Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.

hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er egentlig forskjellen mellom vanlig snus og posesnus? :hmm:

Er det helt likt, bare at posesnusen ligger i en pose?

5478682[/snapback]

Jepp. Pluss at en pakke med posesnus (large) inneholder bare 24 gram snus, mens en pakke med løs snus (vanlig snus) inneholder 50 gram. Posesnusen er også dyrere når man regner hvor mange gram man får per krone :p

Lenke til kommentar
Hva er egentlig forskjellen mellom vanlig snus og posesnus? :hmm:

Er det helt likt, bare at posesnusen ligger i en pose?

5478682[/snapback]

Jepp. Pluss at en pakke med posesnus (large) inneholder bare 24 gram snus, mens en pakke med løs snus (vanlig snus) inneholder 50 gram. Posesnusen er også dyrere når man regner hvor mange gram man får per krone :p

5480476[/snapback]

Ah, skjønner.

Så hva i =¤%& er vitsen med posesnus da?

Lenke til kommentar

1. Man blir ikke grisete på hendene.

2. Du får ikke snusrusk mellom tennene.

3. Du kan spytte ut en pose, ikke en stor svart klatt med ekkel gjørme.

4. Du kan være åpen om at du liker menn. For som alle vet, så er det bare jenter som snuser porsjon.

Lenke til kommentar
1. Man blir ikke grisete på hendene.

2. Du får ikke snusrusk mellom tennene.

3. Du kan spytte ut en pose, ikke en stor svart klatt med ekkel gjørme.

4. Du kan være åpen om at du liker menn. For som alle vet, så er det bare jenter som snuser porsjon.

5481133[/snapback]

Det er vel det som er poenget med snus.

Posesnus er vel sikkert for pyser. :p

Lenke til kommentar

Folk som snuser vanlig (large 24g) posesnus er ganske normalt. Men folk som snuser mini porsjon (6g) som atpåtil er smakstilsatt har jeg ikke mye respekt for.

Posesnus er veldig praktisk på steder hvor det ikke tar seg så bra ut med et nebb så stort at Donald Duck ville sett ut som en spurv i forhold. Det kan f.eks være på bussen, på jobben, i bilen etc.

Selv snuser jeg pose og løs om hverandre. Når jeg sitter ved pcen pleier jeg å bruke pose for ikke å skitne til tastaturet med snus-rester fra baking. Også i bilen og på jobb er de stedene jeg bruker pose. Alle andre steder bruker jeg løs.

Lenke til kommentar
posesnus er det eneste som er lov på mange arbeidsplasser grunnet hygiene.

5496047[/snapback]

Er forsåvidt greit om det er noen risikoer innenfor hygiene, men om dem som jobber der tar og baker seg en feit en i pausen og kaster denne før de returnerer til sin arbeidsstasjon har vel ikke det noe og si vist dem vasker hender og fjerner snusrester fra div steder...

Men for tiden har jeg ikke så utrolig lyst på snus :( Har lissom daffet av med at jeg gidder og bake meg en nå de siste 2 ukene.. Er fortsatt digg når jeg baker meg en liten smyger, men ikke alltid lysten er der lengre.. Før var det bake seg en snus for og kose seg med nicotinen :wub:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...