Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe, virker som om det er konkurranse om å lage den sterkeste snusen for tiden. Er det farlig f.eks. med en pris med 50mg nikotin i? Hva er liksom grensen før det blir skikkelig black out etter en pris?

6890785[/snapback]

Det er vel en grense for hvor mye du klarer å ta inn på et gitt areal på en gitt tid før prisen skal ut uansett. :)

 

Men et veeldig høyt nikotininntak kan gi deg sjokk, ja. F.eks. er nikotinen fra en sigar gjerne nok til å drepe et voksent menneske om det gies i blodårene.

 

Farlig.

 

Men om du så legger en pris under forhuden, tror jeg ikke det er noen fare for skade eller alvorlige problemer. :p Annet enn veldig mye svimmelhet, kanskje.

Lenke til kommentar
Jeg vil tro løs sliter litt mer på tannkjøtt og slikt enn pose.

 

Men begge tingene er vell like helskekadelige.

6892019[/snapback]

Det sliter ikke på tannkjøtt, ikke nå lenger, før brukte de små glassbiter i snusen, nå er det bare saltet i snusen som gjør leppa brun og klumpete.

6892059[/snapback]

 

Nok en gang kommer den eldste falske myta i boka fram, når skal folk få det inn i hodet at det aldri har vært glassbiter i snusen? Til og med lavpannene på ung.no har fått med seg det!

 

Det sliter uansett på tannkjøtt og overleppe fordi snus er såpass grovt, og det blir press på leppe og tannkjøtt der prisen ligger.

Lenke til kommentar
har nettop funnet ut at jeg hadde en general løs stående i kjøleskapet i litt mindre enn en måned nå :cry: . heldigvis har ikke mor eller far funnet den enda :w00t:

6894025[/snapback]

Faen jeg laget en safe som jeg har alt mulig muffins i..hehe mor og far kommer aldri inn der LOL....men kommer di inn finner di nokk et snus torn ehhe..

Lenke til kommentar
har nettop funnet ut at jeg hadde en general løs stående i kjøleskapet i litt mindre enn en måned nå :cry: . heldigvis har ikke mor eller far funnet den enda :w00t:

6894025[/snapback]

Faen jeg laget en safe som jeg har alt mulig muffins i..hehe mor og far kommer aldri inn der LOL....men kommer di inn finner di nokk et snus torn ehhe..

6894177[/snapback]

hehe høres good ut :thumbup: onyxen smakte herlig. 22 kr er ikke så galt hehe :thumbup: jani fant ut at han må bruke opp alle løs boksene sine siden de gikk ut på dato snart. hvordan er det med deg? fortsatt interresert i snus? :p

Lenke til kommentar
Jeg vil tro løs sliter litt mer på tannkjøtt og slikt enn pose.

 

Men begge tingene er vell like helskekadelige.

6892019[/snapback]

Det sliter ikke på tannkjøtt, ikke nå lenger, før brukte de små glassbiter i snusen, nå er det bare saltet i snusen som gjør leppa brun og klumpete.

6892059[/snapback]

 

 

 

det er jo ikke kun salt...

det er sterk syre med i bildet også... :mad:

DET er no dritt!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...