Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

kjøpte meg en skruf orginal portion fra en butikk her i oslo som var svenskprodusert...

den var mye sterkere en den norske utgaven av Skruf Orginal Portion...jeg har snust Orginal før og jeg sverger på at den svenske utgaven er sterkere ass!

6769197[/snapback]

så vidt jeg husker så har skruf sterk et rødt bånd det også, kaskje tatt feil?

 

Hvor mye effekt du merker, kommer helt an på hvor lenge siden det var du snuste sist, og hvor lenge/mye du har snust.

6769248[/snapback]

 

haha, mener du at du ikke kjener forskjel på en røda lacket pris og en skruf serk pris?

 

Dessuten gleder jeg meg til å se den dagen en Skruf-boks blir norskprodusert, alt produseres i Sverige.

6769248[/snapback]

 

 

 

det han mener er vel at helseadvarselen og ingrediens klistremerket stod på svensk..... og ikke norsk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
*bildex2*

 

Ikke heeelt samme fargen, portion er litt mer rosa.

6777471[/snapback]

 

kan vaere lyset som lurer deg, har du sett dem RL ved siden av hverandre?

6777594[/snapback]

Det er fullt mulig lyset. har sett begge men ikke rett ved siden av hverandre

Endret av haakie
Lenke til kommentar
Drømmesnusen min måtte hvert smaken og lukten til general, og bake-evnen til Röda Lacket. Det hadde vert en godsak uten like!

 

Så klart etter min mening :)

6778354[/snapback]

 

min ville vaert smaken til general, og styrken til strongcut, lukt er egentlig ikke saa viktig, saa lenge det ikke lukter skruf. og bakeegenskaper er irrelevant saa lenge det holder bedre enn sand.

Lenke til kommentar
Drømmesnusen min måtte hvert smaken og lukten til general, og bake-evnen til Röda Lacket. Det hadde vert en godsak uten like!

 

Så klart etter min mening :)

6778354[/snapback]

Personlig liker jeg General bedre en røda lacket i og bake. Men grovsnus er best :)

6778375[/snapback]

Grovsnus med bakeegenskapene til RL ;)

Lenke til kommentar
Hvor mye effekt du merker, kommer helt an på hvor lenge siden det var du snuste sist, og hvor lenge/mye du har snust.

6769248[/snapback]

 

haha, mener du at du ikke kjener forskjel på en røda lacket pris og en skruf serk pris?

6777311[/snapback]

Merker ingenting til noen form for snus jeg. Bare når jeg er uten.

 

Hold kjeften din da din lille unge. Denne tråden er ikke for å whine hvor mye du har lyst på en pris. Så hold tåta. :ermm:

6777776[/snapback]

Det er faktisk ganske vanlig. Så ligg unna tråden vår, you infidel.

 

Drømmesnusen min måtte hvert smaken og lukten til general, og bake-evnen til Röda Lacket. Det hadde vert en godsak uten like!

 

Så klart etter min mening :)

6778354[/snapback]

Rallarsnus er mye bedre å bake.

 

Så forresten en Passat med reklame for Swedish Match i dag! :!:

Lenke til kommentar
*bildex2*

 

Ikke heeelt samme fargen, portion er litt mer rosa.

6777471[/snapback]

 

kan vaere lyset som lurer deg, har du sett dem RL ved siden av hverandre?

6777594[/snapback]

Det er fullt mulig lyset. har sett begge men ikke rett ved siden av hverandre

6777836[/snapback]

 

De er dønn like i fargen, kan legge et par ved siden av hverandre og ta bilde når jeg kommer hjem...

Lenke til kommentar
Jeg skylder en i klassen en boks med pose, skal gi den til ham idag, en som er 5 måneder over dato, han er ganske fersk på snus og han kommer garantert til og spy! :)

6780703[/snapback]

Jeg forstod han mere som at han gir han en gammel snus (hvorfor ha en hard og gammel snus selv), og snusfersking vil jo bli kvalm stort sett første gangen uansett.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...