Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men syns de sa noe om ingen rusmidler er tillat. Dette må sjekkes :p

6759487[/snapback]

 

Snus og røyk er et nytelsesmiddel, hvis du mente at de er rusmidler.

6759522[/snapback]

du trur det argumetnet går igjennom? er ikek snus og røyk katogorert under rusmidler?......!?

6759553[/snapback]

 

Hvis jeg husker riktig, så er det et nytelsesmiddel, uansett så tviler jeg på at dere får fjernet regelen om at snus og røyk ikke er tillatt på skolens område. De fleste skoler, hvis ikke alle, har denne regelen, men det er opptil hver enkelt lærer om de vil praktisere denne regelen, når jeg gikk på skole, så ga læreren blank F om vi snuset eller ei i timene, men så ga han blank F om vi spilte PSP. ;)

6759604[/snapback]

Røyk er selvfølgelig forbudt, ref. røykeloven. Men snus er i en særstilling da det ikke fører til passive skader. Om vi er ærlige.

Lenke til kommentar
Etter fire-fem timer med konstant snusing fikk jeg litt effekt av snusen.

 

Hadde inn en Skruf Stark. Og etter bare ett minutt klødde det i nesen og i det høyre øret mitt!

6762774[/snapback]

Øret og nesa? Begynner stort sett å kklø i øyet hvis jeg snuser noe sterkt jeg :ermm:

6762868[/snapback]

Jepp. Snodig nok. Det var merkelig stimulerende.

Lenke til kommentar
Har fått smaken på General jeg nå. Er det noen som bor i Trondheim som vet hvor man får kjøpt en pricemaster? Gidder ikke å bestille på nettet.

6765346[/snapback]

 

Det var en fyr her inne som sa at han hadde fått kjøpt på en narvesen butikk selv om ingen av de butikkene jeg var på hadde det så er det vært et fårsøk

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...