Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

ettan syns jeg smaker vondt.. tenkt deg lukten av kumøkk i kjeften.. ikke godt for fem flate øre.. annbefalt er göteborgs rape portion og løs.

6690392[/snapback]

Tull. Ettan har en litt spesiell smak som jeg liker godt. Men.. blir fort lei av den. Og har ikke snuset ettan på år og dag, så hvordan den faktisk smaker husker jeg ikke. :whistle:

 

Har aldri kjent noe av Ettan. Kan faktisk spises.

6690413[/snapback]

Hah!

 

Jeg har hørt at de selger noe som heter pricemaster eller noe annet som baker snusen for deg. Hvor selger de d og hvor mye koster d? Er d forresten noen som har d, og vil skrive en rapport om den?

6689103[/snapback]

 

 

den er helt grei hvis du liker små priser. den koster ca 30 kroner. bedre og bake selv.. en positiv ting er at du klemmer ut noe av saften så den renner ikke så fort og fælt.. blir kje av å drasse med seg den over alt så den blir fort ikke brukt lenger..

6690416[/snapback]

 

Hvor selger de den? Jeg baker jo selv eller bare stapper oppi en klyse slik at former seg etter leppen,(mye mer behagelig enn å bake) Men hjemme kan jeg jo ha den på rommet

6692010[/snapback]

:) <- klikkbar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøv deg frem sier jeg bare.. :)

 

Et argument for snusing er jo at dersom elevene forvises til å snuse i friminuttene MÅ de spytte før de kommer inn til timen, og da er sjansene store for at dette skjer på bakken eller på en vegg. Heller enn i en søppelbøtte, som er langt bedre.

Endret av Simon Aldra
Lenke til kommentar

Ballerusk ass, kom på ny VGS nå i går og er faen ikke lov og snuse i skolensbygninger :/ har faen meg tatt det med i reglemanget også, heller ikke lov på verkstedet engang. Er så tåpelig, kan ikke snuse i friminuttet på 10min, skal jeg ha en prell skal den kose seg til den renner som niagara. Ser ut som jeg må bytte til bleier på skolen for og snuse i timen....

Lenke til kommentar
Som sagt, prøv å strekke reglementet. De aller fleste skolene har det i reglementet, men det betyr ikke at det vil være noe praktisering av det.

6695548[/snapback]

 

Helt riktig. Hos oss sa de ifra på starten av året at det ville være "nulltoleranse av snusbruk på skolens område". Viste seg senere at ingen brydde seg, så lenge alle spyttet ut snusen i søppelbøttene, og ikke heiv den rundt som en dårlig skikket ape.

Lenke til kommentar
Som sagt, prøv å strekke reglementet. De aller fleste skolene har det i reglementet, men det betyr ikke at det vil være noe praktisering av det.

6695548[/snapback]

 

Helt riktig. Hos oss sa de ifra på starten av året at det ville være "nulltoleranse av snusbruk på skolens område". Viste seg senere at ingen brydde seg, så lenge alle spyttet ut snusen i søppelbøttene, og ikke heiv den rundt som en dårlig skikket ape.

6696816[/snapback]

Noen krever også at du er litt diskret på det. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...