selv kjenner jeg den ikke. Jeg holder meg fortsatt til Skruf... Edit: At ALLE liker General bedre enn alt annet er allikevel svært, svært usansynelig. 6904595[/snapback] selvfoelgelig ikke alle, men mange, hvis du spoer folk som har snust mer enn 3 aar tipper jeg at godt over 50% av de snuser general. Og tipper at ca. like mange av skruf-snusere kommer til aa slutte naar det ikke er "in" lenger. 6904673[/snapback] Sier du med Lindeberg-avatar. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 21. september 2006 Forfatter Del Skrevet 21. september 2006 General er en snus som er veldig anvendelig. Smaker helt greit, gir grei effekt og er helt grei holdbarhet på under leppa. Derfor er det hovedvalget mitt og mange andre sitt. Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Er det sånn at Skruf Stärk Portion smaker dritt? Lenke til kommentar
haakie Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Nei, det smaker snus, som mange regner som dritt. men er HIMMELSK! Lenke til kommentar
Feh Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Skruf smaker faen ikke ordentlig tobakk en gang. Skruf smaker gammal søplepose dog er den vidunderlig og bake og masse effekt (for de som fortsatt kjenner noe ) Lenke til kommentar
haakie Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Skruf smaker faen ikke ordentlig tobakk en gang. Skruf smaker gammal søplepose dog er den vidunderlig og bake og masse effekt (for de som fortsatt kjenner noe ) 6910190[/snapback] Må si meg litt uenig der, mener skruf lukter og smaker godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg