TorbjørnK Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Noen her som har smakt Viking snus? Var ikke spesielt god, men navnet var jo genialt 6872294[/snapback] http://img170.imageshack.us/img170/5103/p9150001mediumkf8.jpg Denne du tenkte på? 6873727[/snapback] Hehe der har du den ja 6874113[/snapback] den smaker og ser ut som wunderbaum. nei takk! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 jaja, da var jeg begynt med nedtrappingen, og for å være erlig, så savner jeg det ikke så mye enda.. i går snuste jeg 1 general løs iløpet av hele dagen, og i dag har jeg tatt en röda lacket posjon (ingen nikotin) så dette går bra, men blir å savne det en del... Men ikke skruf på en GOD stund! satan jeg er så lei av dem at jeg exploderer.. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Broren til kompisen min var i Sverige og kjøpte med masse snus. Han tilbød meg en Skruf Stärk lös til 35kr, er dette noe å satse på, eller er dette lureri? Kan huske jeg kjøpte en General portion for 57 ,- for en stund siden tilbake, så det må vel være en god deal med 35 ,- for en boks? Lenke til kommentar
haakie Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 35 kr er mer en bra nok, så lenge du ikke får det billigere andre plasser Lenke til kommentar
Ja9boy Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Broren til kompisen min var i Sverige og kjøpte med masse snus. Han tilbød meg en Skruf Stärk lös til 35kr, er dette noe å satse på, eller er dette lureri? Kan huske jeg kjøpte en General portion for 57 ,- for en stund siden tilbake, så det må vel være en god deal med 35 ,- for en boks? 6877769[/snapback] Både du og han tjene på det. Jeg tiper han betalte noe mellom 15-28 kr. Selv husker jeg at det kostet 25 når jeg var i sverige. Men jeg ville kjøpt det, du får det uansett billigere en det, det koster i Norge Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 (endret) Oioi, noen som har prøvd ut Nick (and Johhny) enda? Faen, det var knallsnus. Kjøpte en boks istad. Lukt: Nam, lukter ganske likt grovnsus, bare mindre spist, og litt mer krydret. Veldig god... 5/6 Bakeegenskaper og konsistens Vel, dette er porsjon, litt våtere enn andre typer, men det har ikke så mye å si. NA/NA Smak Her scorer den også høyt, smaken er som lukta ganske lik grovsnus, men jeg liker denne enda bedre. Litt mer krydret, noe er det iallefall. 5/6 Styrke/Nikotininnhold Kjempetommel opp. Denne er Sterk, med stor S. Jeg kan ikke si at jeg blir direkte "svimmel", og det blir jeg ikke lengre av snus. Men denne sparker ganske bra, og jeg kjenner det absolutt. Snuser skruf til vanlig, men den her er betydelig kraftigere. Swedish Match sier og selv at denne har 40% mer nikotin enn andre snustyper. 6/6 Konklusjon Jamen tror jeg ikke jeg har funnet en ny favorittsnus. Jeg foretrekker porsjon, ikke det at jeg ikke liker løs, men jeg synes rett og slett det er greiere å bare kunne legge opp, og ta ut når jeg skulle ønske det. Det er porsjon jeg annmelder her; den er sterk, renner lite, smaker fortreffelig. Alt i alt - kjempegod. 5/6, om ikke 5,5/6. Koz Endret 18. september 2006 av KompleX Lenke til kommentar
egil88 Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Helt enig med alt du skriver KompleX. Har selv snus mye Skruf Sterk og denne er sterkere (føles hvertfall slik ) Lenke til kommentar
Ja9boy Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Oioi, noen som har prøvd ut Nick (and Johhny) enda? Faen, det var knallsnus. Kjøpte en boks istad. Lukt: Nam, lukter ganske likt grovnsus, bare mindre spist, og litt mer krydret. Veldig god... 5/6 Bakeegenskaper og konsistens Vel, dette er porsjon, litt våtere enn andre typer, men det har ikke så mye å si. NA/NA Smak Her scorer den også høyt, smaken er som lukta ganske lik grovsnus, men jeg liker denne enda bedre. Litt mer krydret, noe er det iallefall. 5/6 Styrke/Nikotininnhold Kjempetommel opp. Denne er Sterk, med stor S. Jeg kan ikke si at jeg blir direkte "svimmel", og det blir jeg ikke lengre av snus. Men denne sparker ganske bra, og jeg kjenner det absolutt. Snuser skruf til vanlig, men den her er betydelig kraftigere. Swedish Match sier og selv at denne har 40% mer nikotin enn andre snustyper. 6/6 Konklusjon Jamen tror jeg ikke jeg har funnet en ny favorittsnus. Jeg foretrekker porsjon, ikke det at jeg ikke liker løs, men jeg synes rett og slett det er greiere å bare kunne legge opp, og ta ut når jeg skulle ønske det. Det er porsjon jeg annmelder her; den er sterk, renner lite, smaker fortreffelig. Alt i alt - kjempegod. 5/6, om ikke 5,5/6. Koz 6888054[/snapback] Denne skal prøves Selger de den overalt, eller hvor kjøpte du den, og hvor mye koster den? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Har smakt Nick (and Johhny), bra effekt på den i allefall! Men det var pose jeg fikk da. Lenke til kommentar
............... Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 fins vel ikke annet en pose? Lenke til kommentar
egil88 Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 @Ja9boy: Selges hvertfall på de fleste bensinstasjoner på vestlandet @Klekkus: Om jeg ikke tar helt feil finnes det bare pose Nick (and Johnny), iallefall bare det hvor jeg kjøper Lenke til kommentar
Ja9boy Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Hvet noen om hvordan man skifter navn på diskusjon.no? Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Du får den i løs og, det skal man iallefall kunne. Kanskje den ikke har kommet enda, men på Swedish Match sine sider så har de den både som løs og porsjon. Kjøpte den på Narvesen, forøvrig. Vanlig pris, 58kr. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 fins vel ikke annet en pose? 6888175[/snapback] Jo det gjør det, har i allefall sett det på nettet Hvet noen om hvordan man skifter navn på diskusjon.no? 6888365[/snapback] Joda, bare se HER Lenke til kommentar
Ja9boy Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 fins vel ikke annet en pose? 6888175[/snapback] Jo det gjør det, har i allefall sett det på nettet Hvet noen om hvordan man skifter navn på diskusjon.no? 6888365[/snapback] Joda, bare se HER 6888402[/snapback] Takker Lenke til kommentar
Ja9boy Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Det plage meg at bilde mitt aldri komme opp Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Nick (and Johhny)...er det noe nytt som har kommet? Virker veldig digg ut ifra anmeldelsen. Hvordan er den i forhold til Skruf stärk? Håper den selges i Oslo Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Nick (and Johnny)? Hva er det for et navn på snus? Aldri hørt om. Jaja, jeg får teste den da. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 (endret) Noen som har testet "Diplomat"? Ser at de fleste butikkene på svenskegrensen har fått den inn (hvit, vanlig porsjon og løs). Fiedler & Lundgren satsar nu på ett traditionellt snus, Diplomat, till ”normalpris” som säljs i en designad dosa i borstat aluminium, Huvudkonkurrenten är Swedish Match storsäljare General.- Vi behöver en produkt som vänder sig till den breda marknaden. Med hög kvalitet och rätt mycket tobakssmak. Snus: Diplomat Original PortionSnus Diplomat Original Portion is a new Swedish snuff classic. All Diplomat snus are made with mixture of the best quality tobacco from Canada, Brazil, South Africa, India and Philippines Fiedler & Lundgren believe that Diplomat will be a new Swedish snus classic, a replacement of the General Snus. The Diplomat snus is packed in a designed metal can, like brushed aluminum. Analytical Data * One can contains 24 pouches * Weight 19,20 g * Nicotine 8 mg /pouch * Moist 52% Er ikke det veldig mye nikotin?? En sigarett innholder vel ca. 0.6-0.8 mg nikotin Endret 18. september 2006 av mandela Lenke til kommentar
............... Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Ja testet diplomat. Løs. Forøvrig så hadde jeg tatt en nick and johnny før så merket ikke mye til diplomaten. Og den lukte ganske nøytralt.. Ganske grov, right? Tror ikke det er noe nyskapende.. Men må prøve nøyere først.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg