Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Muttern ville ikke kjøpe røyk til meg i sverige, men hun ville kjøpe meg snus. (WTF? jeg er 18) Så her sitter jeg med en pølse General Maxi. Er ganske så genialt og sitte foran pcen å snuse..

 

Men hva er den beste posesnusen? Orker ikke vanlig snus, pakking av snus og det som følger med er ikke helt min stil.

Lenke til kommentar
Muttern ville ikke kjøpe røyk til meg i sverige, men hun ville kjøpe meg snus. (WTF? jeg er 18) Så her sitter jeg med en pølse General Maxi. Er ganske så genialt og sitte foran pcen å snuse..

 

Men hva er den beste posesnusen? Orker ikke vanlig snus, pakking av snus og det som følger med er ikke helt min stil.

6582232[/snapback]

 

Gøteborgs Rapè, uten tvil.

Lenke til kommentar
Muttern ville ikke kjøpe røyk til meg i sverige, men hun ville kjøpe meg snus. (WTF? jeg er 18) Så her sitter jeg med en pølse General Maxi. Er ganske så genialt og sitte foran pcen å snuse..

 

Men hva er den beste posesnusen? Orker ikke vanlig snus, pakking av snus og det som følger med er ikke helt min stil.

6582232[/snapback]

 

Gøteborgs Rapè, uten tvil.

6582236[/snapback]

Sekunderes.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke at folk kan spy av snus.. Har aldri gjort det selv, elller jo en gang..

Ganske pussig historie...

Var på byen en tur, historien er vell 2år gammal tenker jeg... Men back to the story...

Jeg og noen kompiser gikk ut for å få litt frisk luft, etter at vi holdte på å bli drept av røykmaskinen i lokalet.. Det var en varm og fin sommmer kveld så tok boksen opp, startet å bake meg en fin General... La den på tunga, også dytta den opp...

Etter 4 min kom det ei pen dame bort, spurte om noen av oss hadde fyr.. Selv er jeg så klok at jeg ikke røyker, men kammisen min gjorde det... Ga henne fyr også startet vi å prate litt...

 

Vet ikke om det var sjarmen min eller om hun kanskje var litt kosesyk, ikke vet jeg.. Men helt uten videre ga hun meg en klem også kysset hun meg... Men greia var at hun knuste leppa mi, aner ikke helt hvordan hun klarte det... men men.....

Jeg kjente at snusen "kolapset", men dama fortsatt å kysse.. Mens jeg hadde masse snus på "free tour"... Når dama tok ei lita pause, eller hun skulle ha mer å drikke... Tok jeg å kastet det som var igjen i overleppa, men rakk ikke å ta bort alt før dama var på vei igjen... Eneste muligheten jeg hadde var å svelge all snusen, dette var ikke så utrolig smart...

 

Etter ett par minutter så kjente jeg at magan var på villveie.. Så sa til dama at jeg kommer om 2sek.. skal bare ta en telefon til en kammis.. Jeg gikk fort rundt hjørnet, og prøve å ta meg sammen.. Altså ikke spy... Men neida.. klarte ikke det..

 

Mens jeg "holdte" på så hørte jeg at det var noen bak meg.. Jeg tenkte at dette kanskje var kammisen min som spurte om alt var greit.. Så jeg sa med en gangske høy stemme; "Hva f*en står du bak meg for, finn deg en dame eller no!"

Jeg så jo ikke hvem det det var, siden jeg hadde hodet ned mot bakken... De bak meg sa "Hva sier du?".. og jeg svarte igjen "Hva f*en står du bak meg for, finn deg en dame eller no!"......

 

Personen bak tok tak i gensern min og meg dro meg opp.. Det var ikke kammisen min som var der, men det var politiet.. Politimannen spurte meg om hvor mye jeg hadde drukket, jeg svarte at jeg hadde ikke drukket mye.. Men jeg klarte å svelge en hel snus.. Politimannen så på meg å lo, mens han sa "Jeg tror du skal bli med meg!".

 

Jeg sa nok en gang til politimannen at jeg hadde ikke drukket mye, grunnen for at jeg spøy var fordi jeg hadde klart å svelge en snus... Etter litt var vi fremme ved politi bilen.. Jeg var ganske sikker på at nå skulle jeg bli med ned til stasjonen, men så sa politimannen;

Lenke til kommentar
Muttern ville ikke kjøpe røyk til meg i sverige, men hun ville kjøpe meg snus. (WTF? jeg er 18) Så her sitter jeg med en pølse General Maxi. Er ganske så genialt og sitte foran pcen å snuse..

 

Men hva er den beste posesnusen? Orker ikke vanlig snus, pakking av snus og det som følger med er ikke helt min stil.

6582232[/snapback]

Og du fikk henne til å kjøpe general pose? værste pose snusen som finnes! Hvis du skulle hatt pose så kunne du i det minste fått skruf eller gøteborgs rape!

Lenke til kommentar

Gøteborgs Rapè, uten tvil.

6582236[/snapback]

 

Synes også den er god, men har ikke prøvd så mange andre. Så jeg lurer på åssen den ligger på skalaen i forhold til hvor sterk den er. Pleide å røyke før, men godt over til snus. Synes det er mye mer behagelig. Ingenting slår en snus etter du har spist, I rest my case.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...