F.Mackey Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Hvor lenge har du snust? Tviler faktisk på at jeg er amatør iforhold til de fleste her, regner ikke med at det tar mer enn fire år å bli avhengig? Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Vel... jeg er langt fra så avhengig nå som jeg var før jeg gikk over til snus, men det var bra ille når jeg røkte (60-80 for dag). Har vært avhengig av nikotin i nesten 4 år nå! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Istid uten snus er vel ikke noe gøy? Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Vel... jeg er langt fra så avhengig nå som jeg var før jeg gikk over til snus, men det var bra ille når jeg røkte (60-80 for dag). Har vært avhengig av nikotin i nesten 4 år nå! 6605633[/snapback] Jaja, kan være det er verre for noen, men abstinenser har jeg aldri opplevd. Lenke til kommentar
M-J Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 skjønner ikke helt hvapoenget med det bilde er? skal det være morsomt eller bra redigert eller noe? synts nemelig ikke det er gøy og dårlig redigert er det også sorry Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Vi får bøye våre hoder og synes synd på amerikanerne, har en praktisk talt urørt boks med Timberwolf her, makan til drittsnus. 6605364[/snapback] Som med ost, biler, elektronikk, øl, brød, aviser, nyheter og fisk er vi europere bedre enn dem på snus. Haha, dummeste jeg NOENGANG har hørt. Jeg snuste i fire år, og da mener jeg snuste, ikke lekte at jeg snuste. Sluttet på dagen, ikke noe problem i det heletatt. 6605601[/snapback] Jo, din overlegne ****, det kan være et stort problem dersom du har et problem med det. Noen kan bare legge fra seg sigarettene eller snusen, som faren min, andre ikke. Meg? Har ikke prøvd. Men den typen ignorante utsagn er bare tåpelige. Lenke til kommentar
Janti3000 Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Eg la min Skruf stark portion () i fryseren for at den skal holde seg bedre, men en kompis av meg sier at den blir ødlagt. Mye av nikotinet forsvinner sa han. Kan noen bekrefte dette? Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 (endret) Det hørtes ikke særlig sant ut. Jeg har hatt mange bokser snus i frysern, tint dem, og de har vært akkurat like bra som før. Hvis du klarer å fjerne nikotin ved å fryse det, så er du faenmeg bra god :!: Endret 3. august 2006 av Erlend_G Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Jeg kjenner en kæll som ofte tokk med seg en rull eller 10 for mye over svenskegrensen, han frøs de alltid. Lenke til kommentar
Bøtta Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Det er det beste ass, en kald boks som har ligget noen dager i frysern.. Ahh, som musikk i mine ører Lenke til kommentar
Janti3000 Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Det var bra, eg trodde skrufen min var ødlagt jeg nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Haha, dummeste jeg NOENGANG har hørt. Jeg snuste i fire år, og da mener jeg snuste, ikke lekte at jeg snuste. Sluttet på dagen, ikke noe problem i det heletatt. 6605601[/snapback] Jeg snuste i 3 år og har sluttet (nesten). Har ikke kjøpt snus på flere måneder og snuser maks 2 priser til dagen, som regel ingen. Jeg sliter som faen og jeg har djevelsk viljestyrke. Jeg kjenner bare nå at jeg kunne drept for en snus, men det går over. Jeg har store problemer med å slutte, men klarer fordi jeg vil. Det går kun på hjernen, kroppen min skriker etter nikotin. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Noen som vet om gammel snus (som har vært 2 uker i syden) blir bedre av å legges i kjøleskapet? Har liksom aldri hatt så gammel snus før da! Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Den blir nok bare kaldere, men hvis den bare er litt tørr, så kan du spe på med vann, bare pass på, så blir den bra. Men hvis nikotinen er borte, så er den nok borte. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Den blir nok bare kaldere, men hvis den bare er litt tørr, så kan du spe på med vann, bare pass på, så blir den bra. Men hvis nikotinen er borte, så er den nok borte. 6609374[/snapback] Kan nikotinen fordampe? Eller blir det at virkningen uteblir pga den er tørr? Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 (endret) Den blir nok bare kaldere, men hvis den bare er litt tørr, så kan du spe på med vann, bare pass på, så blir den bra. Men hvis nikotinen er borte, så er den nok borte. 6609374[/snapback] Kan nikotinen fordampe? Eller blir det at virkningen uteblir pga den er tørr? 6609767[/snapback] Jeg mener å ha hørt det ja, men det merker du jo. Vet ikke om den vil fordampe hvis lokket er på. Virkingen vil ikke utebli hvis den er tørr, fikk en tørr General engang, men jeg fikk nikotin. Endret 3. august 2006 av Bertelsen Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Göncz, your a bastard. Du kan ikke poste slike bilder uten å legge ved en åpen invitasjon til alle som leser tråden. For å dele godene mener jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Hehe jeg posta kun for å friste Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Jeg skal til Sverige nå snart, må bare få lønn først. Da blir det nok én 20-30 bokser. vi blir 5 stykker i bilen, å det er bare jeg som er nikotinslave. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg