Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vi får bøye våre hoder og synes synd på amerikanerne, har en praktisk talt urørt boks med Timberwolf her, makan til drittsnus.

6605364[/snapback]

Som med ost, biler, elektronikk, øl, brød, aviser, nyheter og fisk er vi europere bedre enn dem på snus.

 

Haha, dummeste jeg NOENGANG har hørt. Jeg snuste i fire år, og da mener jeg snuste, ikke lekte at jeg snuste. Sluttet på dagen, ikke noe problem i det heletatt.

6605601[/snapback]

Jo, din overlegne ****, det kan være et stort problem dersom du har et problem med det.

 

Noen kan bare legge fra seg sigarettene eller snusen, som faren min, andre ikke. Meg? Har ikke prøvd.

 

Men den typen ignorante utsagn er bare tåpelige.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Haha, dummeste jeg NOENGANG har hørt. Jeg snuste i fire år, og da mener jeg snuste, ikke lekte at jeg snuste. Sluttet på dagen, ikke noe problem i det heletatt.

6605601[/snapback]

 

Jeg snuste i 3 år og har sluttet (nesten). Har ikke kjøpt snus på flere måneder og snuser maks 2 priser til dagen, som regel ingen. Jeg sliter som faen og jeg har djevelsk viljestyrke. Jeg kjenner bare nå at jeg kunne drept for en snus, men det går over. Jeg har store problemer med å slutte, men klarer fordi jeg vil. Det går kun på hjernen, kroppen min skriker etter nikotin.

Lenke til kommentar
Den blir nok bare kaldere, men hvis den bare er litt tørr, så kan du spe på med vann, bare pass på, så blir den bra.

 

Men hvis nikotinen er borte, så er den nok borte.

6609374[/snapback]

Kan nikotinen fordampe? Eller blir det at virkningen uteblir pga den er tørr?

6609767[/snapback]

 

Jeg mener å ha hørt det ja, men det merker du jo. Vet ikke om den vil fordampe hvis lokket er på.

 

Virkingen vil ikke utebli hvis den er tørr, fikk en tørr General engang, men jeg fikk nikotin.

Endret av Bertelsen
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...