Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Snodig tekst :hmm:

 

Gikk ned masse kilo etter jeg begynte.. Tar en pris istede for godteri..

6735792[/snapback]

 

Helt enig, etter jeg begynte å snuse så spiser jeg nesten ikke snop, men har litt i helgene seff. pluss d e mye sunere å ta en pris etter skolen isteden for å gå på "prixen" og kjøpe en 200 g sjokolade som mangen gjør :D snop gjør at du får hull i tenene, snus renser tennene(dreper bakterier og slikt) Snop gjør de feit og stor sjangs for diabetes og masse mer. Så til dere som er avhengig av å "snope" etter skolen: Begynn me snus heller :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Idag fikk jeg mamma til å kjøpe snus til meg, dette er første gangen jeg har spurt henner om det. Var litt morsomt, for jeg trodde det var maks 10% sjanse for at hun ville kjøpe det til meg. Skal sies at jeg bestakk henne med å støvsuge første-etasjen i huset. ;)

6740820[/snapback]

 

ikke vaerst ;)

 

mamma ville aldri gjort noe saannt for meg :(

Endret av Tob2k
Lenke til kommentar

Jeg spanderte en pris Skruf Stark på en tretten år gammel meget plagsom gutt i dag. Han var en pain in the ass i femten minutter i kantina (ungdomsskolen renoveres, VGS må dele kantine med dem, og det er et par idioter der). Så han fikk en bleie. Jeg håper han ble virkelig dårlig og at lærererne på Ungdomsskolen (som jeg vet ville klikke om de oppdaget snus i noen) virkelig så ham med prisen.

 

Noen har ikke folkeskikk.

 

Edit: Oh, ja, han røyker eller snuser ikke. Så Skruf Stark på en så liten idiot burde gi litt morsom effekt.

Endret av Simon Aldra
Lenke til kommentar
Jeg spanderte en pris Skruf Stark på en tretten år gammel meget plagsom gutt i dag. Han var en pain in the ass i femten minutter i kantina (ungdomsskolen renoveres, VGS må dele kantine med dem, og det er et par idioter der). Så han fikk en bleie. Jeg håper han ble virkelig dårlig og at lærererne på Ungdomsskolen (som jeg vet ville klikke om de oppdaget snus i noen) virkelig så ham med prisen.

 

Noen har ikke folkeskikk.

 

Edit: Oh, ja, han røyker eller snuser ikke. Så Skruf Stark på en så liten idiot burde gi litt morsom effekt.

6741272[/snapback]

 

saanne folk skulle hatt deng..

men folk som ikke snuser som skal vaere "toeff" aa ta en, er alltid morsomt :p

har ett par kompiser som har puket paa samvittigheten :!:

Lenke til kommentar
Jeg spanderte en pris Skruf Stark på en tretten år gammel meget plagsom gutt i dag. Han var en pain in the ass i femten minutter i kantina (ungdomsskolen renoveres, VGS må dele kantine med dem, og det er et par idioter der). Så han fikk en bleie. Jeg håper han ble virkelig dårlig og at lærererne på Ungdomsskolen (som jeg vet ville klikke om de oppdaget snus i noen) virkelig så ham med prisen.

 

Noen har ikke folkeskikk.

 

Edit: Oh, ja, han røyker eller snuser ikke. Så Skruf Stark på en så liten idiot burde gi litt morsom effekt.

6741272[/snapback]

 

Jo flere vi er sammen... :thumbup:

Lenke til kommentar
Er blakk og skylder penger :cry:

Ikke noe snus på meg på en stund  :no:  :ermm:

Men jaja...Når jeg ikke er noen gjelds slave lengre, så kjøper jeg snus igjen.

hehe.. :D

6737657[/snapback]

 

Har du pengene mine for generalen nå endre? Husk at jeg må ha de før 10 september (skal til sverige da) kan sikkert kjøpe noe til deg da :thumbup:

Lenke til kommentar
Er blakk og skylder penger :cry:

Ikke noe snus på meg på en stund  :no:  :ermm:

Men jaja...Når jeg ikke er noen gjelds slave lengre, så kjøper jeg snus igjen.

hehe.. :D

6737657[/snapback]

 

Har du pengene mine for generalen nå endre? Husk at jeg må ha de før 10 september (skal til sverige da) kan sikkert kjøpe noe til deg da :thumbup:

6741304[/snapback]

 

Dette er da ingen chatte tråd...

 

Å snuse før trening, er det et sjakktrekk?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...