Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.

hylo

Anbefalte innlegg

bruker og kjøpe petterøes blå da mint smaken får det til og slutte og svi på en vond måte

6721409[/snapback]

Selger de den fortsatt? Jeg finner den ikke noe sted :(

6721955[/snapback]

De selger den hvertfall på Rema 1000 her, men er det ikke den som er så fæl å bake? Har litt lyst å teste den, men jeg liker gjerne at de har middels bake-egenskaper alá skruf, general og ettan.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
bruker og kjøpe petterøes blå da mint smaken får det til og slutte og svi på en vond måte

6721409[/snapback]

Selger de den fortsatt? Jeg finner den ikke noe sted :(

6721955[/snapback]

De selger den hvertfall på Rema 1000 her, men er det ikke den som er så fæl å bake? Har litt lyst å teste den, men jeg liker gjerne at de har middels bake-egenskaper alá skruf, general og ettan.

6722643[/snapback]

bruker og ta den løs jeg

Lenke til kommentar

Trenger litt hjelp her

Jeg prøvde dette med snus for knappe 1 mnd siden, og jeg ble både kvalm og svimmel av løs general. Jeg prøvde derfor Skruf Potion, som førte til at jeg spyddde.

Nå er det jo en stund siden jeg snuset, så hvordan vil kroppen reagere? Vil den bli kvalm/spy igjen?

General grei for nybegynnere?

Lenke til kommentar
Trenger litt hjelp her

Jeg prøvde dette med snus for knappe 1 mnd siden, og jeg ble både kvalm og svimmel av løs general. Jeg prøvde derfor Skruf Potion, som førte til at jeg spyddde.

Nå er det jo en stund siden jeg snuset, så hvordan vil kroppen reagere? Vil den bli kvalm/spy igjen?

6728238[/snapback]

Hvorfor tvinge deg selv til og snuse? Enten liker du snus ellers så liker du det ikke. Lite poeng i og snuse kun for og snuse. Ekke status å snuse for og si det sånn..

General er chill den, de fleste starter vel og snuse general løs eller bleier.

Lenke til kommentar
Trenger litt hjelp her

6728238[/snapback]

Hvorfor tvinge deg selv til og snuse? Enten liker du snus ellers så liker du det ikke. Lite poeng i og snuse kun for og snuse. Ekke status å snuse for og si det sånn..

General er chill den, de fleste starter vel og snuse general løs eller bleier.

6728275[/snapback]

Det er ikke det at jeg bare snuser for å snuse. Jeg har ofte lyst på det. Men det er når jeg har hatt den der i 15 min + jeg begynner å bli kvalm, men dette blir vel bedre og bedre ettersom.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...