Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hmm, hørte en kompis sa at skruf extra sterk skulle komme \ eller har kommet.. Noen som veit noe om detta?

6767821[/snapback]

 

Det har ikke kommet såvidt jeg har sett, å jeg titter alltid i 'snus-kjøleskapet' i butikkene, les mer her, VG skriver nettopp om denne snusen. :)

6768500[/snapback]

 

Går rykter om at Skruf Stärk har for høyt nikotininnhold til å være lovlig i slag i Norge.

Om en Skruf Extra Stärk skulle komme, så vil den neppe se dagens lys i Norge.

Vg-artikkelen er jo forsåvidt fra i fjor.

Endret av Iceman™
Lenke til kommentar
kjøpte meg en skruf orginal portion fra en butikk her i oslo som var svenskprodusert...

den var mye sterkere en den norske utgaven av Skruf Orginal Portion...jeg har snust Orginal før og jeg sverger på at den svenske utgaven er sterkere ass!

6769197[/snapback]

 

Yeah right!

 

Hvor mye effekt du merker, kommer helt an på hvor lenge siden det var du snuste sist, og hvor lenge/mye du har snust.

 

Temperaturen og måten boksen har vært oppbevart på kan også være faktorer som spiller inn.

 

Dessuten gleder jeg meg til å se den dagen en Skruf-boks blir norskprodusert, alt produseres i Sverige.

Lenke til kommentar
Hvorfor kjøper folk pose? Kan noen gi meg noen argumenter?

 

løs ftw :yes:

6743799[/snapback]

 

Enkelt!

Noen ganger lar det seg rett og slett ikke gjøre å bake en pris. F.eks når man kjører bil. Andre ganger av ren høfflighet overfor andre, ikke alle setter pris på snus lukt. Eller hvis man sitter på buss/fly er det ikke alltid like lett å spytt ut prisen. Da er det mye enklere med pose, når du er ferdig putter du den i lokket på boksen. Til syvende og sist må man regne med lathetsfaktoren, av og til orker jeg rett og slett ikke bake en pris.

 

Men er enig i at løs snus er bedre enn pose.

Endret av phoen|x
Lenke til kommentar
De får få ut fingern og snart få den Stärk til Norge ;)

6769404[/snapback]

 

Det er lov å håpe.

6769436[/snapback]

 

Da håper jeg heller at Strongcut kommer.

6770168[/snapback]

Jeg har altid trodd de solgte stÄrk i norge jeg...Men jaja. :

skal prøve og få en venn til og skaffe i sverige til meg yippy :w00t::thumbup:

Lenke til kommentar
kjøpte meg en skruf orginal portion fra en butikk her i oslo som var svenskprodusert...

den var mye sterkere en den norske utgaven av Skruf Orginal Portion...jeg har snust Orginal før og jeg sverger på at den svenske utgaven er sterkere ass!

6769197[/snapback]

Hmm, aner jeg et lite placebo? muligens du har hørt den er "mye" sterkere, men det tviler jeg på. Tror nok et tilsyn hadde kommet og fratatt butikken å selge snus, hvis de drev og solgte snus som ikke er lov å selge i norge..

Lenke til kommentar

har sitter og lest nesten hele tråden idag og må si at jeg erget meg noe sykt at jeg ikke hadde snus tilgjenglig. kom over denne her på internett; Icetool, den syns jeg var bra stilig og har tenkt og bestille en men er det nettsted safe? noen erfaringer? og er det noen som har testet metropol kaktus? har bare smakt metropol lakris og den fikk jeg flashbacks av fra den tiden da jeg begynte og snuse og ble slått ut av mocca som jeg nå sitter og tygger på i timene siden jeg glemmer det er snus....

 

Phil :innocent:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...