theDurkan Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Ta en boks Røda Lacket, så en boks grovsnus, og etter det burde du takle bakekunsten nok til å gå på Kardus :love: 6865777[/snapback] Kardus skal da ikke bakes 6867578[/snapback] Ikke? Bare stappe den opp i kjeften da? Den er tung å bake, men har jo fått teken på det nå. Så er null stress å bake den hvis man vil. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Kardus er nok ikke helt tingen å bake, den må bakes litt for hardt for å få en holdbar tønne. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 hentet endel insporasjon på ung.no 6866288[/snapback] Nå er det jo en haug med feilinfo fra ung.no sin side som er påpekt tidligere i tråden 6866916[/snapback] Problemet med Ung.nos gjennomgang er at de for det første utelater at snus kan være bra for selve tennene. De sier også at snus inneholder stoffer som kan øke blodtrykk (noe i den duren), men glemmer at det er på linje med kaffe. Og det verste er deres fremstilling av kreftfaren. "Det er ikke bevist at snus er kreftfremkallende, men snus inneholder stoffer som kan være det." Det de her sier er at snus så langt man kan bevise ikke har NOEN sammenheng med kreft i munnhulen, men at de skulle ønske det. Jeg er for informasjon, men ikke feilinformasjon og skremselspropaganda.. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 I dag måtte hele klassen min skrape snus fra taket som en/to personer har kastet opp der... Vi er ca 10 av 16 som snuser i klassen, og disse to personene har muligens ødelagt for all snusing i timene fremover.. Alle som snuser fikk skylda, selvom alle i klassen vet godt hvem det er som er barnslige.. Læreren sa at det går greit at vi snuser i timen (selvom det er forbud på skolen), men hvis tilgrising av klasserom og ganger blir gjort så går det utover orden/oppførselskaraktene våres. Blir så ittitert på de barnslige drittungene som driver med sånt! Og det verste er at de som gjør det sitter så og si ved siden av en søplebøtte.. ..og da skal jeg på narvesen og kjøpe meg mer godsaker Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 I går gikk den siste klumpen med snus. Nå har jeg null snus og null penger. Så hvordan det skal gå vet jeg ikke /cry Sorry for whininga. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 I dag måtte hele klassen min skrape snus fra taket som en/to personer har kastet opp der... Vi er ca 10 av 16 som snuser i klassen, og disse to personene har muligens ødelagt for all snusing i timene fremover.. Alle som snuser fikk skylda, selvom alle i klassen vet godt hvem det er som er barnslige.. Læreren sa at det går greit at vi snuser i timen (selvom det er forbud på skolen), men hvis tilgrising av klasserom og ganger blir gjort så går det utover orden/oppførselskaraktene våres. Blir så ittitert på de barnslige drittungene som driver med sånt! Og det verste er at de som gjør det sitter så og si ved siden av en søplebøtte.. ..og da skal jeg på narvesen og kjøpe meg mer godsaker 6868000[/snapback] Bruk vold. Ikke påfør skade, påfør smerte. Slike personer er idioter. Lenke til kommentar
Mrs Hatta Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Jeg nominerer Mrs Hatta som trådens Mamma. Hun vet jo alt. 6866551[/snapback] neiee! snus til folket! ingen må slutte! :!: Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Jeg nominerer Mrs Hatta som trådens Mamma. Hun vet jo alt. 6866551[/snapback] neiee! snus til folket! ingen må slutte! :!: 6868322[/snapback] *klemmepå* Lenke til kommentar
Fox9 Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 (endret) Fikk prøve skruf i dag, har bare prøvd general fra før, og den var utrolig mye bedre enn general. Ikke rant den heller og bedre effekt. Vurderer å kjøpe min første boks med egen snus i morgen hehe. Endret 15. september 2006 av Fox9 Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Bare meg eller setter Kardus seg alt for lett i mellom tenner'ne? Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Panzerhansa, kan jeg ta meg en tur ned til solsiden og kjøpe snus av deg da? er ikke 18 menneh.. gidder ikke og mase på andre.. Lenke til kommentar
Skavhaug Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Bare meg eller setter Kardus seg alt for lett i mellom tenner'ne? 6870661[/snapback] Det er nok ikke bare deg! Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Noen her som har smakt Viking snus? Var ikke spesielt god, men navnet var jo genialt Lenke til kommentar
Ja9boy Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Noen her som har smakt Viking snus? Var ikke spesielt god, men navnet var jo genialt 6872294[/snapback] En vennine av meg bruker den, men hun hadde ikke fler igjen så jeg har bare luktet på boksen, og den luktet tiger balsam og ikke en spesiel god lukt Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Hmm, er på en måte greit å kunne få snuse i timene nå som jeg går på VGS, men faen å mye snus det går! 1 på bussen til skolen, en til i omtrent hver time, og en på bussen hjemover, og så kommer resten av dagen/kvelden i tillegg - det blir dyrt etterhvert gitt. Må få skaffa meg jobb snart. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Noen her som har smakt Viking snus? Var ikke spesielt god, men navnet var jo genialt 6872294[/snapback] Denne du tenkte på? Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 ah, jeg fant en slik på hytten en gang, men. Den var knusktørr =( Lenke til kommentar
............... Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Noen her som har smakt Viking snus? Var ikke spesielt god, men navnet var jo genialt 6872294[/snapback] http://img170.imageshack.us/img170/5103/p9150001mediumkf8.jpg Denne du tenkte på? 6873727[/snapback] ehe, den så jo litt. Ja, slum ut? Men viking var en genialt navn Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Vel Viking er egentlig bare Hawken i pose, ny innpakning og navn. Og det er "egentlig" skrå Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Noen her som har smakt Viking snus? Var ikke spesielt god, men navnet var jo genialt 6872294[/snapback] http://img170.imageshack.us/img170/5103/p9150001mediumkf8.jpg Denne du tenkte på? 6873727[/snapback] Hehe der har du den ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg