Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

faen ass jeg ble så furten i går. dama glemte igjen snusen min hjemme hos seg selv når vi skulle dra på kino. jeg sa til henne sikkert 20 ganger at hun skulle huske den men hu klarte faen meg glemme den alikvell. så nå er jeg tom og går rundt og er forbanna på alt og alle.

 

så ikke skyt meg om jeg sier mye dumt før klokka 5 i dag!

Lenke til kommentar
Jeg har hørt at de selger noe som heter pricemaster eller noe annet som baker snusen for deg. Hvor selger de d og hvor mye koster d? Er d forresten noen som har d, og vil skrive en rapport om den?

6689103[/snapback]

 

 

den er helt grei hvis du liker små priser. den koster ca 30 kroner. bedre og bake selv.. en positiv ting er at du klemmer ut noe av saften så den renner ikke så fort og fælt.. blir kje av å drasse med seg den over alt så den blir fort ikke brukt lenger..

6690416[/snapback]

 

Hvor selger de den? Jeg baker jo selv eller bare stapper oppi en klyse slik at former seg etter leppen,(mye mer behagelig enn å bake) Men hjemme kan jeg jo ha den på rommet

6692010[/snapback]

 

 

Den tror jeg du får kjøpt i alle butikker i Sverige Hvor de selger snus. Er ikke sikker, men tror det

Lenke til kommentar
faen ass jeg ble så furten i går. dama glemte igjen snusen min hjemme hos seg selv når vi skulle dra på kino. jeg sa til henne sikkert 20 ganger at hun skulle huske den men hu klarte faen meg glemme den alikvell. så nå er jeg tom og går rundt og er forbanna på alt og alle.

 

så ikke skyt meg om jeg sier mye dumt før klokka 5 i dag!

6698828[/snapback]

 

 

Føler med deg. Å ikke ha snus er det værste, men desto bedre da du først får en pris igjen ;)

Lenke til kommentar
Jeg fatter og begriper ikke hvorfor en person vil utsette seg for noe som å bli avhengig av noe som skader deg, som i tillegg koster penger.

 

Spesielt patetisk er det med folk som begynner med slikt som 16 åringer og oppover ettersom man burde ha kommet forbi stadiet hvor man bukker under for gruppepress.

6697341[/snapback]

Idiotisk sagt. Jeg begynnte IKKE som et press av gruppepress. Arbeidskompis brukte, jeg ba om å få prøve. Og jeg brukte det fordi jeg LIKTE DET.

 

Jeg fatter og begriper ikke hvorfor en person vil utsette seg for noe som å bli avhengig av noe som skader deg, som i tillegg koster penger.

 

Spesielt patetisk er det med folk som begynner med slikt som 16 åringer og oppover ettersom man burde ha kommet forbi stadiet hvor man bukker under for gruppepress.

6697341[/snapback]

Du har aldri prøvd noen annen rus enn lykkerusen da nissen kommer antar jeg?

6697347[/snapback]

 

Faktisk så er jeg eldre enn deg (f. 1988 kontra 1989) så julenissen er nok friskere i ditt minne enn mitt. Dessuten har ikke du peiling på hva slags "rus" jeg har prøvd, selvom jeg tviler på at du får noen av snus.

 

For øvrig forventet jeg masse usaklige argumenter, so gimme your best shot. Jeg er ikke svak nok til å ty til snus og er heller ikke svak nok til å bli felt av poengløse argumenter fra 17 -åringer.

6697361[/snapback]

Rusen du får av snus begrenser seg gjerne til de første månedene, kanskje det første halve året, etter det vil det være mer snakk om avslappende følelse.

Give you my best? Nei. Jeg vil ikke latterliggjøre deg mer enn nødvendig.

 

P.S. Det var du som brukte et alderrelatert argument først ("Du har aldri prøvd noen annen rus enn lykkerusen da nissen kommer antar jeg?").

6697384[/snapback]

Det er ingenting som tilsier at folk som bare lever på lykkerus er yngre enn 25 år og f.eks. gladkristne. Right?

 

Du snakker om skadevirkninger av snus. Har du spist snop og drukket kaffe noen gang? :)

Lenke til kommentar

Enig med Simon, jeg begynte ikke med snus pga. gruppepress. Jeg kjenner et par stykker som snuste, hadde veldig lyst å prøve det selv, så jeg spurte om de ville bake en pris til meg, å det fikk jeg. Likte det veldig godt, blir mindre stresset/mer avslappet, å det er ekstremt digg når du arbeider som kokk. ;)

Lenke til kommentar
Vel jeg skal ha meg en ny boks idag, hva kan anbefales, skal gjerne ha en med en god smak denne gangen:)

 

Røykfri i snart 24 timer :)

6699684[/snapback]

 

Spørs hva du mener med god smak, men kan anbefale noen porsjonssnus som er gode på smak (hvis du ikke er en av de som hater porsjon):

 

Skruf Portion

Skruf Tranebær Portion

Göteborgs Rapé White Portion

General White Portion

 

Synes personlig alle de er gode, selv om smaksopplevelsen er svært forskjellig.

Lenke til kommentar
Smaker "General White Portion" godt?

  :hmm:

6700241[/snapback]

 

Greit nokk :) Syns den er bedre enn General portion..

 

Men slår ikke skruf :love:

8 bokser igjenn av den 3 dager gamle pølsa mi.. syns jeg er flink jeg :)

6700513[/snapback]

Hehe..Ja har en Generalen Portion nå..Den er grei den..

Og som du sier: Skurf er BEST!! :D

 

Den Smakte jeg av en kompis i går...hehe!

Lenke til kommentar
Nå må jeg slutte å lese denne tråden før jeg begynner å snuse fast :p  Har gått et par snuser i denne uka, men vi har bare general porsjon hjemme så har ikke prøvd noe annet. Har jeg noe å glede meg til vis jeg skal prøve andre merker? ;)

6701264[/snapback]

 

Prøv Ettan løs, da er det over og ut :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg prøvde første gang pga gruppepress men likte det så fortsatte.

6701644[/snapback]

 

Ingen venner av meg snuser faktisk :p Elsker bare "rusen" man får. Blir småsvimmel og avslappet ;) Men tror ikke jeg gidder å begynne å snuse, noen få i uka går jo greit da :!:

Lenke til kommentar
Denne artikkelen får snus til å virke veldig farlig :ermm:  Visste ikke at man kunne bli impotent av snus :roll:  Noen av dere som har fått skade på tennene etter snus da?

 

Men morsomme kommetarer nedover på sida :p

6702342[/snapback]

Ikke akkurat verdens mest troverdige side? Står at en snus i gjennomsnitt har 3,2-6,1mg med nikotin per 2,5g med snus. Gøteborg og General har hvertfall 7 og 8mg per 1g, og Onyx har 11mg per 1g.

Skruf er enda sterkere, men vet ikke helt hvor mye nikontin den inneholder.

 

Og at sigaretter inneholder 2mg per sigarett? Mener å ha lest på Princepakka mi at det står 0,9mg med nikotin.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...