Klekkus Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 (endret) Noen som klarer å se hva dette er? Endret 2. august 2006 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 General, evt. General Onyx? Er ikke vanskelig å se General-logoen. Lenke til kommentar
Kverkulf Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Denna er umulig og bake veit ikke om det er meninga en gang kjøpte den i U.S.A Det var det nermeste jeg kom snus der... Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Denna er umulig og bake veit ikke om det er meninga en gang kjøpte den i U.S.ADet var det nermeste jeg kom snus der... 6603814[/snapback] Trur du bare skal slenge det opp i leppa jeg, En kompis av meg kom med noe sånt noe fra USA, var bare til å slenge opp, ikke noe tess å bake det nei. ^^ Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Pouch? Altså, posesnus? Hvorfor skulle du liksom bake den, da? Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Pouch? Altså, posesnus? Hvorfor skulle du liksom bake den, da? 6603843[/snapback] La jeg faktisk ikke merke til :S at det sto det der... ^^ Men da skal man hvertfall ikke bake nei :!: Lenke til kommentar
Kverkulf Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Pouch? Altså, posesnus? Hvorfor skulle du liksom bake den, da? 6603843[/snapback] Vel den jeg prøvde var bake (fant ikke riktig bildet). Lurer på om det nesten var noe sånn cowboy lignende greier Lenke til kommentar
dynaBel Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 hjelp. fri før snus aaaaaarg Lenke til kommentar
M-J Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 rettelse du er tom for snus Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Fri og tom har samme bedtydnig, alt etter sammenhengen da Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Vi får bøye våre hoder og synes synd på amerikanerne, har en praktisk talt urørt boks med Timberwolf her, makan til drittsnus. Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Ahh... kom akkurat hjem fra road-trip til svergie. Så nå er kjellern full med snus Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Har ikke snusa siden lørdag og det er intet problem. Svake sjeler Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Har ikke snust siden Mai utenom på fylla, svake sjeler. Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Har ikke snusa siden lørdag og det er intet problem. Svake sjeler Du kan neppe være nikotinavhengig. Jeg får KRAMPER, kaldsvetter, og blir totalt aggressiv og ute av kontroll hvis jeg går for lenge uten nikotin. En gang var jeg så nikotinsugen at jeg gikk seks kilometer midt på natta, om vintern, for å prøve å finne sneiper i et askebeger utenfor hytta til en fyr jeg kjenner. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Haha, dummeste jeg NOENGANG har hørt. Jeg snuste i fire år, og da mener jeg snuste, ikke lekte at jeg snuste. Sluttet på dagen, ikke noe problem i det heletatt. Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 (endret) Haha, dummeste jeg NOENGANG har hørt. Jeg snuste i fire år, og da mener jeg snuste, ikke lekte at jeg snuste. Sluttet på dagen, ikke noe problem i det heletatt. 6605601[/snapback] Det er ikke tull en gang. Har snusa fast nesten 3 år:D Klarer fint en uke uten eller mer for den slags skyld. greit nok at man kanskje får litt sug den første dagen, men resten går fin fint, sånn er det hvertfall hos meg Så er ikke noe problem å slutte sånn brått nei! Å ha kontroll er bra^____^ Endret 3. august 2006 av D3nnis Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Nikotin-amatører! Lenke til kommentar
SCV Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 gro et par år til så vil du også forstå at nikotin ikke er alt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg