Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Koster det forresten mye for en boks med General Løs i sverige?

6734686[/snapback]

 

30-40,- Blir deppa bare av å tenke på det.... Kjøp en rull om du skal til Sverige, enda mer penger å spare ;)

6734701[/snapback]

30-40? For noe tull. En General Løs koster ned til 15 kroner, normal pris er rundt 20 kroner. På litt dyrere steder kan du få det opp til 30 kroner. Husk at dette er SEK. ;)

Lenke til kommentar
Koster det forresten mye for en boks med General Løs i sverige?

6734686[/snapback]

 

30-40,- Blir deppa bare av å tenke på det.... Kjøp en rull om du skal til Sverige, enda mer penger å spare ;)

6734701[/snapback]

30-40? For noe tull. En General Løs koster ned til 15 kroner, normal pris er rundt 20 kroner. På litt dyrere steder kan du få det opp til 30 kroner. Husk at dette er SEK. ;)

6735035[/snapback]

 

 

Er ikke én SEK samme som en NOK da?

Lenke til kommentar

Får lov å snuse av mamma nå, eg blei tatt for 3 måner siden og da sa de at eg ville miste lappen. Men mamma vett at jeg fortsatt gjør det men holder det hemmeligt for pappa, hun sier hun vil ha fred i huset :!: så når pappa er vekke så snuser jeg som bare det inne. Men hun maser på at jeg må slutte ellers så true hu meg med å si det til slik at jeg mister lappen, men da sier eg at det tar tid å slutte selvom jeg ikke overhode har lyst.

 

Snus for evigt og alltid :dribble: Chille ann heilt med snus :love: Har du hatt en tung dag der du enten har trent eller er bare trøtt så e snus livet, det roe deg heilt ned og du får en deilig følelse i kroppen, spesielt med skruf :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...