Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En ny era har begynt

 

Ja, da kom dagen jeg har utsatt så alt for lenge, røyken er nå kastet. Både for økonomien og lungenes skyld går jeg da tilbake til, ja såklart snus:)

 

 

Kjøpte meg General Onyx i går, og denne var jo da skuffende, tror jeg får holde meg til Skruff Stark jeg, bleie snus er virkelig ille! :nei:

Lenke til kommentar
En ny era har begynt

 

Ja, da kom dagen jeg har utsatt så alt for lenge, røyken er nå kastet. Både for økonomien og lungenes skyld går jeg da tilbake til, ja såklart snus:)

 

 

Kjøpte meg General Onyx i går, og denne var jo da skuffende, tror jeg får holde meg til Skruff Stark jeg, bleie snus er virkelig ille! :nei:

6697264[/snapback]

 

Onyxen e ikke så ille, lukte godt, grei smak, grei virkning. Men jeg er ikke så glad i pose snus

Bleie snus er for damer mener jeg :D

Lenke til kommentar

Jeg fatter og begriper ikke hvorfor en person vil utsette seg for noe som å bli avhengig av noe som skader deg, som i tillegg koster penger.

 

Spesielt patetisk er det med folk som begynner med slikt som 16 åringer og oppover ettersom man burde ha kommet forbi stadiet hvor man bukker under for gruppepress.

Lenke til kommentar
Jeg fatter og begriper ikke hvorfor en person vil utsette seg for noe som å bli avhengig av noe som skader deg, som i tillegg koster penger.

 

Spesielt patetisk er det med folk som begynner med slikt som 16 åringer og oppover ettersom man burde ha kommet forbi stadiet hvor man bukker under for gruppepress.

6697341[/snapback]

Du har aldri prøvd noen annen rus enn lykkerusen da nissen kommer antar jeg?

Lenke til kommentar
Jeg fatter og begriper ikke hvorfor en person vil utsette seg for noe som å bli avhengig av noe som skader deg, som i tillegg koster penger.

 

Spesielt patetisk er det med folk som begynner med slikt som 16 åringer og oppover ettersom man burde ha kommet forbi stadiet hvor man bukker under for gruppepress.

6697341[/snapback]

Du har aldri prøvd noen annen rus enn lykkerusen da nissen kommer antar jeg?

6697347[/snapback]

 

Faktisk så er jeg eldre enn deg (f. 1988 kontra 1989) så julenissen er nok friskere i ditt minne enn mitt. Dessuten har ikke du peiling på hva slags "rus" jeg har prøvd, selvom jeg tviler på at du får noen av snus.

 

For øvrig forventet jeg masse usaklige argumenter, so gimme your best shot. Jeg er ikke svak nok til å ty til snus og er heller ikke svak nok til å bli felt av poengløse argumenter fra 17 -åringer.

Endret av LarsEL
Lenke til kommentar
Faktisk så er jeg eldre enn deg (f. 1988 kontra 1989) så julenissen er nok friskere i ditt minne enn mitt. Dessuten har ikke du peiling på hva slags "rus" jeg har prøvd, selvom jeg tviler på at du får noen av snus.

 

For øvrig forventet jeg masse usaklige argumenter, so gimme your best shot. Jeg er ikke svak nok til å ty til snus og er heller ikke svak nok til å bli felt av poengløse argumenter fra 17 -åringer.

6697361[/snapback]

Jeg driter i om du er eldre enn meg. Har du noen gang prøvd noen rus? (Fra øl, sprit, røyk, heroin eller hva annet i den skumle gata.)

Lenke til kommentar
Faktisk så er jeg eldre enn deg (f. 1988 kontra 1989) så julenissen er nok friskere i ditt minne enn mitt. Dessuten har ikke du peiling på hva slags "rus" jeg har prøvd, selvom jeg tviler på at du får noen av snus.

 

For øvrig forventet jeg masse usaklige argumenter, so gimme your best shot. Jeg er ikke svak nok til å ty til snus og er heller ikke svak nok til å bli felt av poengløse argumenter fra 17 -åringer.

6697361[/snapback]

Jeg driter i om du er eldre enn meg. Har du noen gang prøvd noen rus? (Fra øl, sprit, røyk, heroin eller hva annet i den skumle gata.)

6697375[/snapback]

 

Beveger meg ikke utenfor alkohol. Det er da logisk at en som holder seg unna snus også holder seg unna heroin...

 

P.S. Det var du som brukte et alderrelatert argument først ("Du har aldri prøvd noen annen rus enn lykkerusen da nissen kommer antar jeg?").

Lenke til kommentar

Men hva har du imot snus, sånt rent konkret? Selv er jeg egentlig ikke superstor fan av det selv, men jeg skjønner bare ikke motivet ditt her.

 

Når det gjelder aldersgreia var egentlig kun spørsmålet om du noengang har prøvd noen rus.

Spesielt patetisk er det med folk som begynner med slikt som 16 åringer og oppover ettersom man burde ha kommet forbi stadiet hvor man bukker under for gruppepress.

Pow! Den satt. Det var vel nesten det jeg gjorde. Jeg har nå tatt meg noen fordi jeg ville se hvordan det fungerte.

Jeg føler at jeg selv er ganske motstandsdyktig mot gruppepress. Jeg gjør det jeg selv føler for. Om noen tøffe mennesker hopper utenfor en klippe følger jeg ikke. Kanskje jeg hopper først, eller kanskje jeg tenker etterpå at det er like greit, men jeg hopper ikke fordi andre gjør det.

Jeg syns bare at kommentaren din er smålig absurd.

 

Dessuten sier du at det er farlig og dyrt. For det første er det ikke så altfor skadelig om du holder deg innenfor noen grenser. Det samme gjelder hvor dyrt det er. Om man klarer å holde bruksnivået nede blir det ikke så altfor dyrt i lengden.

Lenke til kommentar
Spesielt patetisk er det med folk som begynner med slikt som 16 åringer og oppover ettersom man burde ha kommet forbi stadiet hvor man bukker under for gruppepress.

6697341[/snapback]

Du har aldri tenkt på de som begynner av fri vilje da?

Begynte å røyke i fjor sommer (15 år), da jeg og en kompis bare satt og kjeda oss. Han røyket, og jeg bare satt ved siden av han. Bare prøvde, og det var ikke noe stress. Mange som maser om at de hoster og at det smaker dritt og sånn første gang, men det var bare digg. Men er dyrt, lukter og er ille for kroppen, så jeg gikk over til snus FRIVILLIG.

 

Så, gruppepress meg i ræva.

 

Og dyrt? Neh, nå som jeg snuser spiser jeg ikke godteri. Går opp i opp.

 

Og ja, man får en liten rus av snus.

 

 

Testet idag en boks med Grovsnus. Og fy fader for en god snus. Grei å bake, men enormt god virkning og god smak. Holder seg god og fast leenge også.

Faen at jeg ikke har oppdaget hvor god den er før idag.

Lenke til kommentar

LarsEL, fuck offs plz?

 

Jeg er ikke svak nok til å ty til snus og er heller ikke svak nok til å bli felt av poengløse argumenter fra 17 -åringer.

Hehe, hvis du ikke er "svak nok" til å ty til snus, hva gjør du i tråden da? Moren din er forresten sikkert stolt av deg.

 

Alle som har kommet inn å tråden og begynt å klage har gitt opp.

Endret av FredericC
Lenke til kommentar
Faktisk så er jeg eldre enn deg (f. 1988 kontra 1989) så julenissen er nok friskere i ditt minne enn mitt. Dessuten har ikke du peiling på hva slags "rus" jeg har prøvd, selvom jeg tviler på at du får noen av snus.

 

For øvrig forventet jeg masse usaklige argumenter, so gimme your best shot. Jeg er ikke svak nok til å ty til snus og er heller ikke svak nok til å bli felt av poengløse argumenter fra 17 -åringer.

6697361[/snapback]

Idiot! Hvorfor i all verden gidder du å gå inn på denne tråden? Ingen vil ha slike tosker som tøffer seg på måten du gjør. "ååååÅÅåå snus suger så jævelig! Og det veit jeg alt om selv om jeg aldri har prøvd det!1!1!".

Så kom deg godt ut av tråden og hold deg utenfor. Så kan du heller leke med cyber-kjæresten din, nappe kølla di som du med litt flaks klarer å få hele 7cm lang, eller ha sex med kjærringene på gamlehjemmet. Om du er så treg som det virker på innleggene du la igjen her, tviler jeg nemlig på at du vil få til noe bedre. Så bare stikk fra tråden og hold kjeft. Du aner tydelig ikke hva du prater om, om du ikke har fått med deg at en faktisk får nikotin-rus av snus.

 

Hade! :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...