Klekkus Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Så uka etterpå tok jeg han opp på film mens han røyka i en gymtime og viste den til læreren og gjett om han fikk et helv**** etterpå da? 5543799[/snapback] :!: Bryr virkelig læreren deres seg om slikt? Satt og snuste før i tima jeg og flere. EDIT: uten anmerking. 5544072[/snapback] Jeg bommer tilogmed snus av læreren. Det er kos det. 5547158[/snapback] Skulle ønske vi hadde slike lærere Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 hehe, folk som prøver skruf for første gang er alltid like gøy. 5548373[/snapback] Ja, ta å les en av historiene ovenfor av meg en som prøve skruf etter en mnd uten snus og en som prøver general for første gang Lenke til kommentar
avhør Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 General, vi priser dig, fader snus, du som er i boksen, ei lage vård over din tittel, kom med din nikotin, skje din åpenbaring i blodet som sjåg i sjelen, gi oss i dag vår daglige pris, forlat oss når vi spytter dig ut, som vi og forlater dig med en sørgende tåre, led oss inn i løs snusens rike, men frels oss fra posesnusens røde helvete, for vår trofasthet er foralltid din, bare konstensen og fuktigheten er fin. AMEN ! Lenke til kommentar
KillerX Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 General,vi priser dig, fader snus, du som er i boksen, ei lage vård over din tittel, kom med din nikotin, skje din åpenbaring i blodet som sjåg i sjelen, gi oss i dag vår daglige pris, forlat oss når vi spytter dig ut, som vi og forlater dig med en sørgende tåre, led oss inn i løs snusens rike, men frels oss fra posesnusens røde helvete, for vår trofasthet er foralltid din, bare konstensen og fuktigheten er fin. AMEN ! 5549120[/snapback] Sjenial!! *lagre* Lenke til kommentar
SwedishMatch Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 hehehe, kjempe bra! Men ville byttet ut *Posesnusens helvette* med * Kreftpinnens helvette* Lenke til kommentar
Maiev S. Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Alene hjemme med brodern i helga, så selvfølgelig har han klart å stappe en god klump med Ettan oppunder overleppa mi. Etter litt sviing i overleppa må jeg innrømme at min (nesten) jomfrusnus ikke smaker så værst. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 4. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2006 Ettan = shait. Lenke til kommentar
avhør Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Ettan = shait. 5549758[/snapback] hehe.. holder meg til General og Skruf Lenke til kommentar
B.H.H Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Ettan = shait. 5549758[/snapback] hehe.. holder meg til General og Skruf 5550002[/snapback] Enig der, bruker skruf sterk til vanlig å en boks general innimellom Lenke til kommentar
hylo Skrevet 4. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2006 General er fremdeles den koseligste. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 General er den beste, men digg med Skruf iblant.. Lenke til kommentar
SwedishMatch Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 General har den beste løsen, skruf har den beste portionen.. Ikke det at jeg bruker pose til vanlig Lenke til kommentar
hylo Skrevet 4. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2006 :O:O Porsjon er fyfy. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 :O:O Porsjon er fyfy. 5551841[/snapback] fortell hvorfor du synes det da. Syns det er best. minst gris, lettere å bruke (spess for meg) og mere hygenisk... (tenker på f.eks hvis noen skal bomme en pris.) Lenke til kommentar
B.H.H Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Bruker Skruf sterk løs jeg, har ikke prøvd portion, men har hørt at den er sterkere Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Bruker Skruf sterk løs jeg, har ikke prøvd portion, men har hørt at den er sterkere 5551977[/snapback] Da har vi noe tilfelles Skruf FTW! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Må si jeg har falt for Skruf selv. Lenke til kommentar
B.H.H Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Husker første gangen jeg prøvd skruf, det var vel rett før jul. Hadde ikke snusa på 4-5 dager også bake jeg en svær pris som jeg nesten ikke fikk oppi leppa, ble svimmel og bleik:p Har latt en del kamerater prøve den og det samme skjer med dem:) Like morsomt hver gang Har ikke brukt annet en skruf siden, men får en boks general på mandag, blir godt med litt forandring. Synes ikke general er noe bedre en annen snus jeg, er vel bare oppskrytt Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 General er vel ikke den BESTE snusen, sånn rent smaksmessig. Men for min del er det den eneste snusen som er nøytral nok i smaken til at jeg kan bruke en boks daglig. Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Er en av disse som også har funnet en ny kjærlighet i snus, ja skruf, prøvde den for 5mnd siden og ikke sluttet blir skuffet nesten når jeg må kjøpe noe annet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg