Simon Aldra Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Det er nå godt med en godt bakt en også. 5336282[/snapback] Der må jeg si meg uenig, en hardbaka snus gjør seg dårlig oppi leppa, blir bare ubehagelig. Mye bedre med en løs, den brer seg litt mer utover, mer behagelig det ^^ Nomix; lofotfiskermåten må testes. 5336314[/snapback] Tror vi bør gjøre en test på slike ting, om dere kan finne dedikerte snusere i Sandnessjøen-området skal jeg lage en slik guide Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Et hardt bakt "pris" funker fint om du er på skolen eller noe, og gjerne må ha den litt lengre inni enn den bør. En lempa pris funker best generelt imo, får mye mer smak utav den. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Et hardt bakt "pris" funker fint om du er på skolen eller noe, og gjerne må ha den litt lengre inni enn den bør. En lempa pris funker best generelt imo, får mye mer smak utav den. 5336367[/snapback] Hva som fungerer mest over tid vet man ikke før man har vært på en øy uten butikk og måkka silo, da vet man hva sparesnusing er Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Hva som fungerer mest over tid vet man ikke før man har vært på en øy uten butikk og måkka silo, da vet man hva sparesnusing er 5336377[/snapback] Evt. helvetesuke (7 fulle dager) i militæret der alt utstyr blir sjekket/strippet til bokseren for å forhindre medbrakt ureglementert utstyr (les: snus/røyk, penger, sjokkis, ekstra mat/tøy) og du greier å gjemme unna en boks snus tapet fast under skrukken. Ouch! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 http://glisevask.hotserv.dk/snus/ Litt fucka. Kommer mer etterhvert! Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Glisevask, god idè. Kanskje gjøre dette brukerdrevet? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 25. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2005 Genialt Glisevask! Jeg legger den på første post. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Takk takk Hylo! Nomix: Hva mener du..? Vurderer å legge til litt interaktivitet men det blir nok ikke med det første. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Takk takk Hylo! Nomix: Hva mener du..? Vurderer å legge til litt interaktivitet men det blir nok ikke med det første. 5336539[/snapback] Kanskje litt snustester? Men det kan vi jo i og for eg ta her. Kanskje lage en test og ha resultat i første post. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Kan vel forøvrig gjøre det på den side. Personlig test iallfall! Tenkte på en idè, mulig for brukere å gi karakter på snustypene. Hva synes folket om Kicks? Synes Winter Green versjonen var ganske god jeg.. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Mangler den beste hylol? Skruf? 5335951[/snapback] Skrufnicht. =(Skruf er den eneste snusen jeg ikke har noe spesielt forhold til. :\\ Takker forresten Alastor. 5336225[/snapback] Skruf er jo best! Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 (endret) God idè, ikke smakt Kicks dessverre. Men generelt, er alle her fullblods snusere? Def: Snuser normalt bare løs snus uten spesielle smaker. Endret 25. desember 2005 av Nomix Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Luzifer: Amen! Spsielt Stärk. Tviler på at alle er fullblodssnusere her. Er 15 og har snusa i en del år! Røyker mest nå, men har vært fullblods. Har det nå i blodet fortsatt da! Kicks er kos, ikke no nikotinbombe men hadde en fin aroma og rant ikke så forferdelig heller. Poser (spesielt general) som renner er noe av det VERSTE jeg veit om! *grøsse* Eller hva..? Jeg kjører White-style isåfall.. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Glise: Helt enig. Selv om jeg snuser general pose nå, fikk jo i julegave. Spare litt på Röde Läcket da. Har snuset siden fjorsommer jeg. Måkka silo. Den sommeren levde jeg to dager KUN på snus. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Liten bekreftelse på at du virkelig har begynt å snuse det ja.. Lacket er fin, litt mild men er digg å bake. Har lik leirkonsistens som Skruf'en, den jeg forguder så høyt! Hater å bake f.eks. General.. Men det som igjen er så kjipt med Skruf'n er det at den blir så bløt.. Lenke til kommentar
madgringo Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Hørte om en snus som het Wolf som visstnok skulle være den sterkeste av alle. Noen som har prøvd denne eller vet om det stemmer?? Tror den kun skulle være tilgjengelig i Tsjekkia eller lignende Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 (endret) Wolf? Har hørt om.. Øhm, husker ikke hva den het igjen! Men ikke Wolf.. Men altså, i utlandet finnes det en del ukjent ja. Til og med i England som generelt ikke har snus! Ofte mye sterkere, spesielt borti østen.. Endret 25. desember 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Er Tsjekkia medlem av EU? I så fall selges det ikke snus i Tsjekkia. Er bare Svergie og Norge som har dispensasjon for forbudet mot snusomsetning, tror jeg. Skruf er fin, men blir veldig myk. Må innrømme at jeg elsker Ettan, veldig fin aroma. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Lages snus i no EU-land veit jeg. Uansett er det mye rart man finner på Internett! Ettan er fin ja.. Første gang jeg prøvde bake, i bakrus etter en traumatisk opplevelse med bestekameraten min og kusina mi i samme seng på MITT rom i ikke-edru tilstand, prøvde jeg Ettan.. Satt på en lekeplass kl. 9 om morran etter litt oppkast og "bakte" meg en Ettan. Morsomt minne! Så da satt vi der, 4 folk med snus. Meg, bestekameraten min, en annen kamerat og kusina mi. Kusina mi faktisk, hjelp!! Lenke til kommentar
madgringo Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Hm, nå skal det være sagt at min "kilde" ikke er den mest pålitelige men søkte på google og fant en snus som het Timber Wolf. Jaja .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg