Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tja... Jeg ser ikke det store i å drikke når man er fjorten, det er verken kult eller ukult, jeg gjorde da det og, men kommer ikke her og briefer med det, og måten det er skrivd på er bare så... Uæh...

6743823[/snapback]

Men så føles det gjerne litt større når du ER fjorten år.

 

Gi nå faen i han da, fjortisser må vi leve med.

 

 

Jeg klarer da å bake i time uten at læreren ser det. Doh sitter bakerst i hjørnet, tar gjerne med både pose og bake :p

6743849[/snapback]

Baker lett i timen. Men er jo egentlig mer når prisen skal ut en får problemer. Kan ikke gå ut i hver eneste time. :)

Lenke til kommentar
Tja... Jeg ser ikke det store i å drikke når man er fjorten, det er verken kult eller ukult, jeg gjorde da det og, men kommer ikke her og briefer med det, og måten det er skrivd på er bare så... Uæh...

6743823[/snapback]

Men så føles det gjerne litt større når du ER fjorten år.

 

Gi nå faen i han da, fjortisser må vi leve med.

 

 

Jeg klarer da å bake i time uten at læreren ser det. Doh sitter bakerst i hjørnet, tar gjerne med både pose og bake :p

6743849[/snapback]

Baker lett i timen. Men er jo egentlig mer når prisen skal ut en får problemer. Kan ikke gå ut i hver eneste time. :)

6744214[/snapback]

 

Går på Nordstrand Almen, vi har friminut hvert 45 minutt :whistle:

Lenke til kommentar
2006 - 1992 = 14.

 

Byen ekke noe problem nei. Var inne første gang som 16 selv. Lett å komme inn så lenge du kler deg som et ansvarlig menneske.

6743696[/snapback]

 

Jo, regnet ut det regnestykket. :p

Men når folk som er født på 90-tallet snuser, det høres sykt ut. 90-tallet høres ut som drittunger. Av en eller annen grunn..

Lenke til kommentar
2006 - 1992 = 14.

 

Byen ekke noe problem nei. Var inne første gang som 16 selv. Lett å komme inn så lenge du kler deg som et ansvarlig menneske.

6743696[/snapback]

 

Jo, regnet ut det regnestykket. :p

Men når folk som er født på 90-tallet snuser, det høres sykt ut. 90-tallet høres ut som drittunger. Av en eller annen grunn..

6744234[/snapback]

 

Tøff i kjeften du skulle hvere i kveld da :nei:

Lenke til kommentar
2006 - 1992 = 14.

 

Byen ekke noe problem nei. Var inne første gang som 16 selv. Lett å komme inn så lenge du kler deg som et ansvarlig menneske.

6743696[/snapback]

 

Jo, regnet ut det regnestykket. :p

Men når folk som er født på 90-tallet snuser, det høres sykt ut. 90-tallet høres ut som drittunger. Av en eller annen grunn..

6744234[/snapback]

 

Tøff i kjeften du er i kveld da :nei:

6744239[/snapback]

 

Neh, kjæresten min er født i 1990. Men 90- det høres rart ut.

Endret av Bertelsen
Lenke til kommentar
Tja... Jeg ser ikke det store i å drikke når man er fjorten, det er verken kult eller ukult, jeg gjorde da det og, men kommer ikke her og briefer med det, og måten det er skrivd på er bare så... Uæh...

6743823[/snapback]

Men så føles det gjerne litt større når du ER fjorten år.

 

Gi nå faen i han da, fjortisser må vi leve med.

 

 

Jeg klarer da å bake i time uten at læreren ser det. Doh sitter bakerst i hjørnet, tar gjerne med både pose og bake :p

6743849[/snapback]

Baker lett i timen. Men er jo egentlig mer når prisen skal ut en får problemer. Kan ikke gå ut i hver eneste time. :)

6744214[/snapback]

 

Går på Nordstrand Almen, vi har friminut hvert 45 minutt :whistle:

6744218[/snapback]

Det har vi også.

 

2006 - 1992 = 14.

 

Byen ekke noe problem nei. Var inne første gang som 16 selv. Lett å komme inn så lenge du kler deg som et ansvarlig menneske.

6743696[/snapback]

 

Jo, regnet ut det regnestykket. :p

Men når folk som er født på 90-tallet snuser, det høres sykt ut. 90-tallet høres ut som drittunger. Av en eller annen grunn..

6744234[/snapback]

Absolutt. Når jeg begynnte på nettet var 1990 det samme som 14. Derfor kommer jeg trolig alltid til å tenke "fjortiss" når jeg møter personer som er født før 1990 eller i 1990.

 

No offence, men er litt som å være storebror, vil aldri klare å tilpasse seg det om lillebroren blir sterkere og kan banke deg, du vil alltid være større. Og de mindre.

 

Err.. dere vet hva jeg mener. :p

 

Som sagt, ikke negativt ment.

Lenke til kommentar
Jeg spurte ikke om du hadde en kjæreste som er yngre en deg....

 

OT: Kan noen nevne alle snus merkene man kan få i en vanlig narvesen kiosk i Norge? Jeg må prøve noe nytt.

6744255[/snapback]

 

Nei, men når du påstår at jeg er tøff i kjeften fordi jeg synes at de som er født på 90-tallet høres ut som drittunger, så kommer jeg med et fakta om at jeg ikke helt skjønner det selv, siden jeg er sammen med noen som er født i 90.

 

Understand?

 

Uansett; skruf løs, skruf original porsjon, skruf tranebær porsjon. Mocca faenskap, det vil du ikke prøve. General løs, original porsjon, og hvit porsjon. Gøteborgs Rapé løs og porsjon. Grovsnus løs, og porsjon hvis du er heldig. Røda Lacket løs og porsjon. Ettan løs. Tiedemans Blå løs og Petterøes 3 løs. Husker ikke fler. Du kan bare søke i tråden etter diverse snusmerker, det er mange som har kommet med anmeldelser av de fleste snusmerker her.

 

Simon Aldra: Du traff spikeren på hodet! :)

Endret av Bertelsen
Lenke til kommentar

Nei, kan ikke skryte av det, altså. Her om dagen, så var jeg så sugen at jeg samla sammen masse gamle, tørre priser (porsjon, vel å merke), fukta dem og heiv dem i frysern i en time. funka absolutt ikke! :!: Så prøvde jeg med flere i kjeften, og til slutt satt jeg med seks oppe i leppa og fire i underleppa... da funka det litt :p

Lenke til kommentar
Jeg spurte ikke om du hadde en kjæreste som er yngre en deg....

 

OT: Kan noen nevne alle snus merkene man kan få i en vanlig narvesen kiosk i Norge? Jeg må prøve noe nytt.

6744255[/snapback]

 

Nei, men når du påstår at jeg er tøff i kjeften fordi jeg synes at de som er født på 90-tallet høres ut som drittunger, så kommer jeg med et fakta om at jeg ikke helt skjønner det selv, siden jeg er sammen med noen som er født i 90.

 

Understand?

 

Uansett; skruf løs, skruf original porsjon, skruf tranebær porsjon. Mocca faenskap, det vil du ikke prøve. General løs, original porsjon, og hvit porsjon. Gøteborgs Rapé løs og porsjon. Grovsnus løs, og porsjon hvis du er heldig. Røda Lacket løs og porsjon. Ettan løs. Tiedemans Blå løs og Petterøes 3 løs. Husker ikke fler. Du kan bare søke i tråden etter diverse snusmerker, det er mange som har kommet med anmeldelser av de fleste snusmerker her.

 

Simon Aldra: Du traff spikeren på hodet! :)

6744277[/snapback]

Hawk her de vel og. Hvertfall her på lokale narvesen ;) Alltid hatt litt lyst til å prøve den, men den ser så, så, useriøs ut der den ligger der i den lille grønne boksen. Blåser ikke 60 spenn på drittsnus.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...