dysfunctional Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Hva er egentlig forskjellen mellom vanlig snus og posesnus? Er det helt likt, bare at posesnusen ligger i en pose? Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Smakte noe som er antakelig verdens dårligste snus igår, Tiedemanns! Den luktet hest og hor, var elendig å pakke, ikke noe sterk(for meg ihvertfall) og smakte møkk. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Hva er egentlig forskjellen mellom vanlig snus og posesnus? Er det helt likt, bare at posesnusen ligger i en pose? 5478682[/snapback] Jepp. Pluss at en pakke med posesnus (large) inneholder bare 24 gram snus, mens en pakke med løs snus (vanlig snus) inneholder 50 gram. Posesnusen er også dyrere når man regner hvor mange gram man får per krone Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Hva er egentlig forskjellen mellom vanlig snus og posesnus? Er det helt likt, bare at posesnusen ligger i en pose? 5478682[/snapback] Jepp. Pluss at en pakke med posesnus (large) inneholder bare 24 gram snus, mens en pakke med løs snus (vanlig snus) inneholder 50 gram. Posesnusen er også dyrere når man regner hvor mange gram man får per krone 5480476[/snapback] Ah, skjønner. Så hva i =¤%& er vitsen med posesnus da? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 1. Man blir ikke grisete på hendene. 2. Du får ikke snusrusk mellom tennene. 3. Du kan spytte ut en pose, ikke en stor svart klatt med ekkel gjørme. 4. Du kan være åpen om at du liker menn. For som alle vet, så er det bare jenter som snuser porsjon. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 1. Man blir ikke grisete på hendene.2. Du får ikke snusrusk mellom tennene. 3. Du kan spytte ut en pose, ikke en stor svart klatt med ekkel gjørme. 4. Du kan være åpen om at du liker menn. For som alle vet, så er det bare jenter som snuser porsjon. 5481133[/snapback] Det er vel det som er poenget med snus. Posesnus er vel sikkert for pyser. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Folk som snuser vanlig (large 24g) posesnus er ganske normalt. Men folk som snuser mini porsjon (6g) som atpåtil er smakstilsatt har jeg ikke mye respekt for. Posesnus er veldig praktisk på steder hvor det ikke tar seg så bra ut med et nebb så stort at Donald Duck ville sett ut som en spurv i forhold. Det kan f.eks være på bussen, på jobben, i bilen etc. Selv snuser jeg pose og løs om hverandre. Når jeg sitter ved pcen pleier jeg å bruke pose for ikke å skitne til tastaturet med snus-rester fra baking. Også i bilen og på jobb er de stedene jeg bruker pose. Alle andre steder bruker jeg løs. Lenke til kommentar
KillerX Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Synes ikke det er noe særlig "funksjon" av posesnus.. må ha 2 eller 3 for at det skal funke litt :/ så en posjon boks går litt fort her i gården. ^^ Men fint med posjon fremfor maskina eller når man rett og slett ikke gidder og balle. Lenke til kommentar
Irons Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Blei på jobb og fest (renne snus i fylla blir ekelt) Porsjon alle andre steder, hender iof at det blir løs på jobben, liker det bedre.. Av porsjon så kjører jeg på med stor porsjon, som regel granit.. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Etter å ha gått hele helga uten snus var det godt å få kjøpt en boks i dag. *danse* Lenke til kommentar
Bøtta Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Får helt noia hvis jeg ikke har snus i helgen jeg.. Da er da man virklelig skal kose seg med en feit en oppi leppa Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Hva er egentlig forskjellen mellom vanlig snus og posesnus? Er det helt likt, bare at posesnusen ligger i en pose? 5478682[/snapback] meget praktisk med pose for sånne som meg da.. forbanna reggiz Lenke til kommentar
fakey Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Haha, kjipt å sette fast masse snuskorn i reggisen. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Haha, kjipt å sette fast masse snuskorn i reggisen. 5493078[/snapback] nemligt! så bare pose på mg Lenke til kommentar
fakey Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Åhh dette MÅ være himmelen. Hatt en tøff morning med å klare å stå opp, fordi jeg var jævelig trøtt, å nå skal jeg chille en time med å lese nyheter på vg med snus.. ahh.. morraprell! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 (endret) -slettet- Endret 25. januar 2006 av whimsical Lenke til kommentar
<Iversen> Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 posesnus er det eneste som er lov på mange arbeidsplasser grunnet hygiene. Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 posesnus er det eneste som er lov på mange arbeidsplasser grunnet hygiene. 5496047[/snapback] Er forsåvidt greit om det er noen risikoer innenfor hygiene, men om dem som jobber der tar og baker seg en feit en i pausen og kaster denne før de returnerer til sin arbeidsstasjon har vel ikke det noe og si vist dem vasker hender og fjerner snusrester fra div steder... Men for tiden har jeg ikke så utrolig lyst på snus Har lissom daffet av med at jeg gidder og bake meg en nå de siste 2 ukene.. Er fortsatt digg når jeg baker meg en liten smyger, men ikke alltid lysten er der lengre.. Før var det bake seg en snus for og kose seg med nicotinen :wub: Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 [quote name=' date='25/01-2006 : 16:11]posesnus er det eneste som er lov på mange arbeidsplasser grunnet hygiene. 5496047[/snapback] Jaja, men hvis man baker seg en i pausen og deretter vasker seg er det vel ikke noe problem, som c3rfik sa. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Jobbet i resturant før, der fikk den ene kokken refs fordi han greide å søle snus på prepareringsbordet, men jeg snuser kun pose når jeg er på jobb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg