Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.

hylo

Anbefalte innlegg

Pappa har vel garantert skjønt at jeg snuser nå.

1. Enten ser han at jeg drar ut noe fra leppa hver gang han kommer mens jeg har et lurt smil.

2. Leppa mi er usansynlig stor hver gang han kommer.

5512813[/snapback]

Hehe. Jeg hadde akkurat balla en monster svær ball, så vidt jeg fikk den i leppa. Så gikk jeg inn i stua med giga ballen, glemte meg av. Slik ble jeg busta ^^

Men dem sa ingenting, dem kjøper snus for meg nå. 18 snart,aaaag det blir nice.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er nå godt med en godt bakt en også. :)

5336282[/snapback]

Der må jeg si meg uenig, en hardbaka snus gjør seg dårlig oppi leppa, blir bare ubehagelig. Mye bedre med en løs, den brer seg litt mer utover, mer behagelig det ^^

Nomix; lofotfiskermåten må testes. ;)

5336314[/snapback]

Tror vi bør gjøre en test på slike ting, om dere kan finne dedikerte snusere i Sandnessjøen-området skal jeg lage en slik guide :tease:

5336319[/snapback]

Joda, det kan fikses :tease: er der ganske ofte i ny og ne, sånn som en uke eller to i vinterferien og diverse ferier da. Skal se om jeg finner noen med en trang for å pakke snusen i underleppa da :!:

Lenke til kommentar
Pappa har vel garantert skjønt at jeg snuser nå.

1. Enten ser han at jeg drar ut noe fra leppa hver gang han kommer mens jeg har et lurt smil.

2. Leppa mi er usansynlig stor hver gang han kommer.

5512813[/snapback]

Hehe. Jeg hadde akkurat balla en monster svær ball, så vidt jeg fikk den i leppa. Så gikk jeg inn i stua med giga ballen, glemte meg av. Slik ble jeg busta ^^

Men dem sa ingenting, dem kjøper snus for meg nå. 18 snart,aaaag det blir nice.

5543765[/snapback]

Hmmm... samme tilfelle som meg i dag jo, :hrm: jeg satt og så på en episode av my name is earl med en løs pris med skruf og mamma kom inn, jeg fortet meg å pakke tungen og i leppa for å ta den ned å svelge den, men da hun hadde slått på lyset så hadde jeg litt snus igjen på tenner'ne og jeg prøvde å lyge å si at det var godteri. Det ble foresten ingen stor tale eller noe sånt. hun bare sa at deg var middag og vi spiste, så gikk jeg opp å tokk meg en ny pris igjen å se mer my name is earl. :whistle:

Har forresten vært "busta" en gang før, det var når vi hadde fri akktivitet i gymmen og gikk bare i skauen og satte oss ned å tasta på telefonen og snakka skjit. Så snadra hæstk**** i ettertid, men mamma ble ikke særlig sur den gangen heller da. Hun bare sreika litt om at så lenge jeg bodde i hennes hus så "bestemer" hun hva jeg får lov til og ikke får lov til. Så hørte jeg ikke noe mer siden.

Hun sporte foresten hvor jeg fikk tak i snusen fra. sa bare jeg fikk den fra han hæstk**** og han fikk kjeft hjemme dagen etterpå da :evil:

Så uka etterpå tok jeg han opp på film mens han røyka i en gymtime og viste den til læreren og gjett om han fikk et helv**** etterpå da?

Lenke til kommentar
Ble litt skuffa i dag da jeg skulle kjøpe snus på bensinstasjonen på skolen(curse beeing under 18, vel 3måneder igjen :w00t: ) så hadde søren meg skruf løs blitt satt opp med 3kroner  :dontgetit: fra 60 til 63 på 3dager. Nå ligger den jo på samme pris som alle de andre løsnusene på den bensinstasjonen...  :no:

5543671[/snapback]

Ikke klagg! Jeg kjøper snus fast på en maskot sjappe i bodø, koster steike ta 65kr boksen der :ohmy: der de fleste får kjøpt, gasnske rart dette med maskot nesten alle får kjøpt på maskot i sandnessøjen også, men den sjappa er nedlagt nå, :cry: er ikke helt sikker hvorfor men kan hende de ble busta for å selge til mindreårige da? Noen som vet om flere maskot butikker der man får kjøpt snus før man er 18?

Er foresten bare 15, blir 16 i mars. Og jeg fikk kjøpt snus på maskot i SSJ i fjord sommer, :w00t: så dette tyder på at det sikkert er flere maskon butikker som selger til mindreårige da?

Lenke til kommentar
Så uka etterpå tok jeg han opp på film mens han røyka i en gymtime og viste den til læreren og gjett om han fikk et helv**** etterpå da?

5543799[/snapback]

:!:

Bryr virkelig læreren deres seg om slikt?

Satt og snuste før i tima jeg og flere.

EDIT: uten anmerking.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Kjøpte meg en boks röda lacket idag, lenge sia jeg har prøvd den. Var god den, men matcher ikke skruf på hverken smak eller effekt, menmen, forandring fryder. ;)

Ble litt forvirret når jeg skulle kjøpe, har boksen fått nytt design eller finns det forskjellige typer?

Jeg trodde den så sånn ut, gjorde hvertfall det sist jeg kjøpte den:

943-pic-d3c5e5.jpg

mens den jeg kjøpte så sånn ut:

swm807.jpg

Merka hvertfall ikke noe forskjell i smaken..

Lenke til kommentar
Ble litt skuffa i dag da jeg skulle kjøpe snus på bensinstasjonen på skolen(curse beeing under 18, vel 3måneder igjen :w00t: ) så hadde søren meg skruf løs blitt satt opp med 3kroner  :dontgetit: fra 60 til 63 på 3dager. Nå ligger den jo på samme pris som alle de andre løsnusene på den bensinstasjonen...  :no:

5543671[/snapback]

Ikke klagg! Jeg kjøper snus fast på en maskot sjappe i bodø, koster steike ta 65kr boksen der :ohmy:

5543812[/snapback]

Joda er dyrt, men syntes det er litt kjipt at den gikk jeg ass :p

og The_darkness har bare sett sånn røda lacket boks som er nederst.. :hmm:

Lenke til kommentar

5543799[/snapback]

5544072[/snapback]

Yes, vi har bare idiot lærere på skolen nesten :no:

Lenke til kommentar

5543799[/snapback]

5544072[/snapback]

Jeg bommer tilogmed snus av læreren. :) Det er kos det.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...