Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.

hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gammel må man være for å kjøpe snus i Sverige a?

6668709[/snapback]

Det er 18år. Men det er veldig lett for de aller fleste mindreårige å få kjøpt der :w00t:

6669079[/snapback]

Må ærlig innrømme at jeg var rimelig skjelven da jeg stod på en liten grensehandel ved Trysil go ba om en kartong prince mild, to tårn skruf stärk og et tårn med porsjon i tillegg til de 30 ølboksene som hadde seilt gjennom kassa allerede, faen så kjipt om han i kassa hadde spurt om legg.

Lenke til kommentar
Gammel må man være for å kjøpe snus i Sverige a?

6668709[/snapback]

Det er 18år. Men det er veldig lett for de aller fleste mindreårige å få kjøpt der :w00t:

6669079[/snapback]

Må ærlig innrømme at jeg var rimelig skjelven da jeg stod på en liten grensehandel ved Trysil go ba om en kartong prince mild, to tårn skruf stärk og et tårn med porsjon i tillegg til de 30 ølboksene som hadde seilt gjennom kassa allerede, faen så kjipt om han i kassa hadde spurt om legg.

6669123[/snapback]

når jeg var i strømstad i vinter spurte alle om legg :mad:

endte med at jeg måtte handle snus på en invandrer butikk, det kjipe var jo at e ikke hadde snusen i kjøleskap :p

Lenke til kommentar
Nå har jeg nok snus til én pris, å den skal vare til imorgenkveld. :(

6671368[/snapback]

Du får snuse kaffegrut imens og håpe at kroppen godtar sjokket. :dribble:

DrE

6672278[/snapback]

Nå har jeg nok snus til én pris, å den skal vare til imorgenkveld. :(

6671368[/snapback]

Gikk fri i natt jeg..

Dette står sikkert tidligere i tråden, men hvor mye koster en pølse (10 bokser) med Skruf posjon i Abisko? (sverige)

6672463[/snapback]

Det er ikke enkelt. Er mye mer avhengig enn jeg trodde.

Lenke til kommentar

Helt Rett, det er ikke enkelt :( Jeg trudde jeg ikke var avhengig i det hele tatt, jeg, men i går når jeg gikk fri så traska jeg ned i byen for å få tak i en ny boks, og så plutselig begynte jeg å svette og skjelve... jeg trudde jeg hadde spist noe funky, men nå jeg heiv i en pris så blei jeg bra igjen.... jeg håper fortsatt at det var noe jeg spiste :hmm: noen som vet?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...