Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Okei, en kompis av meg satt en kveld å spilte musikk som faan, naboene begynte å klage, kom på døra osv !

 

Han kunne ikke vise seg, så han måtte være på rommet for å late som om han ikke var hjemme !

 

Så han satt der sulten etter 8 timer uten mat, så han tok en hel Grovsnus ask å spiste opp :cry:

 

Men så kom det opp igjen da, kasta opp utover hele golvet x)

Lenke til kommentar
Okei, en kompis av meg satt en kveld å spilte musikk som faan, naboene begynte å klage, kom på døra osv !

 

Han kunne ikke vise seg, så han måtte være på rommet for å late som om han ikke var hjemme !

 

Så han satt der sulten etter 8 timer uten mat, så han tok en hel Grovsnus ask å spiste opp  :cry:

 

Men så kom det opp igjen da, kasta opp utover hele golvet x)

6683662[/snapback]

Er kompisen din tilbakestående eller noe? Hvorfor gjemme seg på rommet i åtte timer? Stod naboene med hagle og skulle skyte han så fort han kom ut av rommet? Dessuten vet jo naboene at han er hjemme hvis de hører musikk.

 

Neste gang, be han konfrontere dem og jatte med dem, eller be dem dra til helvete. Funker fett for meg i blokk.

Lenke til kommentar
Hvor lenge holder en boks seg utenfor kjøleskapet? har 4 bokser her hjemme og 6 i fryseren hos brodern.. bruker ca 1 og 1\2 boks i uken..

 

Det står dato stempling under boksen, så det varrierer veldig. Det går faktisk an å fryse ned snus i fryseboksen for å så tine den opp igjen ved hjelp av rom temperatur eller kjøleskap. Så til dere som har kjøpt 6 ruller; frys dem ned!

Lenke til kommentar
Okei, en kompis av meg satt en kveld å spilte musikk som faan, naboene begynte å klage, kom på døra osv !

 

Han kunne ikke vise seg, så han måtte være på rommet for å late som om han ikke var hjemme !

 

Så han satt der sulten etter 8 timer uten mat, så han tok en hel Grovsnus ask å spiste opp  :cry:

 

Men så kom det opp igjen da, kasta opp utover hele golvet x)

6683662[/snapback]

 

 

Det tror jeg ikke noe på for han har en tendens til å juge en del

Lenke til kommentar
Forbanna CP-skole jeg går på. Har innført snus-forbud på skolen. Hva faen er vitsen, snus forstyrrer da ikke? Det er jo ikke akkurat som å tenne seg en sigg i timen. Forbanna møkkaskole, tror jeg skal gå og snakke med ledelsen om dette. Uhørt.

6685554[/snapback]

Protestaksjon?

 

Men, min erfaring er at snusere ofte drar slikt over seg selv. Det var ETT ankepunkt mot oss snusere når jeg begynte på VGS, at noen idioter presterte å spytte snus i gangene og kaste dem på veggene inne. Takket være slike personer fikk vi nesten et vedlikeholdt forbud mot snus. Merk at alle skoler har forbud mot snus, men det tross alt er opp til hver enkelt lærer samt ledelsen å håndheve disse.

 

Men prøv grensene litt. Se om noen lærere er lettere å håndtere med slikt enn andre. Kanskje dette bare er noe de sier for å virke alvorlige, ikke umulig det.

 

En annen ting, dersom skolens reglement setter ned forbruk mot bruk av kun rusmidler, er dette en morsom detalj. Du kan ikke røyke, siden det forbys av norsk lov uansett. Men tobakk generelt sett regnes som nytelsesmiddel, ikke rusmiddel. Funfact.

 

Men på vår skole har vi ikke problemer med slikt. :) I løpet av GK var det litt prøving, strekking av grenser, men til slutt endte jeg opp med en måte å snuse på som ikke forstyrret lærerne, og som de aksepterte. Det vil si, i noen tilfeller måtte jeg tilpasse dette til lærerne, gjøre det diskret, men de færreste reagerer.

 

Har man bakt snus på møte med undervisningsinspektøren, så kan man snuse på skolen. :)

Lenke til kommentar

Nei, det kommer nok an på lærerne om hvorvidt det er lov å snuse... men på min skole så bryr ikke lærerne seg så mye. Men hele min klasse er full av feigiser som ikke tør å gjøre det :hmm: men så er de faktisk flere som røyker i min klasse :p men de blir litt muggen når man dreger ut leppa å hiver inn en schvær prell, da :p men de driter i det når man snuser porsjon :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg pleier bare å legge snusen på siden av leppa jeg. Synes ikke så godt da. Men alle lærerne veit at jeg snuser da. Kanskje ikke så rart når man ser snusboksen stikke 2meter ut av buksa da. Men på skolen vår så er det mange som snuser, de som snuser der gir faen i lærerne og da gir til slutt lærerne faen også.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...