Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.

hylo

Anbefalte innlegg

Kjøpte 6 nye bokser idag, 3 general løs og 3 general porsjon som jeg kan ha i timene. Men skulle egentlig ha white portion men den hadde de ikke så det ble vanlig portion selv om jeg syns den lukter å smaker ganske dårligt. Så va syns dere om general white portion og vanlig portion?

Jeg syns white portion e den beste posesnusen, den smaker utroligt godt. Smaken på vanlig porton og white kan ikke sammelignes etter min mening. Jeg trodde white stod for at det rant mindre. Men det er jo en heilt nye type pose snus syns jeg da :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Herregud...Alle mine venner er blitt kvalme og svimmle av skruf portion..LoL

:!: Jeg synes den er deilig..en kamerat ringte tilmeg og klaget hehe..

Den har en måned igjen med dato såå den er bare deilig! :dribble:

6782234[/snapback]

Raportert....

Lei av små drittunger som tror det er kult å snuse :(

Noe jeg syntes er helt jævlig, er folk som presser så stor pris under leppa så man ser den tyte ut over tenna :thumbdown:

Lenke til kommentar
Herregud...Alle mine venner er blitt kvalme og svimmle av skruf portion..LoL

:!: Jeg synes den er deilig..en kamerat ringte tilmeg og klaget hehe..

Den har en måned igjen med dato såå den er bare deilig! :dribble:

6782234[/snapback]

Raportert....

Lei av små drittunger som tror det er kult å snuse :(

Noe jeg syntes er helt jævlig, er folk som presser så stor pris under leppa så man ser den tyte ut over tenna :thumbdown:

6782792[/snapback]

Hehe, men var ikke du og en sånn liten drittunge en gang da? Jeg var iallefall det :p

Lenke til kommentar
Noe jeg syntes er helt jævlig, er folk som presser så stor pris under leppa så man ser den tyte ut over tenna  :thumbdown:

6782792[/snapback]

stoettes, det er:

1. Sloesing

2. Styggt

3. Ikke toefft.

6783171[/snapback]

Som sagt tidligere når det gjelder løs: Jeg velger istede 2 små priser, fremfor en stor..

Lenke til kommentar
Snus, fucker den opp kondisen?

6782957[/snapback]

En pris gjør så kondisen blir redusert i 2-3 timer, om jeg ikke tar helt feil. det er ikke helt bevist men man blir vist feit av det også, men uansett, tobakk gjør ikke kroppen noe godt ;)

6782980[/snapback]

Mange som slutter med godteri når de snuser. Selv har jeg gått ned fem kilo og blitt tynnere jevnt over ettersom jeg spiser litt godteri toppen en gang i uka.

Lenke til kommentar
Jeg tar aldri en stor pris som detter ut av leppa.D er jo bare teit eheh :!:

6783837[/snapback]

Synes det er teit når fjortiser snuser jeg da :p

6783890[/snapback]

Og hvorfor det? Skulle ikke småbarn ha lov til å nye en god prell? Noen fjortisser som snuser fordi det er kult, om å gjøre ha størst kul på leppa, men vi andre er også teite? Er dog 16.

Lenke til kommentar
Snus, fucker den opp kondisen?

6782957[/snapback]

En pris gjør så kondisen blir redusert i 2-3 timer, om jeg ikke tar helt feil. det er ikke helt bevist men man blir vist feit av det også, men uansett, tobakk gjør ikke kroppen noe godt ;)

6782980[/snapback]

Slik jeg har forstått det så blir det dårligere oksygen gjennomstrømming i blodet, som igjen gir dårligere kondis. Så snus påvirker kondisen, ja.

Lenke til kommentar
Noe jeg syntes er helt jævlig, er folk som presser så stor pris under leppa så man ser den tyte ut over tenna  :thumbdown:

6782792[/snapback]

stoettes, det er:

1. Sloesing

2. Styggt

3. Ikke toefft.

6783171[/snapback]

Ble delvis svartelistet i fjor fordi jeg på GK pleide å bake små priser. Dårlig økonomi og ikke helt stor leppe = små priser. For store priser ER sløsing. Men det er litt godt med en stor pris av og til, for smakens skyld. :)

Lenke til kommentar
@ Bertelsen

Fikk du kjøpt den tingen du spurte om i Trondheim? Isåfall hvor? :)

6784733[/snapback]

Nei, jeg skal lete imorgen, har så lite penger nå at jeg gråter i hjertet mitt. Har ikke fått kjøpt snus på 2 dager heller, så jeg får sigaretter av kompisen min. :hm:

Får heldigvis penger imorgen, å kompisen min som virkelig har peiling på hvor alt i byen ligger skal hjelpe meg, så vi får se imorgen. Gir deg update. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...