Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tar aldri en stor pris som detter ut av leppa.D er jo bare teit eheh :!:

6783837[/snapback]

 

Synes det er teit når fjortiser snuser jeg da :p

6783890[/snapback]

Og hvorfor det? Skulle ikke småbarn ha lov til å nye en god prell? Noen fjortisser som snuser fordi det er kult, om å gjøre ha størst kul på leppa, men vi andre er også teite? Er dog 16.

6783943[/snapback]

 

Var ironisk ment ;) Er jo 16 selv så ; :cool:

Lenke til kommentar

Off topic : er selv 14 men skriver ikke rundt på forum om hvor kult det er å snuse.

 

On topic: I forrigår så jeg to nye snuser som hadde komt, den ene het Nick sterk og hadde en brun boks mens den andre het cactus som hadde hvit boks og den lignet noe sånn som catch. Hadde tenkt meg å prøve dem men de var utsolgt :(

Lenke til kommentar

Da har det vært stilt i over 24timer. Så kjedelig :p

 

Men testet å helle litt 60% i Skrufen min for to dager siden. Hadde vel en fire-fem teskjeer med 60% i en en boks som var mellom halvfull og full. Merker den lille ekstra mengden med alkohol ganske godt. Ikke bare smaker den bedre, men jeg blir enda mer avslappet og rolig etter en Skrufmedsprit-prell enn en vanlig. Har kanskje noe med at jeg har gått på pencilin i 7 uker uten å ha drukket i den perioden.

Lenke til kommentar

Det der har jeg hatt tenkt å prøve i flere uker nå, men får aldri somlet meg til det...

 

Uansett, noen som føler at skrufen (Porsjon, altså) har "tapt seg" litt i det siste? Får noen jumbo-svære poser, mens andre er det nesten ingenting i... Fikk faktisk en helt tom pose i en boks jeg kjøpte for et par dager siden. Noen som har opplevd det samme?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...