Simon Aldra Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Jeg syns vi kunne fått flere bleier i en boks. Eventuelt sterkt nedsatt pris. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Tror heller jeg ville hatt flere bleier, enn nedsatt pris. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Fler poser enn mindre pris. Man betaler jo bare for halvparten så mye snus Lenke til kommentar
mandela Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 (endret) og de som foretrekker miniporsjon må fortsatt betale det samme, selv om en boks inneholder kun 10g Endret 5. september 2006 av modellmakt Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 og de som foretrekker miniporsjon må fortsatt betale det samme, selv om en boks inneholder kun 10g 6806291[/snapback] Men hvem kjøper miniporsjon uansett egentlig? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 mange nok til at stadig flere utsalgssteder har en haug av miniporsjonvarianter Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 (endret) Finner ikke noen anmeldelse av Grov..? Synes du burde hatt den med. Hørt den er god Endret 5. september 2006 av Leptox Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Hva er vitsen med miniporsjon? kjenner jo nesten ikkno effekt av de. Flere poser i en boks Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Jess, da kjøper mamma med en Skruf Løs til meg. Har ikke snuset på én uke nå, har røyket sigaretter siden jeg bodde hos kompisen min. Skal bli utrolig digg! Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Jess, da kjøper mamma med en Skruf Løs til meg. Har ikke snuset på én uke nå, har røyket sigaretter siden jeg bodde hos kompisen min. Skal bli utrolig digg! 6807104[/snapback] Heldig ass. Er blakk jeg, så får ikke kjøpt snus på en uke eller to. Får leve på å bomme fra andre Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 (endret) akkurat vært i sweeden eller siden torsdag da.. testet Noxen eller hva den heter:S Syns porsjonen var kurrant .. men løs var ikke min type, var helt grei på smak. Ellers så kjøpte noen bokser skruff løs og skruff tranebær.. + noen ettan bokeser Akkuratt nå slang jeg opp en liten pris med ettan ^^ lenge siden det.. Herlich! Endret 5. september 2006 av D3nnis Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 (endret) Jess, da kjøper mamma med en Skruf Løs til meg. Har ikke snuset på én uke nå, har røyket sigaretter siden jeg bodde hos kompisen min. Skal bli utrolig digg! 6807104[/snapback] Heldig ass. Er blakk jeg, så får ikke kjøpt snus på en uke eller to. Får leve på å bomme fra andre 6807228[/snapback] Hehe, si til moren din at hvis du støvsuger huset, så kjøper hun med snus til deg. 'Hei! Vil du kjøpe med snus til meg hvis jeg støvsuger huset? Da hadde du vært en engel! ' Endret 5. september 2006 av Bertelsen Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Har noen funnet Kardus i butikkene enda? I følge denne pressemeldingen fra swedishmatch, så skal den være å finne i alle butikker nå (dato for pressemelding: 28.08.06). Skal koste ca 70-75kr Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 (endret) Har noen funnet Kardus i butikkene enda? I følge denne pressemeldingen fra swedishmatch, så skal den være å finne i alle butikker nå (dato for pressemelding: 28.08.06). Skal koste ca 70-75kr 6807679[/snapback] Dette hørtes spennende ut, anbefaler alle å titte på bildene av denne snusen. Se hvor grov snusen er, gleder meg til å teste denne! Endret 5. september 2006 av Bertelsen Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Jess, da kjøper mamma med en Skruf Løs til meg. Har ikke snuset på én uke nå, har røyket sigaretter siden jeg bodde hos kompisen min. Skal bli utrolig digg! 6807104[/snapback] Heldig ass. Er blakk jeg, så får ikke kjøpt snus på en uke eller to. Får leve på å bomme fra andre 6807228[/snapback] Hehe, si til moren din at hvis du støvsuger huset, så kjøper hun med snus til deg. 'Hei! Vil du kjøpe med snus til meg hvis jeg støvsuger huset? Da hadde du vært en engel! ' 6807582[/snapback] Haha. Hu hadde heller hengt seg selv, enn å kjøpe snus til meg. Men jeg skal nok greie å skrape sammen 50 usle spenn på et par dager Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 nytt nick og ny snusboks, en fin start paa dagen Lenke til kommentar
Ja9boy Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Noen som har smakt hawken viking snus? Jeg så en vennine av meg så hadde den og den luktet tigerbalsam :!: Så tror nok ikke d er helt min snus. General og skruf Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Smakte sånn Catch tingtang i sta var driiitgod! sånn lakris\mint tingtang Den skal kjøpes! Lenke til kommentar
Ja9boy Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Smakte sånn Catch tingtang i sta var driiitgod! sånn lakris\mint tingtang Den skal kjøpes! 6809943[/snapback] Den ble jeg dårlig av, jeg syns den smakte skikkelig dårlig pluss d svidde og va vondt i halsen. Det va den verste snusen eg har smakt så langt Lenke til kommentar
haakie Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Catch portion smaker godt, og renner ikke mye, men jeg holder meg til løs anyway Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg