fakey Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Jeg skal til Sverige nå snart, må bare få lønn først. Da blir det nok én 20-30 bokser.vi blir 5 stykker i bilen, å det er bare jeg som er nikotinslave. 6610214[/snapback] Da kjøper du 5 vettu. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Straks lønning, Sverige på mandag, skal bli godt å presse kvota "litt". Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Jeg skal til Sverige nå snart, må bare få lønn først. Da blir det nok én 20-30 bokser.vi blir 5 stykker i bilen, å det er bare jeg som er nikotinslave. 6610214[/snapback] Da kjøper du 5 vettu. 6610340[/snapback] Tar kvoten til alle sammen, blir 25 bokser det. Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Vel, for at nikotin skal fordampe må det være jævlig varmt. F.eks sigaretter, nikotinen frigjøres når tobakken varmes opp og gløder. Tviler sterkt på at nikotin fordamper i romtemperatur, tobakksbladene som blir brukt til snus og sigaretter ligger gjerne en laaaaaang stund og tørker i åpent rom før de brukes. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Nå skal jeg kose meg ned V for Vendetta og en stor pris strongcut, samt Caffe latté med irsk smak, og nypoppet popkorn. ^___^ Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 nikotin fordamper ikke, det er bullshit. Vann fordamper på 100C, nikotin er en del høyere... Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Eksaktlig! Jeg åpna nettopp en Grovsnus-boks som hadde ligget i frysen i et par uker, den er enda god som ny! Lenke til kommentar
fakey Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Wtf liksom? Jeg har hatt noen bokser liggende her nå i 6 uker i romtemperatur. Funker fint for meg liksom. Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Neh, hadde kjøpt 15 bokser, og stappa liksågodt alle i frysern. Har ikke nok hjernekapasitet til å organisere det bedre. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Ja, som en gammel kjenning av meg så klokt en gang sa: "Ikke røyk sigg! Snus snus, snus er digg." Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Jeg skal til Sverige nå snart, må bare få lønn først. Da blir det nok én 20-30 bokser.vi blir 5 stykker i bilen, å det er bare jeg som er nikotinslave. 6610214[/snapback] Da kjøper du 5 vettu. 6610340[/snapback] Tar kvoten til alle sammen, blir 25 bokser det. 6610617[/snapback] Kom hjem fra svergie i går, vi var 5 stk i bilen, men bare 2 som snuser fast. Vi hadde sann cirka 6-7kg snus med hjem tilsammen Lenke til kommentar
SCV Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 syke syke syke menesker! hva snus da? Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Hva snus? Hva mener du? Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 syke syke syke menesker! hva snus da? Syke syke syke menneske! Snus da hva! :!: Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Jeg har gjort en oppdagelse: Og prøve å rive opp 3 poser med snus, for så å prøve å pakke en ordentlig pris, går til helvette! Den snusen var nesten umulig og pakke Posesnus har ikke effekt.. Jeg må ha noe sterkere. Har General Maxi nå. Hvilken posesnus er "sterkest" ? Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Jeg har gjort en oppdagelse: Og prøve å rive opp 3 poser med snus, for så å prøve å pakke en ordentlig pris, går til helvette! Den snusen var nesten umulig og pakke Posesnus har ikke effekt.. Jeg må ha noe sterkere. Har General Maxi nå. Hvilken posesnus er "sterkest" ? 6611498[/snapback] Skruf Stark Portion er vel den sterkeste snusen du kan oppdrive her i norden. 30% mer nikotin Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Lager en top5 liste over sterkeste portion snus jeg 1. Skruf Stärk 2. Strongcut 3. Granit 4. General Maxi 5. Skruf (vanlig) Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Skruf Stark ja. Røsker bra den, smakte en under en runde Hold`em. Ble en bra overgang det fra vanlig portion til dette, ble ganske så svimmel. Skal kjøpe noen tårn av den neste gang jeg besøker søta bror. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Da blir det den neste gang jeg er på butikken! Jeg greier ikke pakke snus, pluss at det er jævla upraktisk. Så må ha posesnus, spesielt når jeg er på jobb Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Skruf stark selges nok ikke i norge dessverre, men anbefaler Granit, den røsker bra den også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg