Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skruf løs, ingen over, ingen ved siden...  :w00t:

6901808[/snapback]

joda, i noen ukers tid.

6901818[/snapback]

 

Dere må skjønne at det bare er fordi dere snuser Gennis/Grovsnus whatever, til vanlig. Selv snuser jeg kun Skruf, blir lei av alt annet etter få dager. Selvom jeg f.eks liker denna Nick (and Johnny) greia, så spør jeg alltid gutta om de har en skruf. Rart det der, men sånn er det bare...

6903803[/snapback]

jeg har proevd det meste av loes snus som er aa oppdrive i norske butikker (Bortsett fra kardus) og kommer alltid til at General er snusen blandt snus :)

Likte skruf naar jeg begynnte aa snuse, fordi det var eneste snusen som ga "kick", men naa merker jeg ikke noe annet enn den daarlige smaken og ser derfor ingen grunn til aa snuse den, tenker meg dere kommer frem til det samme naar dere vokser til ;)

6904077[/snapback]

 

Altså, tar ikke veldig lange tia før rusen av snus ikke lenger er der. Selv kjenner jeg den ikke. Jeg holder meg fortsatt til Skruf...

 

Edit: At ALLE liker General bedre enn alt annet er allikevel svært, svært usansynelig.

Endret av KompleX
Lenke til kommentar
Skruf løs, ingen over, ingen ved siden...  :w00t:

6901808[/snapback]

joda, i noen ukers tid.

6901818[/snapback]

 

Dere må skjønne at det bare er fordi dere snuser Gennis/Grovsnus whatever, til vanlig. Selv snuser jeg kun Skruf, blir lei av alt annet etter få dager. Selvom jeg f.eks liker denna Nick (and Johnny) greia, så spør jeg alltid gutta om de har en skruf. Rart det der, men sånn er det bare...

6903803[/snapback]

jeg har proevd det meste av loes snus som er aa oppdrive i norske butikker (Bortsett fra kardus) og kommer alltid til at General er snusen blandt snus :)

Likte skruf naar jeg begynnte aa snuse, fordi det var eneste snusen som ga "kick", men naa merker jeg ikke noe annet enn den daarlige smaken og ser derfor ingen grunn til aa snuse den, tenker meg dere kommer frem til det samme naar dere vokser til ;)

6904077[/snapback]

 

Altså, tar ikke veldig lange tia før rusen av snus ikke lenger er der. Selv kjenner jeg den ikke. Jeg holder meg fortsatt til Skruf...

 

Edit: At ALLE liker General bedre enn alt annet er allikevel svært, svært usansynelig.

6904595[/snapback]

 

selvfoelgelig ikke alle, men mange, hvis du spoer folk som har snust mer enn 3 aar tipper jeg at godt over 50% av de snuser general. Og tipper at ca. like mange av skruf-snusere kommer til aa slutte naar det ikke er "in" lenger.

Endret av TorbjørnK
Lenke til kommentar
Skruf løs, ingen over, ingen ved siden...  :w00t:

6901808[/snapback]

Yes! :w00t: skruf e bare best! Bruker en boks nu snart i en måned, ligger ikke i kjøleskapet... smaken er ikke borte. That's what i call good stuff!

6904362[/snapback]

 

Du har en snusboks i én måned?

 

Var det ikke du som het <<alex>> før eller noe?

6904498[/snapback]

tror du tar feil.

Lenke til kommentar

Okay, dette er bilde av <<Alex>>

 

Det andre er bilde av deg.

 

Dere har likens tapét på rommet, dere ser likens ut, dere er født på samme dag, <<Alex>> sa han skulle kjøpe Mercedez, å det har du.

 

Så jeg tar feil?

 

Uansett, jeg må si at Kardusen holder seg tørr i munnen lenge, så lenge man baker den skikkelig. Skruf holder seg ikke så lenge før den begynner å renne, og det kan være litt irriterendes noen ganger, siden jeg liker å kose meg med snusen lenge.

post-64650-1158793135_thumb.jpg

post-64650-1158793158_thumb.jpg

Endret av Bertelsen
Lenke til kommentar

Jeg har vel smakt det som er av både løs og porsjon (bortsett fra noen ytterst få sære merker man finner i USA og sverige). Og etter så utrolig mye forskjellig jeg har smakt sitter jeg igjen med to favorriter i hver sin "klasse" og det er General og Röda bake og Skruf tranebær og Gøteborgs rapé.

 

Skruf var bare digg i begynnelsen for effekten, men så fort effekten gav seg fant jeg få grunner til å fortsette med en snus som smakte DRITT rett og slett i forhold til annen snus :p

 

Er så mange her som er så "kule" fordi de disser General siden alle bruker den. Men det finnes en jævlig god grunn til det og det er rett og slett fordi General overgår absolutt alt annet av snus når det gjelder smak og aroma. Den smaker rett og slett best.

Lenke til kommentar
Okay, dette er bilde av <<Alex>>

 

Det andre er bilde av deg.

 

Dere har likens tapét på rommet, dere ser likens ut, dere er født på samme dag, <<Alex>> sa han skulle kjøpe Mercedez, å det har du.

 

Så jeg tar feil?

 

Uansett, jeg må si at Kardusen holder seg tørr i munnen lenge, så lenge man baker den skikkelig. Skruf holder seg ikke så lenge før den begynner å renne, og det kan være litt irriterendes noen ganger, siden jeg liker å kose meg med snusen lenge.

6905718[/snapback]

 

Jeg kjenner flere personer som har likens tapet som meg. I tillegg har jeg flere søsken.

Så du tar feil. Og faen ikke bruk mine bilder!

 

litt OT people. sori azz, måtte få d ut.

Endret av Leasch
Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ
Okay, dette er bilde av <<Alex>>

 

Det andre er bilde av deg.

 

Dere har likens tapét på rommet, dere ser likens ut, dere er født på samme dag, <<Alex>> sa han skulle kjøpe Mercedez, å det har du.

 

Så jeg tar feil?

 

Uansett, jeg må si at Kardusen holder seg tørr i munnen lenge, så lenge man baker den skikkelig. Skruf holder seg ikke så lenge før den begynner å renne, og det kan være litt irriterendes noen ganger, siden jeg liker å kose meg med snusen lenge.

6905718[/snapback]

 

Jeg kjenner flere personer som har likens tapet som meg. I tillegg har jeg flere søsken.

Så du tar feil. Og faen ikke bruk mine bilder!

 

litt OT people. sori azz, måtte få d ut.

6905761[/snapback]

 

Yeah right

 

Jeg heter Elvis

Lenke til kommentar
Skruf løs, ingen over, ingen ved siden...  :w00t:

6901808[/snapback]

joda, i noen ukers tid.

6901818[/snapback]

 

Dere må skjønne at det bare er fordi dere snuser Gennis/Grovsnus whatever, til vanlig. Selv snuser jeg kun Skruf, blir lei av alt annet etter få dager. Selvom jeg f.eks liker denna Nick (and Johnny) greia, så spør jeg alltid gutta om de har en skruf. Rart det der, men sånn er det bare...

6903803[/snapback]

jeg har proevd det meste av loes snus som er aa oppdrive i norske butikker (Bortsett fra kardus) og kommer alltid til at General er snusen blandt snus :)

Likte skruf naar jeg begynnte aa snuse, fordi det var eneste snusen som ga "kick", men naa merker jeg ikke noe annet enn den daarlige smaken og ser derfor ingen grunn til aa snuse den, tenker meg dere kommer frem til det samme naar dere vokser til ;)

6904077[/snapback]

 

Altså, tar ikke veldig lange tia før rusen av snus ikke lenger er der. Selv kjenner jeg den ikke. Jeg holder meg fortsatt til Skruf...

 

Edit: At ALLE liker General bedre enn alt annet er allikevel svært, svært usansynelig.

6904595[/snapback]

 

selvfoelgelig ikke alle, men mange, hvis du spoer folk som har snust mer enn 3 aar tipper jeg at godt over 50% av de snuser general. Og tipper at ca. like mange av skruf-snusere kommer til aa slutte naar det ikke er "in" lenger.

6904673[/snapback]

 

 

Sier du med Lindeberg-avatar.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...