Ja9boy Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Snodig tekst Gikk ned masse kilo etter jeg begynte.. Tar en pris istede for godteri.. 6735792[/snapback] Helt enig, etter jeg begynte å snuse så spiser jeg nesten ikke snop, men har litt i helgene seff. pluss d e mye sunere å ta en pris etter skolen isteden for å gå på "prixen" og kjøpe en 200 g sjokolade som mangen gjør snop gjør at du får hull i tenene, snus renser tennene(dreper bakterier og slikt) Snop gjør de feit og stor sjangs for diabetes og masse mer. Så til dere som er avhengig av å "snope" etter skolen: Begynn me snus heller Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Snuser nå en pris Kronan. Dette er så vidt jeg vet Matchs nye billigmerke. Men allikevel er den tørr. Den er rett fra frysern. Og ærlig talt, jeg har også en boks Knox her, og den har vært åpen i snart en uke. Guess what, den er ypperlig. Tumbs down to Swedish Match. Lenke til kommentar
haakie Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 2 Bokser General løs på meg imorgen Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Nevnte jeg at bestemor har lovd å kjøpe snus til meg fra tax free? Lenke til kommentar
Nyman5k Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Er blakk og skylder penger Ikke noe snus på meg på en stund Men jaja...Når jeg ikke er noen gjelds slave lengre, så kjøper jeg snus igjen. hehe.. Lenke til kommentar
SCV Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Nevnte jeg at bestemor har lovd å kjøpe snus til meg fra tax free? 6737630[/snapback] haha! kan jeg få låne bestemora di? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Det kan du ikke. Hun er verdens beste bestemor. Og det er ikke fordi hun kjøper snus. Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Det kan du ikke. Hun er verdens beste bestemor. Og det er ikke fordi hun kjøper snus. 6737991[/snapback] Skummelt... Lenke til kommentar
SCV Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 haha, det er nok litt derfor også ja. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Skummelt? Jeg er virkelig glad i bestemoren min. Hun er en av de som alltid er snill, og aldri gjør noen skade. Og da syns jeg virkelig en skal være takknemlig, og ikke minst glad i henne. Lenke til kommentar
SCV Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 bestemødre er alltid snille. Nesten alltid iallefall.... tror jeg. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Vet om tilfeller der personer som har blitt kastet ut hjemmefra ikke ble mottatt av besteforeldrene. Fordi de var "håpløse". Så ikke alltid. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Idag fikk jeg mamma til å kjøpe snus til meg, dette er første gangen jeg har spurt henner om det. Var litt morsomt, for jeg trodde det var maks 10% sjanse for at hun ville kjøpe det til meg. Skal sies at jeg bestikket henne med å støvsuge første-etasjen i huset. Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 (endret) Idag fikk jeg mamma til å kjøpe snus til meg, dette er første gangen jeg har spurt henner om det. Var litt morsomt, for jeg trodde det var maks 10% sjanse for at hun ville kjøpe det til meg. Skal sies at jeg bestakk henne med å støvsuge første-etasjen i huset. 6740820[/snapback] ikke vaerst mamma ville aldri gjort noe saannt for meg Endret 25. august 2006 av Tob2k Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 (endret) Jeg spanderte en pris Skruf Stark på en tretten år gammel meget plagsom gutt i dag. Han var en pain in the ass i femten minutter i kantina (ungdomsskolen renoveres, VGS må dele kantine med dem, og det er et par idioter der). Så han fikk en bleie. Jeg håper han ble virkelig dårlig og at lærererne på Ungdomsskolen (som jeg vet ville klikke om de oppdaget snus i noen) virkelig så ham med prisen. Noen har ikke folkeskikk. Edit: Oh, ja, han røyker eller snuser ikke. Så Skruf Stark på en så liten idiot burde gi litt morsom effekt. Endret 25. august 2006 av Simon Aldra Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Jeg spanderte en pris Skruf Stark på en tretten år gammel meget plagsom gutt i dag. Han var en pain in the ass i femten minutter i kantina (ungdomsskolen renoveres, VGS må dele kantine med dem, og det er et par idioter der). Så han fikk en bleie. Jeg håper han ble virkelig dårlig og at lærererne på Ungdomsskolen (som jeg vet ville klikke om de oppdaget snus i noen) virkelig så ham med prisen. Noen har ikke folkeskikk. Edit: Oh, ja, han røyker eller snuser ikke. Så Skruf Stark på en så liten idiot burde gi litt morsom effekt. 6741272[/snapback] saanne folk skulle hatt deng.. men folk som ikke snuser som skal vaere "toeff" aa ta en, er alltid morsomt har ett par kompiser som har puket paa samvittigheten :!: Lenke til kommentar
St-Cruz Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Jeg spanderte en pris Skruf Stark på en tretten år gammel meget plagsom gutt i dag. Han var en pain in the ass i femten minutter i kantina (ungdomsskolen renoveres, VGS må dele kantine med dem, og det er et par idioter der). Så han fikk en bleie. Jeg håper han ble virkelig dårlig og at lærererne på Ungdomsskolen (som jeg vet ville klikke om de oppdaget snus i noen) virkelig så ham med prisen. Noen har ikke folkeskikk. Edit: Oh, ja, han røyker eller snuser ikke. Så Skruf Stark på en så liten idiot burde gi litt morsom effekt. 6741272[/snapback] Jo flere vi er sammen... Lenke til kommentar
Ja9boy Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Er blakk og skylder penger Ikke noe snus på meg på en stund Men jaja...Når jeg ikke er noen gjelds slave lengre, så kjøper jeg snus igjen. hehe.. 6737657[/snapback] Har du pengene mine for generalen nå endre? Husk at jeg må ha de før 10 september (skal til sverige da) kan sikkert kjøpe noe til deg da Lenke til kommentar
St-Cruz Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Er blakk og skylder penger Ikke noe snus på meg på en stund Men jaja...Når jeg ikke er noen gjelds slave lengre, så kjøper jeg snus igjen. hehe.. 6737657[/snapback] Har du pengene mine for generalen nå endre? Husk at jeg må ha de før 10 september (skal til sverige da) kan sikkert kjøpe noe til deg da 6741304[/snapback] Dette er da ingen chatte tråd... Å snuse før trening, er det et sjakktrekk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg