Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Panzerhansa, kan jeg ta meg en tur ned til solsiden og kjøpe snus av deg da? :innocent: er ikke 18 menneh..

gidder ikke og mase på andre..

6870981[/snapback]

 

nei gidder ikke miste jobben vis jeg blir ferska pluss at de mister lisensen for å selge tobakk og blir pluss at jeg blir rødflagget for å jobbe i butikk i 5 år.. hmm panzern blitt voksen å nå da??

Lenke til kommentar
Panzerhansa, kan jeg ta meg en tur ned til solsiden og kjøpe snus av deg da? :innocent: er ikke 18 menneh..

gidder ikke og mase på andre..

6870981[/snapback]

 

nei gidder ikke miste jobben vis jeg blir ferska pluss at de mister lisensen for å selge tobakk og blir pluss at jeg blir rødflagget for å jobbe i butikk i 5 år.. hmm panzern blitt voksen å nå da??

6896160[/snapback]

er vel egentlig sånn at du kan kjøpe av deg selv.. Også gi den til han?

 

men nei uff, sånn kan vi ikke drive med ;)

Lenke til kommentar

Når kommer egentlig løs versjonen av Nick and Johnny ut? Slik jeg forstod det heter da løs versjonen Johnny. Riktig? Men, når kommer herligheten? :love:

 

Har forresten lagt en del Kardus bak meg nå. Fantastisk snus.. Anbefales!

Men jeg lurer på en ting.. Hvor sterk er denne egentlig? Personlig kjenner jeg ikke noe forskjell på noen som helst snus når det gjelderstyrke, da jeg er fast Skruf snuser.

Lenke til kommentar
Skruf løs, ingen over, ingen ved siden...  :w00t:

6901808[/snapback]

joda, i noen ukers tid.

6901818[/snapback]

 

Dere må skjønne at det bare er fordi dere snuser Gennis/Grovsnus whatever, til vanlig. Selv snuser jeg kun Skruf, blir lei av alt annet etter få dager. Selvom jeg f.eks liker denna Nick (and Johnny) greia, så spør jeg alltid gutta om de har en skruf. Rart det der, men sånn er det bare...

Lenke til kommentar
Skruf løs, ingen over, ingen ved siden...  :w00t:

6901808[/snapback]

joda, i noen ukers tid.

6901818[/snapback]

 

Dere må skjønne at det bare er fordi dere snuser Gennis/Grovsnus whatever, til vanlig. Selv snuser jeg kun Skruf, blir lei av alt annet etter få dager. Selvom jeg f.eks liker denna Nick (and Johnny) greia, så spør jeg alltid gutta om de har en skruf. Rart det der, men sånn er det bare...

6903803[/snapback]

jeg har proevd det meste av loes snus som er aa oppdrive i norske butikker (Bortsett fra kardus) og kommer alltid til at General er snusen blandt snus :)

Likte skruf naar jeg begynnte aa snuse, fordi det var eneste snusen som ga "kick", men naa merker jeg ikke noe annet enn den daarlige smaken og ser derfor ingen grunn til aa snuse den, tenker meg dere kommer frem til det samme naar dere vokser til ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...