............... Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 ja så sant. Når man er så gamle, burde man få lov og snuse på skolen. Hvis man ikke søler og roter da. Fugla mine ligger godt ann nå ja aint that right fredric? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Men syns de sa noe om ingen rusmidler er tillat. Dette må sjekkes 6759487[/snapback] Snus og røyk er et nytelsesmiddel, hvis du mente at de er rusmidler. 6759522[/snapback] du trur det argumetnet går igjennom? er ikek snus og røyk katogorert under rusmidler?......!? 6759553[/snapback] Hvis jeg husker riktig, så er det et nytelsesmiddel, uansett så tviler jeg på at dere får fjernet regelen om at snus og røyk ikke er tillatt på skolens område. De fleste skoler, hvis ikke alle, har denne regelen, men det er opptil hver enkelt lærer om de vil praktisere denne regelen, når jeg gikk på skole, så ga læreren blank F om vi snuset eller ei i timene, men så ga han blank F om vi spilte PSP. 6759604[/snapback] Røyk er selvfølgelig forbudt, ref. røykeloven. Men snus er i en særstilling da det ikke fører til passive skader. Om vi er ærlige. Lenke til kommentar
maxM Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 På min skole er det ikke lov til og røyke på skolensområde, og ike lov til å snuse inne. Men siden alle snuser for tida driter di fleste lærerne i det, det har hvertfall blitt færre røykerer Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Etter fire-fem timer med konstant snusing fikk jeg litt effekt av snusen. Hadde inn en Skruf Stark. Og etter bare ett minutt klødde det i nesen og i det høyre øret mitt! Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Etter fire-fem timer med konstant snusing fikk jeg litt effekt av snusen. Hadde inn en Skruf Stark. Og etter bare ett minutt klødde det i nesen og i det høyre øret mitt! 6762774[/snapback] Øret og nesa? Begynner stort sett å kklø i øyet hvis jeg snuser noe sterkt jeg Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 På skolen vår er det mange som snuser i timen, men de har aldri blitt tatt, så vet ikke hva straffen er. Men i hvert fall, de som røyker bak skolen, får nedsatt karakter, kanskje det samme gjelder med snusing og. Lenke til kommentar
............... Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 På skolen vår er det mange som snuser i timen, men de har aldri blitt tatt, så vet ikke hva straffen er. Men i hvert fall, de som røyker bak skolen, får nedsatt karakter, kanskje det samme gjelder med snusing og. 6762904[/snapback] de får bare nedsatt uten advarsel? (selv om det at de vet det er en advarsel da) Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Ja, de vet jo at det ikke er lov til å røyke bak skolen, men det er jo de elevene som gir litt faen i skolen, da. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Etter fire-fem timer med konstant snusing fikk jeg litt effekt av snusen. Hadde inn en Skruf Stark. Og etter bare ett minutt klødde det i nesen og i det høyre øret mitt! 6762774[/snapback] Øret og nesa? Begynner stort sett å kklø i øyet hvis jeg snuser noe sterkt jeg 6762868[/snapback] Jepp. Snodig nok. Det var merkelig stimulerende. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Har fått smaken på General jeg nå. Er det noen som bor i Trondheim som vet hvor man får kjøpt en pricemaster? Gidder ikke å bestille på nettet. Lenke til kommentar
Ja9boy Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Har fått smaken på General jeg nå. Er det noen som bor i Trondheim som vet hvor man får kjøpt en pricemaster? Gidder ikke å bestille på nettet. 6765346[/snapback] Det var en fyr her inne som sa at han hadde fått kjøpt på en narvesen butikk selv om ingen av de butikkene jeg var på hadde det så er det vært et fårsøk Lenke til kommentar
M-J Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 jeg har kjøpt min på narvesen ja Lenke til kommentar
St-Cruz Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Grønn Skruff portion var skuffende :/ Hvilken farge har tranbær portion? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Grønn Skruff portion var skuffende :/ Hvilken farge har tranbær portion? 6766132[/snapback] Er akkurat samme farge på snusen, men boksen har rosa stripe Lenke til kommentar
haakie Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Sånn! Da har jeg en ekstra general løs:) Lenke til kommentar
St-Cruz Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Grønn Skruff portion var skuffende :/ Hvilken farge har tranbær portion? 6766132[/snapback] Er akkurat samme farge på snusen, men boksen har rosa stripe 6766670[/snapback] Mente stripen, men rød stripe da? Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Rosa, faktisk. Rød er løs Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 hmm, hørte en kompis sa at skruf extra sterk skulle komme \ eller har kommet.. Noen som veit noe om detta? Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 hmm, hørte en kompis sa at skruf extra sterk skulle komme \ eller har kommet.. Noen som veit noe om detta? 6767821[/snapback] Det har ikke kommet såvidt jeg har sett, å jeg titter alltid i 'snus-kjøleskapet' i butikkene, les mer her, VG skriver nettopp om denne snusen. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Da sitter jeg og slapper av. Må nesten ha en prell for å komme meg igjennom det her. I <3 Catch Licorice Portion. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg