Nedward Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Jeg synst at Skruf smaker litt syrlig i forhold til andre snus merker. Er det bare jeg som synst det eller? Forøvrig, så må jeg nok si meg uenig i at General er det den beste snusen. Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 (endret) General er ikke ille. Men får alltid følelsen av at Skruf på en måte er mer et kvalitetsprodukt i forhold til General, og generelt sett snusen fra Swedish Match. Tror SM er blitt late grunnet store markedsandeler. 6815914[/snapback] Det er den stilrene, flotte boksen til Skruf som gjør det. I tillegg til at smak og effekt på Skruf er overlegen General til de grader da. 6815947[/snapback] hahha dagens! skruf smaker motbydelig. enter... og effekten er oppskrytt, er sterkere, men ikke SA mye... Endret 6. september 2006 av TorbjørnK Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 General er ikke ille. Men får alltid følelsen av at Skruf på en måte er mer et kvalitetsprodukt i forhold til General, og generelt sett snusen fra Swedish Match. Tror SM er blitt late grunnet store markedsandeler. 6815914[/snapback] Det er den stilrene, flotte boksen til Skruf som gjør det. I tillegg til at smak og effekt på Skruf er overlegen General til de grader da. 6815947[/snapback] Driter i boksen, vet bare av lang tids erfaring at Skruf fortsatt er finfin etter f.eks. et par uker. Det er IKKE General. Dessuten liker jeg bakevennligheten til Skruf. General er ikke ille. Men får alltid følelsen av at Skruf på en måte er mer et kvalitetsprodukt i forhold til General, og generelt sett snusen fra Swedish Match. Tror SM er blitt late grunnet store markedsandeler. 6815914[/snapback] Det er den stilrene, flotte boksen til Skruf som gjør det. I tillegg til at smak og effekt på Skruf er overlegen General til de grader da. 6815947[/snapback] hahha dagens! skruf smaker motbydelig. enter... og effekten er oppskrytt, er sterkere, men ikke SA mye... 6816014[/snapback] Det er jo subjektivt. F.eks. syns nok moren din at du formulerer deg meget bra og saklig. Jeg for min del syns Skruf smaker ypperlig. Lenke til kommentar
haakie Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 hahha dagens!skruf smaker motbydelig. enter... og effekten er oppskrytt, er sterkere, men ikke SA mye... 6816014[/snapback] #2: Vær saklig og høflig når du argumenterer for noe. Dette gjør at andre oppfatter deg mer seriøst. Du får lov å mene hva du vil om en sak, men dersom dine meninger er svært kontroversielle bør du holde dem for deg selv for ikke å skape krangel. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Jeg er drittlei Ettan Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Jeg er drittlei Ettan 6817434[/snapback] Usj, jeg å. Gleder meg til å teste den nye snusen, den 'eksklusive', er så lei av alle snusmerker egentlig, går alltid tilbake til Skruf og Grovsnus. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Prøvde en Whiskey-pris nå, må innrømme at jeg stilte meg litt skeptisk etter den nedturen porsjonene viste seg å være, men nå ble jeg positivt overrasket. Smaken er herlig, konsistensen er som leire, den baker seg selv. Eneste minuset her er litt fraværende effekt, men så snuser jeg ganske jevnt når jeg er på skolen. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Jepp. Probe Whiskey er ypperlig. Lenke til kommentar
Skavhaug Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Har kardus snus kommert i butikken nå ? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 (endret) Anmeldelse på Kardus: Skulle på jobbmøte i dag, og stakk som vanlig innom bensinstasjonen for å kjøpe en boks fersk Skruf. Da jeg åpnet kjøleskapet så jeg noe nytt, nemlig Kardus! jeg bestemte meg for å prøve denne, og tok den med til kassen for å betale. Utseende: Meget stilren og fin boks. Det er skrulokk på den. Karakter: 10\10 Lukt: Lukten er himmelsk. Meget vak lukt av tobakk, ikke sterk i det hele tatt. Lukter "Ekte" og frisk. Karakter: 10\10 Smak: Smaken er det beste med denne snusen. Kardus er ikke tilsatt noen som helst form for smaktilsetninger, og smaken er _MEGET_ mild. Kunne faktisk bokstavelig talt spist den. Smaken er rund og god, og det kjennes ut som om man har ekte ferske tobbaksblader i leppa. Karakter: 10\10 Bakeegenskaper: Kardus er VELDIG grovkornet, og kan faktisk minne litt om Hawken på dette punktet. Den er ikke lett å bake på grunn av denne, men for de av oss med litt skills er ikke dette noe problem. Jeg fant faktisk store biter av tobbak i denne snusen. Karakter: 6\10 Pris: Prisen ligger på stive 80kroner på bensinstasjoner, men den er verdt hver ENESTE krone. Kommer til å begynne å snuse denn fast. Karakter: 5\10 Helhetsintrykket jeg sitter med er helt fantastisk. Dette er ganske enkelt den beste snusen jeg har prøvd noen sinne. LØP OG KJØP! Gir den en totalkarakter på 10\10, ganske enkelt fordi de få feilene den har veies opp i fordelene den har. Bare å spør om dere lurer på noe Endret 7. september 2006 av Slettet-xwByZdFZ Lenke til kommentar
haakie Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Anmeldelse på Kardus: Skulle på jobbmøte i dag, og stakk som vanlig innom bensinstasjonen for å kjøpe en boks fersk Skruf. Da jeg åpnet kjøleskapet så jeg noe nytt, nemlig Kardus! jeg bestemte meg for å prøve denne, og tok den med til kassen for å betale. Utseende: Meget stilren og fin boks. Det er skrulokk på den. Karakter: 10\10 Lukt: Lukten er himmelsk. Meget vak lukt av tobakk, ikke sterk i det hele tatt. Lukter "Ekte" og frisk. Karakter: 10\10 Smak: Smaken er det beste med denne snusen. Kardus er ikke tilsatt noen som helst form for smaktilsetninger, og smaken er _MEGET_ mild. Kunne faktisk bokstavelig talt spist den. Smaken er rund og god, og det kjennes ut som om man har ekte ferske tobbaksblader i leppa. Karakter: 10\10 Bakeegenskaper: Kardus er VELDIG grovkornet, og kan faktisk minne litt om Hawken på dette punktet. Den er ikke lett å bake på grunn av denne, men for de av oss med litt skills er ikke dette noe problem. Jeg fant faktisk store biter av tobbak i denne snusen. Karakter: 6\10 Pris: Prisen ligger på stive 80kroner på bensinstasjoner, men den er verdt hver ENESTE krone. Kommer til å begynne å snuse denn fast. Karakter: 5\10 Helhetsintrykket jeg sitter med er helt fantastisk. Dette er ganske enkelt den beste snusen jeg har prøvd noen sinne. LØP OG KJØP! Gir den en totalkarakter på 10\10, ganske enkelt fordi de få feilene den har veies opp i fordelene den har. Bare å spør om dere lurer på noe 6820469[/snapback] Skal definitivt skaffe meg denne! Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Kardus skal kjøpes! Lenke til kommentar
Skavhaug Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Denne skal jeg prøve å få tak i mårra Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Anmeldelse på Kardus:Bare å spør om dere lurer på noe 6820469[/snapback] Hvis du måtte, hvilken snus ligner smaken mest på? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 kan ikke sammenlignes Den smaker veldig lite snus egentlig. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 kan ikke sammenlignes Den smaker veldig lite snus egentlig. 6821200[/snapback] Okay, jeg får vel teste den innen neste uke. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 kan ikke sammenlignes Den smaker veldig lite snus egentlig. 6821200[/snapback] Da kan den ikke få 10/10 på smak? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Jo, for smaken er god, det er bare det at den ikke smkaer tradisjonell snus. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Da smaker den ikke godt. Snus skal smake dunder og helvete. :--D General > Skruf > Grovsnus > Ettan > Röda Läcket > *.* Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Den smaker godt jo... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg