Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.

hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Første gang? Ble du ikke dårlig da? Eller har du brukt nikotin før?

edit:

Æsj! Kjøpte meg en med Grovsnus, men den går ut på dato om litt over 2 uker. Altså er den ikke skikkelig fersk lenger, og derfor heller ikke like god å bake.

Endret av -Nyhus-
Lenke til kommentar
General Porsjon er like trist som koreanske biler.

6619024[/snapback]

vel, snus er uansett bedre en røyk etter min mening, uavhengig av form og innpakkning

Marsan

6619061[/snapback]

Koreanske biler er bedre enn dagens amerikanske biler. Men det gjør dem ikke gode. Hvorfor ikke kjøpe japanske eller europeiske biler først som sist?

Den som er løs er bedere enn portion, husker jeg tokk en på jobben her om dagen!

6619371[/snapback]

Men nå har det seg slik at jeg ikke akkurat er så veldig keen på å bake. Er ikke så veldig flink heller, for den saksskyld.. Men jeg kan jo få noen andre til å bake til meg :)

6619950[/snapback]

Kan komme å bake for deg! :D

Men for all del, anbefaler Göteborg Rapé dersom du vil ha portion.

Endret av Simon Aldra
Lenke til kommentar
Fått meg en sånn catch eucalyptus under leppa.

Første gang jeg snuser liksom. Hehe. Blir svimmel jeg :S

Lol. Jeg tror ikke jeg er beregnet for sånt her.  :D

6620680[/snapback]

Var akurat den første snusen jeg prøvde =)

OT: snuste før men så gikk jeg over til røyk av en eller annen grund men skal gå over til snus igjen... Snuste mye general før og syns enda det er best. Men er det noe dere kan anbefale? Alt utenom skruf,moca,catch.

Lenke til kommentar

nesten tom for svenskesnus nå :\ byr meg litt imot og kjøpe snus i norge! skal prøve og bestille på nettet nå se åssen det går. de siste dagene har jeg prøvd og spare snusen så lenge som mullig og derfor har det gått en del snuff også, litt deilig i grunn det også men er ikke noe god erstatning

Lenke til kommentar

Syns dette er litt rart jehg.. har drukket 7 isbjørn, og syns ikke skrufen jeg kjøpte gir noen effekt!

Har ikke snusa siden i går å da bruker alltid skrufen å være sykt deilig men når jeg ahr drukket så gir den nesten ingen effekt, syns ikke den renner noe heller..

Så alkohol minsker følsmheten i kroppen elns da eller? eller er jeg bare rar??

Lenke til kommentar

Ok, spørsmål til alle som har erfaring med Skruf: Er det bare jeg som får bokser som varierer noe enormt i konsistens? Gikk tilbake til Skruf for noen uker siden etter ca et år på General og det jeg opplever er merkelig. _Mange_ av boksene er av en konsistens som minner om General mens noen er av den myke, fuktige og gode konsistensen jeg forbinder med Skruf. Dette er bokser fra samme butikk, samme kjøleskap, samme parti. Wtf er det som skjer?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...