Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og der var løs vs porsjon oppe igjen for trehundreognittiåttende gang i denne tråden.

 

Personlig gir jeg faen, snus er snus åkkesom.

6752885[/snapback]

Det blir vel litt feil å si? Når det finnes så mange forskjellige smaker, typer, varianter. Så klart kan alt kalles snus, men stor forskjell på smak, bakeegenskaper, hvor mye den renner o.l.

 

Hvis vi ikke skulle kunne diskutere her? Hva er vitsen med denne tråden da? Skal alle inlegg inneholde dette-"åh, nå sitter jeg med en prell under leppa, digg!" ?

Lenke til kommentar
Skruf bruker en boks av plast, og jeg tror ikke så mye vann kommer inn i en slik boks. :)

6751788[/snapback]

 

nja, den var åpnet i regnet og da, og hele jeg var 99% gjennomvåt, såe :)

6751985[/snapback]

Du kjører moped med en åpen boks i regnet? Det som forudnrer meg er hvorfor det i det hele tatt var noe igjen i boksen din, og at ikke alt lå i lomma di etterpå. :hmm:

Lenke til kommentar
Skruf bruker en boks av plast, og jeg tror ikke så mye vann kommer inn i en slik boks. :)

6751788[/snapback]

 

nja, den var åpnet i regnet og da, og hele jeg var 99% gjennomvåt, såe :)

6751985[/snapback]

Du kjører moped med en åpen boks i regnet? Det som forudnrer meg er hvorfor det i det hele tatt var noe igjen i boksen din, og at ikke alt lå i lomma di etterpå. :hmm:

6753858[/snapback]

 

Ikke sånnsett da, var jo lokk på når den var i lomma, men tok jo opp får å ta en prell..

Endret av complexity
Lenke til kommentar
Portion, men vet ikke om det er lov.. Har ikke spurt ennå :ohmy:

6754690[/snapback]

Lov?

 

halo vilken snus suns dere er diggest a

6754866[/snapback]

Kjære danilovic. Jeg vet av erfaring at du ikke skriver EN ENESTE post slik. Konklusjon: Du kødder.

 

Jeg vet av erfaring at du egentlig er alt for seriøs for slikt. So please stop kidding.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...