Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.

hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jess, da kjøper mamma med en Skruf Løs til meg. Har ikke snuset på én uke nå, har røyket sigaretter siden jeg bodde hos kompisen min. Skal bli utrolig digg!

6807104[/snapback]

Heldig ass.

Er blakk jeg, så får ikke kjøpt snus på en uke eller to. :cry: Får leve på å bomme fra andre :innocent:

Lenke til kommentar

akkurat vært i sweeden eller siden torsdag da..

testet Noxen eller hva den heter:S

Syns porsjonen var kurrant .. men løs var ikke min type, var helt grei på smak.

Ellers så kjøpte noen bokser skruff løs og skruff tranebær.. :D + noen ettan bokeser

Akkuratt nå slang jeg opp en liten pris med ettan ^^ lenge siden det.. Herlich!

Endret av D3nnis
Lenke til kommentar
Jess, da kjøper mamma med en Skruf Løs til meg. Har ikke snuset på én uke nå, har røyket sigaretter siden jeg bodde hos kompisen min. Skal bli utrolig digg!

6807104[/snapback]

Heldig ass.

Er blakk jeg, så får ikke kjøpt snus på en uke eller to. :cry: Får leve på å bomme fra andre :innocent:

6807228[/snapback]

Hehe, si til moren din at hvis du støvsuger huset, så kjøper hun med snus til deg.

'Hei! Vil du kjøpe med snus til meg hvis jeg støvsuger huset? Da hadde du vært en engel! :) '

Endret av Bertelsen
Lenke til kommentar
Har noen funnet Kardus i butikkene enda? I følge denne pressemeldingen fra swedishmatch, så skal den være å finne i alle butikker nå (dato for pressemelding: 28.08.06). Skal koste ca 70-75kr

6807679[/snapback]

Dette hørtes spennende ut, anbefaler alle å titte på bildene av denne snusen. Se hvor grov snusen er, gleder meg til å teste denne!

post-64650-1157461890_thumb.jpg

Endret av Bertelsen
Lenke til kommentar

6807104[/snapback]

Heldig ass.

6807228[/snapback]

Hehe, si til moren din at hvis du støvsuger huset, så kjøper hun med snus til deg.

'Hei! Vil du kjøpe med snus til meg hvis jeg støvsuger huset? Da hadde du vært en engel! :) '

6807582[/snapback]

Haha. Hu hadde heller hengt seg selv, enn å kjøpe snus til meg. :w00t: Men jeg skal nok greie å skrape sammen 50 usle spenn på et par dager

Lenke til kommentar
Smakte sånn Catch tingtang i sta :D var driiitgod! sånn lakris\mint tingtang :D

Den skal kjøpes!

6809943[/snapback]

Den ble jeg dårlig av, jeg syns den smakte skikkelig dårlig pluss d svidde og va vondt i halsen. Det va den verste snusen eg har smakt så langt

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...