F.Mackey Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Kan jeg få ta på deg? Du er tøff.. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Virker som om at det ikke er så farlig å bli tatt for å snuse, men hvis man blir tatt for røyking så er helvete løs. Lurte på en liten ting, er det flere som opplever at man får forferdelig ånde hvis man sover med snus i 5min? SKulle bare duppe litt i stolen tidligere og da jeg våknet etter 5-10min så føltes det som om noen hadde dødd i kjeften min. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Virker som om at det ikke er så farlig å bli tatt for å snuse, men hvis man blir tatt for røyking så er helvete løs. Lurte på en liten ting, er det flere som opplever at man får forferdelig ånde hvis man sover med snus i 5min? SKulle bare duppe litt i stolen tidligere og da jeg våknet etter 5-10min så føltes det som om noen hadde dødd i kjeften min. 5510313[/snapback] kansje jeg får testa det nå.. er på lan.. og er trett.. og har pris i kjeftn.. hmm.. Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 General Portion White som er best. Renner ikke og smaker ikke så ille heller (imo). Eneste ulempen er at jeg blir kalt kjerring av bakesnuserkompiser Men gidder ikke gule fingre og snus mellom tenna ass ^^ Angående det med å bli busta, selv tviler jeg ikke på at jeg får et par skuddsalver fra mora mi om hu finner ut, men så har hu røyka i et sett siden hu var 14, så blir nok et par tilbake. /me er passiv røyker i 18 år. Lenke til kommentar
vaffel3 Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 er det noen som har smakt catch? bla vannila cofee, eucalyptus, lakris, menthol? fins det noen fler merker av catch? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 28. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2006 Snus er fint. - Mange som er aktive i tråden nå. 5507003[/snapback] Ja, mange aktive her nå.. BTW, har lært meg å bake snus. Takket være guiden til Hylo på første side. 5507686[/snapback] Det er mange måter du kan bake på. Trenger ikke følge den hele livet. Det er bare måten jeg gjør det på... Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 er det noen som har smakt catch? bla vannila cofee, eucalyptus, lakris, menthol?fins det noen fler merker av catch? 5511639[/snapback] Prøvde en boks Catch Lakris, godterismak, minimal effekt Lenke til kommentar
QuentinTarantino Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 (endret) General Portion White som er best. Renner ikke og smaker ikke så ille heller (imo).Eneste ulempen er at jeg blir kalt kjerring av bakesnuserkompiser Men gidder ikke gule fingre og snus mellom tenna ass ^^ Angående det med å bli busta, selv tviler jeg ikke på at jeg får et par skuddsalver fra mora mi om hu finner ut, men så har hu røyka i et sett siden hu var 14, så blir nok et par tilbake. /me er passiv røyker i 18 år. 5511353[/snapback] Er bare å bake en hard og god pris så slipper du snus mellom tenna Men effekten av en hard pris blir jo også da noe mildere enn hvis du bare slenger snusen oppi leppa! Jeg har etter å ha brukt opp mine porsjonsbokser gått over til løssnus nå. Etter tips fra kompiser osv måtte jeg gi det en sjanse ;P Og jeg kommer nok til å fortsette i dette sporet. Finner egentlig bare positive sider med løssnusen! Mer for pengene og ikke minst bedre smak! Jeg trodde jeg skulle få store problemer med å bake den første prisen men det gikk glatt, var no probs å bake en fin og god pris Og nikotinsjokket så jeg ikke mer til etter jeg postet min siste post i denne tråden :!: Endret 28. januar 2006 av QuentinTarantino Lenke til kommentar
KillerX Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 er det noen som har smakt catch? bla vannila cofee, eucalyptus, lakris, menthol?fins det noen fler merker av catch? 5511639[/snapback] yeh, som en sa her, minimal effekt. catch er langt oppå -møkka snus- lista mi, rett under ettan. ^^ lenge leve general snus Lenke til kommentar
fakey Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Pappa har vel garantert skjønt at jeg snuser nå. 1. Enten ser han at jeg drar ut noe fra leppa hver gang han kommer mens jeg har et lurt smil. 2. Leppa mi er usansynlig stor hver gang han kommer. Lenke til kommentar
SwedishMatch Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Jeg hadde en tendens til å kaste alle bleie snusene mine rundt om på rommet.. en ekkel vane, men om natten gadd jeg ikke gå ut å kaste det. Moren min som er ryddoman merket jo selvfølgelig dette, men brydde seg minimalt. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Rart hvor avhengig man egentlig blir av snus. Gikk nettopp fri for snus og merker at jeg ikke klarer å slappe av, alt jeg tenker på er snus. Selv om jeg vet at min søster stikker innom om en times tid med en boks general så klarer jeg ikke slappe av Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 jeg ble aldri avhening av snus på den måten. joda, jeg merker fortsatt lysten etter en pris fra tid til annen, men jeg aldri noe sterk trang... Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 [ironi on]Catch trodde det var snop jeg, så jeg har alltid tygget og svelgt.[ironi off] Catch må antakelig være de mest bortkastet pengene jeg noen gang har brukt... Lenke til kommentar
vaffel3 Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 noen som har smakt skruff tranebær? smaker den sterk tranebær? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 noen som har smakt skruff tranebær?smaker den sterk tranebær? 5528394[/snapback] Sitter med en under leppa nu. Vil ikke si den smaker så veldig mye, men litt. Lenke til kommentar
B.H.H Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Pappa fant ut at jeg snusa igår:p Så snus boksen på bordet på rommet mitt, så spurte han om jeg snusa..jeg bare flira, så sa han at tennene blir stygge av det så gikk han:p Hadde forventet mye verre, hehe Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 noen som har smakt skruff tranebær?smaker den sterk tranebær? 5528394[/snapback] den smaker snus, men har litt mindre av "drittsmaken" enn det skruf uten tranebær har. om du forsto noe av det. Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Ble litt skuffa i dag da jeg skulle kjøpe snus på bensinstasjonen på skolen(curse beeing under 18, vel 3måneder igjen ) så hadde søren meg skruf løs blitt satt opp med 3kroner fra 60 til 63 på 3dager. Nå ligger den jo på samme pris som alle de andre løsnusene på den bensinstasjonen... Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Glisevask: Haha.. Men ingenting slår jenter som prøver snus for første gang 5336832[/snapback] Ja, veldig skøy å se på. Spesielt når de gjør det på bussturen til svømmingen som tar en halvtime og er litt bleik etterpå. Det var foresten kompisen min som baka en "jævelpris" fra general boksen sin til henne, når vi kom ut av bussen gikk hun å sjangla rundt om kring. Dette var foresten på onsdagen Enda en artig historie: En kompis av meg som hadde snuset i et halvt år ble busta på sommeren i fjord og hadde ikke tatt seg en pris før etter en svømming rett etter nyåret. Han ble også helt likblekk, altså da mener jeg som en black metal artist som har sminket seg med liksminke før en konsert. Han så ut som et spøkelse som hadde drukket litt for mye av det gode, han sjangla som en fyllik rundt på skoleplassen og inn i bygget til svømmehallen, det værste av alt var at han svømte i sikk sakk i basseneget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg