Simon Aldra Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 ettan syns jeg smaker vondt.. tenkt deg lukten av kumøkk i kjeften.. ikke godt for fem flate øre.. annbefalt er göteborgs rape portion og løs. 6690392[/snapback] Tull. Ettan har en litt spesiell smak som jeg liker godt. Men.. blir fort lei av den. Og har ikke snuset ettan på år og dag, så hvordan den faktisk smaker husker jeg ikke. Har aldri kjent noe av Ettan. Kan faktisk spises. 6690413[/snapback] Hah! Jeg har hørt at de selger noe som heter pricemaster eller noe annet som baker snusen for deg. Hvor selger de d og hvor mye koster d? Er d forresten noen som har d, og vil skrive en rapport om den? 6689103[/snapback] den er helt grei hvis du liker små priser. den koster ca 30 kroner. bedre og bake selv.. en positiv ting er at du klemmer ut noe av saften så den renner ikke så fort og fælt.. blir kje av å drasse med seg den over alt så den blir fort ikke brukt lenger.. 6690416[/snapback] Hvor selger de den? Jeg baker jo selv eller bare stapper oppi en klyse slik at former seg etter leppen,(mye mer behagelig enn å bake) Men hjemme kan jeg jo ha den på rommet 6692010[/snapback] <- klikkbar. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Nazi-regime på skolen fortsetter. Stakkars sjeler må snuse i sjul. Huff og huff. Død. Kan jo faen ikke nyte en god snus i timen engang, blir så kort når jeg snuser i friminuttet. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 (endret) Prøv deg frem sier jeg bare.. Et argument for snusing er jo at dersom elevene forvises til å snuse i friminuttene MÅ de spytte før de kommer inn til timen, og da er sjansene store for at dette skjer på bakken eller på en vegg. Heller enn i en søppelbøtte, som er langt bedre. Endret 17. august 2006 av Simon Aldra Lenke til kommentar
Ja9boy Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Jeg stakk på statoil og der hadde de ikke pricemaster. Hvor selger de d? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 (endret) For tredje gang, HER. Endret 17. august 2006 av Simon Aldra Lenke til kommentar
Ja9boy Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Vil frakten koste vanvitig mye i forhold til selve pricemasteren, og sån ca pris for alt? Lenke til kommentar
Ja9boy Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Selger de ikke pricemaster andre steder eks på en butikk eller en norsk nettsted? Lenke til kommentar
M-J Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 jeg kjøpte min på narvesen så erdet en tobaksbutikk ller en narvesen med bra utvalg kan du jo spørre Lenke til kommentar
k-- Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 får man kjøpt, Knox lös i Norge? Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Ballerusk ass, kom på ny VGS nå i går og er faen ikke lov og snuse i skolensbygninger :/ har faen meg tatt det med i reglemanget også, heller ikke lov på verkstedet engang. Er så tåpelig, kan ikke snuse i friminuttet på 10min, skal jeg ha en prell skal den kose seg til den renner som niagara. Ser ut som jeg må bytte til bleier på skolen for og snuse i timen.... Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Som sagt, prøv å strekke reglementet. De aller fleste skolene har det i reglementet, men det betyr ikke at det vil være noe praktisering av det. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Synes ettan er helt okey jeg, både i smak og styrke Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Synes ettan er helt okey jeg, både i smak og styrke 6695945[/snapback] Enig, den og grovsnus er de beste snusmerkene jeg liker nå. Lenke til kommentar
M-J Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 ikke knox i norge. men den er god! sitter som et skudd under leppa og sitter der i flere timer. skal hamstre mer av den når jeg skal til sverige. får den helt ned i 10 kr boksen Lenke til kommentar
LaserMannen Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 aiaiai 5bokser general løs + 5 bokser kronan porsjon i kjøleskapet..syns kronan er en billig versjon av general porsjon, greit når den koster 15kr i sverige:) Lenke til kommentar
haakie Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Så en boks som het Hawk på Rema1000, erfaringer? Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Så en boks som het Hawk på Rema1000, erfaringer? 6696694[/snapback] Lukter CRC hvis jeg ikke husker feil... (Verktøykasse på boks) DrE Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Som sagt, prøv å strekke reglementet. De aller fleste skolene har det i reglementet, men det betyr ikke at det vil være noe praktisering av det. 6695548[/snapback] Helt riktig. Hos oss sa de ifra på starten av året at det ville være "nulltoleranse av snusbruk på skolens område". Viste seg senere at ingen brydde seg, så lenge alle spyttet ut snusen i søppelbøttene, og ikke heiv den rundt som en dårlig skikket ape. Lenke til kommentar
haakie Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Nei, det var en grønn boks som stod fint på rekke med de andre snustypene, like stor som resten av de andre, det var snus. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Som sagt, prøv å strekke reglementet. De aller fleste skolene har det i reglementet, men det betyr ikke at det vil være noe praktisering av det. 6695548[/snapback] Helt riktig. Hos oss sa de ifra på starten av året at det ville være "nulltoleranse av snusbruk på skolens område". Viste seg senere at ingen brydde seg, så lenge alle spyttet ut snusen i søppelbøttene, og ikke heiv den rundt som en dårlig skikket ape. 6696816[/snapback] Noen krever også at du er litt diskret på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg