Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.

hylo

Anbefalte innlegg

Merker dere noen forksjell fra skruf sterk og vanlig ? Syntes det er samme smak jeg :s

6703327[/snapback]

Den er sterkere og gir mer effekt, smaken er det samme som jeg husker :hmm:

6703364[/snapback]

Merker ikke noen forskjel i effekt en gang omtrent, men nå er jo jeg anti-skruf...

:love: General

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skruf sterk gir litt mer efekt enn både vanelig skruf og general..

6706458[/snapback]

Jeg kjenner ikke den ekstra effekten i det heletatt, det er kun Strongcut jeg kjenner noe mer effekt av.

6706645[/snapback]

Har jeg aldri smakt faktisk.. :hrm:

6706752[/snapback]

Det må du seriøst, jeg holdt meg en hel dag uten en pris, å dagen etter bakte jeg en stor strongcut-pris, hadde problemer med å gå ned en trapp. :D

Lenke til kommentar
om jeg bestiler 5 bokser snus fra nettet! går det da i tollen ?  det er jo 5 boksr som er kvoten!

6707272[/snapback]

Når du bestiller over nett mener jeg at tollen gir snusen den samme prisen på hva som er veiledende i Norge, uansett hvor mange bokser det er.

Men noen andre må si hva som virkelig er riktig, men jeg mener dette er sant, så du burde vente med å bestille før noen sier hva som er riktig.

Edit: Les igjennom denne tråden på et annet forum, så ser det ut som at jeg hadde rett.

Endret av Bertelsen
Lenke til kommentar
Ny boks general i morra tenker jeg, uff, blir skjeldent lite snus på meg, har egentlig bare råd til en boks i uka.. men hender at je får kjøpt meg fler, om je kjøper av noen andre elns..

Får 1 boks i uka blir alt for lite, snuser 1 boks fra alt fra 4 timer, til 2 dager..

6708978[/snapback]

20 nye bokser general i morra tenker jeg. (måtte bare) :p

Lenke til kommentar
Ny boks general i morra tenker jeg, uff, blir skjeldent lite snus på meg, har egentlig bare råd til en boks i uka.. men hender at je får kjøpt meg fler, om je kjøper av noen andre elns..

Får 1 boks i uka blir alt for lite, snuser 1 boks fra alt fra 4 timer, til 2 dager..

6708978[/snapback]

20 nye bokser general i morra tenker jeg. (måtte bare) :p

6708994[/snapback]

Hehe, misunne den der..

Har nesten aldri penger, og er nesten aldri i sverige.. :no:

Lenke til kommentar
Til alle dere som har gått på den skremmsel propagandaen, som man finner når man googler snus. F.eks. http://www.ung.no/art/?id=972

Ta å les tilleggskommentarene fra brukerne litt lenger ned på siden ;)

6704839[/snapback]

Det eneste som er sant er vel det at snus funker som lut på tannkjøttet ;) Er det noen av dere som har mistet den strengen under leppa? Noen som har fått dårligere tenner eller "mistet" mye tannkjøtt?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...