Ja9boy Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Jeg har hørt at de selger noe som heter pricemaster eller noe annet som baker snusen for deg. Hvor selger de d og hvor mye koster d? Er d forresten noen som har d, og vil skrive en rapport om den? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 (endret) <- klikkbar. Endret 16. august 2006 av Simon Aldra Lenke til kommentar
St-Cruz Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Hadde for lite penger til sigg, så da ble det en General Onyx, må være den værste snusen på markede =/ Lenke til kommentar
Bøtta Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Det finnes verre snus ass. Skruf tranbær f.eks.. Det må være den verste snusen jeg har smakt hvertfall.. Lenke til kommentar
............... Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Hadde for lite penger til sigg, så da ble det en General Onyx, må være den værste snusen på markede =/ 6689957[/snapback] uffda sitter med en general nå Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Hadde for lite penger til sigg, så da ble det en General Onyx, må være den værste snusen på markede =/ 6689957[/snapback] Åneida. Röda Läcket er f.eks. bakevennlig, men smaker grusomt ekkelt. Videre har du jo vanlig General Porsjon som renner som en sil. Det finnes verre snus ass. Skruf tranbær f.eks.. Det må være den verste snusen jeg har smakt hvertfall.. 6690118[/snapback] Tull. Smaker kjempegodt. Fin og rundt smak det er hyggelig å ha i munnen. Men den beste porsjonssnusen er i mine øyne Göteborgs Rapé. Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Inspektøren på skolen jeg gikk på i fjor bomma ei kule med meg Var egentlig ikke lov å snuse på skolen der heller, men bare noen få lærere som brydde seg. Lenke til kommentar
Zanmato Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Enig... Göteborg smaker h*re. syns dem var litt god i begynnelsen, men etter den andre boksen, så... blech Skruf Porsjon Lenke til kommentar
Ja9boy Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Enig... Göteborg smaker h*re. syns dem var litt god i begynnelsen, men etter den andre boksen, så... blech Skruf Porsjon 6690188[/snapback] Ja eni skrif porsjon e konge, men skruf løs e den beste . Den smake konge, lett og bake, vare lenge smelter ikke slik som røda lacket gjør. Og en veldig deilig og god effekt Lenke til kommentar
Ja9boy Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Skal du snuse diskre tar du en liten klype og legger den langt bak i kjeften og etter på klemer du den flat og baker den lang med tungen og klemmer den flat igjen. ingen har sjangs til å se d. Eller så brette du en pose snus på langs og puter den veldig langt bak. D gjør jeg alltid når jeg vil at ingen skal se d. Eks vis jeg skal kjøre en lang biltur med foreldrene. Og når den er ferdig seier jeg at jeg må pisse og så samler jeg snusen på tungen og sputer den ut som et vanligt sputt, funker alltid Lenke til kommentar
St-Cruz Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Hadde for lite penger til sigg, så da ble det en General Onyx, må være den værste snusen på markede =/ 6689957[/snapback] Åneida. Röda Läcket er f.eks. bakevennlig, men smaker grusomt ekkelt. Videre har du jo vanlig General Porsjon som renner som en sil. Det finnes verre snus ass. Skruf tranbær f.eks.. Det må være den verste snusen jeg har smakt hvertfall.. 6690118[/snapback] Tull. Smaker kjempegodt. Fin og rundt smak det er hyggelig å ha i munnen. Men den beste porsjonssnusen er i mine øyne Göteborgs Rapé. 6690144[/snapback] Værste er at den er så hard pakket :S er ikke myk og god som skruff Lenke til kommentar
Ja9boy Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Kan noen forklare litt om ettan? Har aldri smakt ann, men kjøper kansje en imårå vis d er noen gode kommentarer Lenke til kommentar
Bannansplitt Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 ettan syns jeg smaker vondt.. tenkt deg lukten av kumøkk i kjeften.. ikke godt for fem flate øre.. annbefalt er göteborgs rape portion og løs. Lenke til kommentar
M-J Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 etan smaker parfyme syntes jeg og den kan nesten spises uten at det kjennes noenting Lenke til kommentar
Bøtta Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Har aldri kjent noe av Ettan. Kan faktisk spises. Lenke til kommentar
Bannansplitt Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Jeg har hørt at de selger noe som heter pricemaster eller noe annet som baker snusen for deg. Hvor selger de d og hvor mye koster d? Er d forresten noen som har d, og vil skrive en rapport om den? 6689103[/snapback] den er helt grei hvis du liker små priser. den koster ca 30 kroner. bedre og bake selv.. en positiv ting er at du klemmer ut noe av saften så den renner ikke så fort og fælt.. blir kje av å drasse med seg den over alt så den blir fort ikke brukt lenger.. Lenke til kommentar
Ja9boy Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Jeg har hørt at de selger noe som heter pricemaster eller noe annet som baker snusen for deg. Hvor selger de d og hvor mye koster d? Er d forresten noen som har d, og vil skrive en rapport om den? 6689103[/snapback] den er helt grei hvis du liker små priser. den koster ca 30 kroner. bedre og bake selv.. en positiv ting er at du klemmer ut noe av saften så den renner ikke så fort og fælt.. blir kje av å drasse med seg den over alt så den blir fort ikke brukt lenger.. 6690416[/snapback] Hvor selger de den? Jeg baker jo selv eller bare stapper oppi en klyse slik at former seg etter leppen,(mye mer behagelig enn å bake) Men hjemme kan jeg jo ha den på rommet Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Kan noen forklare litt om ettan? Har aldri smakt ann, men kjøper kansje en imårå vis d er noen gode kommentarer 6690287[/snapback] Ettan blir veldig hard når du baker den. Jeg synes den på smak er en blanding av General og Röda. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Hadde for lite penger til sigg, så da ble det en General Onyx, må være den værste snusen på markede =/ 6689957[/snapback] Huh? En boks Onyx koster 67kr (7-eleven) 64kr (narvesen), mens en 20pakkning koster 72kr. Ikke store forskjellen Du kunne gått og panta deg fem flasker, eller kjøpt deg en 10pakk? Og btw. Onyx er IKKE den verste snusen på markedet Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 (endret) Er det noen regler på snus som er utgått på dato? at man kan få de billigere elns? For på prix her jeg bor så har de sånn 10 bokser Prince som er gått ut på dato for lenge siden.. Og fordet om Prince ikke er "deilig snus" så funker det jo.. og merker ikke såååå stor forskjell på om den er utgått på dato.. Og en ting til, blir snusen våt av å ha vært i fryseren? hade en boks skruf her som jeg brukte rett etter den hadde vært i fryseren, og den var ganske våt og begynte å renne med en gang, men den er tørket nå da.. Skruf Portion.. Endret 17. august 2006 av complexity Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg