Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde en halvfull boks med skruff idag tidlig, som jeg har hatt en uke. Skjønner ikke helt hvordan det var mulig, da jeg vanligvis bruker 3-4 dager på en boks med løs, snust omtrent like mye som vanlig, og bare halvfull boks. Menmen. Orket ikke ha den lenger da den begynte å bli litt tørr, så gikk for å handle ny boks. Ble til en Skruf løs og en Gøteborg løs. Måtte ha en Skruf i tilfelle Gøteborgen var noe crap.

 

Men Gøteborg løs var faktisk god å bake, god smak og god virkning. Ikke helt samme kicket man får av en Skruf tidlig på morrakvisten, men det var lang og god virkning. Nikotinet brukte lang tid på å sige ut av prellen og inn i kroppen. Så mtye deiligere enn Skruf som stort sett gir meg kick bare på starten.

 

Holder seg mye bedre under leppa enn Skrufen også ;)

Lenke til kommentar

skjønner ikke hva det er med folk og gøteborg syntes den smaker skikkelig ekkelt. jeg eller løs GR smaker skikkelig pyton jeg og kompis skulle bare prøve og bruke opp en sånn boks så vi bakte ca 2-3 snus hvær så var boksen tom. DA snakker vi store kladder

Lenke til kommentar
skjønner ikke hva det er med folk og gøteborg syntes den smaker skikkelig ekkelt. jeg eller løs GR smaker skikkelig pyton jeg og kompis skulle bare prøve og bruke opp en sånn boks så vi bakte ca 2-3 snus hvær så var boksen tom. DA snakker vi store kladder

6588216[/snapback]

Hæ? Forstod ikke en dritt av hva du skrev.

Men kritikk til Gøteborg var det vel?

Lenke til kommentar

Fikk prøve en liten prell av en kammis i militæret nå, og du store verden så digg det var :D

Ble max svimmel først og etterpå fikk jeg en deilig avslappet følelse, sinnsykt digg.

 

Så det endte til slutt med at jeg kjøpte en boks med general porsjon, første møte med lukten var ekkel, brakk meg nesten, men så fort den var plassert under leppa var det bare godt... Men den begynner å renne ganske fort :(

Tok 15-20 min så rant det som bare det. Brukte litt over en uke på boksen...

 

Men så i dag prøvde jeg skruf porsjon, første møte med den var mye hyggeligere, ikke den samme kvalmende og ekstreme lukten som general. Så plasserte jeg den under leppa, og den holdt seg mye lenger før den rannt også, smaken var heller ikke så gale, men jeg spytter den ut når den begynner å renne, blir så sår i halsen :whistle: Den holdt seg vel i godt og vel 30 min ca, så jeg er meget fornøyd med skruf :)

 

General ---> Skruf for meg, porsjon vel og merke som sagt ;)

 

Er det såre i halsen noe man blir vant til med tiden? Blir så ekstremt sårt a gitt, går fort bort etterpå thou...

Lenke til kommentar
Snus i fryseren og kjøleskapet er oppskrytt. Greit nok hvis man har mange bokser som skal holde best mulig, men rett fra kjøleskapet er den bare hard og smaksløs. Nei, jeg holder den utenom. Den blir jo ikke tørr på en dag uansett.

6591857[/snapback]

 

Når den er kald, er den ekstra digg i begynnelsen.. men den får fort "kroppstemperatur" og da er den likens som om den ikke hadde vært kald..

 

Min mening da :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...