Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.

hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nettopp vært i skauen og hugget ved. Gikk vel en halv boks "just to keep me going".

Good shit.

(Rapè ja)

DrE

6634252[/snapback]

Går fort en boks en varm dag i siloen. Those were the days.

Kjenner en som pleier å fortære rundt 3-4 bokser General på en natt når det er lamming :)

For de som tror lamming er å banke negre til ryggraden knekker, det er ikke det. Det er når lam fødes. :)

Personlig syns jeg også slik opptreden er høyst upassende. Og la det være klart, jeg er ingen rasist.

Endret av Simon Aldra
Lenke til kommentar

Skruf Sterk portion er fine greier. Fås på svinesund eller www.snusworldwide.com. Der står det 75% ekstra nikotin. Det er ikke sant. På www.skruf.se står det 35% ekstra, og jeg regner de som mer beregnelige. Det står også at General Onyx har 3x% mer, men den prosenten er nok også mindre, selv om den er litt sterkere enn vanlig general. Rapè, general og skruf tranebær/sterk er mine favoritter. Vanlig skruf portion takler jeg ikke. Blir kvalm bare av å høre navnet eller se boksen. Kun porsjon her.

Lenke til kommentar

Tull. Vanlig skruf er nydelig. Er blitt så lei tranebær. Har dog aldri prøvd skruf stark :hmm: men har jo hatt to bokser med rapè white portion, og den var helt ok, men er lei... skruf er den eneste bleia jeg ikke har blitt lei av :thumbup:

Lenke til kommentar

Snuser så vidt pose, så da snuser jeg nesten bare skruf portion..

Så blir jo egentlig aldri lei av noen portionsnuser, eller løs..

Snuser jo for det meste, men er deilig og koble av engang iblant med en annen type. Men deilig og komme tilbake til Generalen etter det :)

Lenke til kommentar
Altså jenter som snuser løs er vel ikke akkurat så opphissende håper jeg?

Synes det er litt ekkelt, men går det i portion så er det bedre..

Det er jo opp en og en hva man skal snuse da, man snuser jo ikke får se bra ut eller være kul. Det er det mange fjortisser som tror.. Ahh, tåpelig.

Men jeg er enig med Eline, Skruf er den beste portionen.. Snuser nesten ikke portion, men den er den beste..

6629385[/snapback]

For all del, det er mere frastøtende :thumbdown:

Lenke til kommentar

Hm, husker da jeg drømte om snus. Leste igjennom "Gullkorn" og fant igjen tråden nå. Faktisk ganske så morsom lesning^^

Jeg drømte at jeg satt sammen med dama og et vennepar av oss. Kameraten min spurte så om jeg ville ha snus, så jeg spurte madammen om jeg det var greit. Men før hun rakk å svare reiste jeg meg opp og hylte "HAHA! jeg er gammal nok til å bestemme det sjøl - TENK" og kjørte masse snus inn i kjeften, for så å sitte å tygge på det. Åå se bort på henne og hviske "eid!"

Lenke til kommentar
Hm, husker da jeg drømte om snus. Leste igjennom "Gullkorn" og fant igjen tråden nå. Faktisk ganske så morsom lesning^^

Jeg drømte at jeg satt sammen med dama og et vennepar av oss. Kameraten min spurte så om jeg ville ha snus, så jeg spurte madammen om jeg det var greit. Men før hun rakk å svare reiste jeg meg opp og hylte "HAHA! jeg er gammal nok til å bestemme det sjøl - TENK" og kjørte masse snus inn i kjeften, for så å sitte å tygge på det. Åå se bort på henne og hviske "eid!"

6645089[/snapback]

:!: fikk meg en liten latter her...

Artig drøm da xD

^_______________^

Lenke til kommentar

Kjøpte med et sånn 5-bokser tårn med grovsnus på flyplassen istad, løs (vet ikke om du i det hele tatt får den i porsjon...) Denne likte jeg! Kan godt inrømme at jeg holder meg til porsjon for det meste, men har da bakt endel forskjellig og, men denne må være den jeg liker best, fin å bake, rant ikke så mye og smakte faktisk ganske godt, kos.

Lenke til kommentar

Ohoy. Ingen som tar Sandefjord-Strömstad båten i morra eller skal til Strömstad? ^_^

Temmelig fjesh snuser sjøl. Begynte ikke fast før nå i sommer (bomma litt av kompiser og hatt med noen bokser for å gjøra ungdomskolen tålelig, VGS no då :>)

og skal til Strömstad å shoppe snus =). Blir vel gjerne drassende på litt over 10 bokser. Kunsten blir å snike de vekk fra mor, ikke mobb! :p

Snuser for det meste pose, og da gjerne general eller skruf. Tenker å kjøpe et par bokser bake i morra. Det her blir kos!

Men da køyer jeg. Skal opp tidlig. Færer halv tolv til Sandefjord >_<.

Forresten, noen som har smakt den nye Göteborgs? Lingon ellerno. Hørt av en svensk kompis at den skal væra temmelig grei i grunn.

Lenke til kommentar
Gud, er vi igang med "er jenter som snuser sexy?" diskusjonen igjen?

Fasitsvaret er nei! Enkelt og greit. Det er ekkelt, lukter vondt og smaker vondt. Dama mi skal aldri snuse, da kutter jeg av meg snabben og blir tante kari.

6645008[/snapback]

Herre jemini da mann, du skal få lov men ikke damen? Da snakker vi egoisme fra helvette. Voks opp mann. Synes du det lukter og smaker vondt burde vel egentlig du sluttet for damen din sin skyld?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...