Leasch Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Finkornet? Hva betyr d?? Finkornet, som i "ikke grovkornet". 6651426[/snapback] å d vil sei? at den er ikke god? bullpreik! den e god så lenge jeg har den... og så lenge jeg har msn og jenter som er pålogget ! Lenke til kommentar
Bøtta Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Haha, skruf er finkornet. Den blir fort bløt og den er lett å bake, har vel sine postive sider for noen. General derimot er grovkornet, den er ikke så lett og bake for noen, men blir heller ikke så bløt. Den blir jo selvfølgelig det om du har hatt den der en stund. Hvertfall i min teori. Men liker ikke å bake snusen, er mye deiligere og putte den rett oppi slik at den former seg etter leppa. Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Haha, skruf er finkornet. Den blir fort bløt og den er lett å bake, har vel sine postive sider for noen. General derimot er grovkornet, den er ikke så lett og bake for noen, men blir heller ikke så bløt. Den blir jo selvfølgelig det om du har hatt den der en stund. Hvertfall i min teori. Men liker ikke å bake snusen, er mye deiligere og putte den rett oppi slik at den former seg etter leppa. 6651472[/snapback] Så du digger portion?? bahahaha Etter min teori - all av snus renner. Og blir bløt Lenke til kommentar
Bøtta Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Nei? Jeg har da aldri sagt det, jeg putter den oppi leppa. Trykker 3 fingre nedi boksen og tar den opp. Da former den seg etter leppa. Men når General løs blir bløt har du jo hatt den der en stund, hvis du har hatt den der i en halvtime f.eks så blir den ikke bløt. Har aldri blitt det hos meg hvertfall. Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 ååjaaa... har en kompis av meg, som gjør akkurat som deg, han sei at det blir mere effekt! Har du prøvd å svelge den? hufff...har ikke jeg og skal aldri prøve meg på noe så idiotisk! Lenke til kommentar
Bøtta Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Har vel litt mer effekt, for du svelger jo mer for den sitter ikke ordentlig med engang. Har svelget en halv boks før, anbefales ikke. Tror jeg aldri har følt meg mer jævli. Men svelge snusen som jeg har brukt det har jeg gjort et par ganger, kjenner ikke noe spesielt. Litt kvalm med engang, men det overlever man Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 ååjaaa... har en kompis av meg, som gjør akkurat som deg, han sei at det blir mere effekt! Har du prøvd å svelge den? hufff...har ikke jeg og skal aldri prøve meg på noe så idiotisk! 6651637[/snapback] Magen vil etterhvert bli vandt med at du svelger den, jeg ble småkvalm de første gangene, men nå går det helt greit. Svelg, god helg! Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Slutt, ketchez. Slutt! 6649942[/snapback] wh1te has returned to the fine land of snus! Finkornet? Hva betyr d?? 6651409[/snapback] Det betyr at snusen er malt i finere "korn". Dette gjør snusen lettere å bake. Grovkornet snus er rett og slett større "korn". Hva som er best er individuelt. Jeg liker en mellomting. Lenke til kommentar
geebs Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Håhå, back from Strömstad med snus! Kjøpte et rør (mor stakk av med 6, fikk sniki bort 4 tho >_<). Er såpass fjesh snuser at her går det i portion. Orker ikke baking quite yet i grunn. Har 5 liter øl ferdig brygga nå om noen dager (nei ikke no gult søl på meg, ordentlig engelsk lager her ja!) så orker ikke å sitte å bake når du er litt brisen og er fly forbanna fordi Newcastle kaster bort mulighet etter mulighet i første Premier League kamp i sesongen! Nei, men det her blir kos. Liker general best. Renner ikke no spes, er ikke no falsk aroma involvert og har middels styrke. Baking skal det nok bli når det blir kar av meg og Lenke til kommentar
Bøtta Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Da er det vel ut på snus shopping. Bruke utrolige 125kr på to snusbokser. Dette landet her suger pikk når det gjelder priser på snus. Faen. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Hva kjøpte du? Skal du ha porsjon kjøper du på butikk, prisene er lavere og du merker liten forskjell. Løs derimot, kjøper du fersk på Narvesen for 12 kroner merpris :/ Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Hva er prisene på snus i sverige igjen? Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Hva er best i prisene da? Vet ikke om dette blir ot, men la gå: Er det billigere med snus en røyk? Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Hva er prisene på snus i sverige igjen? 22-28 kr boksen, avhengig av snustype og hvor du kjøper den. På colorline-båten fra sandefjord til svinesund kosta det bare 14-17 kroner boksen. Faen og at jeg ikke handla på båten istedet Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Hva er prisene på snus i sverige igjen? 22-28 kr boksen, avhengig av snustype og hvor du kjøper den. På colorline-båten fra sandefjord til svinesund kosta det bare 14-17 kroner boksen. Faen og at jeg ikke handla på båten istedet 6656639[/snapback] Herregud! Jeg skal til Sverige veldig snart Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 (endret) Vet ikke om dette blir ot, men la gå: Er det billigere med snus en røyk? La meg regne på det. La oss si at en gjennomsnitts-snuser bruker 2.5 bokser løssnus i uken, og en gjennomsnittsrøyker røyker 15 sigaretter\rullingser for dag, altså 105 i uken. Sier vi at en boks snus koster 55 kroner (er ikke helt sikker), så koster en ukes snusforbruk 137.5 kroner i uka. Hvis du røyker sigaretter, og hver sigarettpakke koster 65 kr (20-pakning) kommer ukesforbruket på rundt 341.25 kr. Røyker du rullings, og du ruller 70 røyk fra hver pakke, og hver pakke koster 160 kr med papir, kommer prisen på 240 kr. Siden det er 52 uker i året, kan vi løst anslå at gjennomsnittsprisen for å nyte tobakk kjøpt i norge er: Løs-snus: 7150kr Sigaretter: 17745kr Rulletobakk: 12480kr Ta forbehold om eventuelle regne\skrivefeil, men jeg synes det hørtes rett ut. -Erlend Endret 11. august 2006 av Erlend_G Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Hva er best i prisene da? Vet ikke om dette blir ot, men la gå: Er det billigere med snus en røyk? 6656576[/snapback] Snus er billigere, ja. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Svelg, god helg! 6651737[/snapback] Fortsett med det noen år, så får du et heftig magesår å leke med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg