Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Å ta en saftig snus etter maten er helt magiskt! finnes ikke noe som er bedre enn det  :love:

6580121[/snapback]

1. Sex

2. Øl

 

Bare sånn ut av lufta kom jeg på to ting :)

6580199[/snapback]

 

 

Når madammen er på byen passer det veldig fint med:

 

1.et par pils

2.en god film (for øyeblikket V-for vendetta)

3.en prille

Lenke til kommentar
Hey, jeg er ny i snus tråden :p, har teste general portion,general white portion,general onyx,catche white portion,catche mint,røda laket,skruf portion,skruf sterk portion,gøteborgs rape portion,strongcut portion, tror det var alt, Skruf sterk er en av de beste, hehe :p, har ikke testa bake, lol,

6579916[/snapback]

Prøv!

 

Forøvrig er Göteborgs Rapé den beste portionssnusen.

Lenke til kommentar
Tips for å hindre at overleppa blir hoven. Vent med å snuse en dag før utpå kvelden. Jeg har ikke snust idag, fordi jeg kjente det i leppa / stringen i går. Derfor tar jeg min første snus etter pizzaen nå :)

 

 

Hvordan klarer du å vente en hel dag før du snuser? Jeg tar min første med en gang jeg står opp, og deretter en pris i timen, og så en rett før jeg legger meg. Du kan UMULIG være avhengig av nikotin!

Lenke til kommentar
Tips for å hindre at overleppa blir hoven. Vent med å snuse en dag før utpå kvelden. Jeg har ikke snust idag, fordi jeg kjente det i leppa / stringen i går. Derfor tar jeg min første snus etter pizzaen nå :)

 

 

Hvordan klarer du å vente en hel dag før du snuser? Jeg tar min første med en gang jeg står opp, og deretter en pris i timen, og så en rett før jeg legger meg. Du kan UMULIG være avhengig av nikotin!

6580967[/snapback]

kan jo være litt avhengig, med selvkontroll ;)

 

(btw, vi har bursdag samtidig.. Samme dato og år ;) )

Lenke til kommentar
Tips for å hindre at overleppa blir hoven. Vent med å snuse en dag før utpå kvelden. Jeg har ikke snust idag, fordi jeg kjente det i leppa / stringen i går. Derfor tar jeg min første snus etter pizzaen nå :)

 

 

Hvordan klarer du å vente en hel dag før du snuser? Jeg tar min første med en gang jeg står opp, og deretter en pris i timen, og så en rett før jeg legger meg. Du kan UMULIG være avhengig av nikotin!

6580967[/snapback]

 

Joda, er avhengig jeg. Men når jeg er sår under leppa gjør snus ting verre, derfor er det bedre å vente til det har "leget" seg, da blir den enda bedre <3

 

Snus i første timen på skolen er alltid en slager.

 

Snakket altså om ferie, der man gjerne ikke står opp før 2-tida, og tar en snus 6/7 timer etterpå, i skoletida er ikke det mulig :p

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar

haha, glemmer aldri første gangen en kompis av meg skulle prøve å snus for første gang!

Vi satt kanskje 3-4 stykk på ett rom nede i en kjeller hos en annen kompis! (Lan)

 

Så begynnte vi å mase på han, at han skulle prøve og snuse litt, men han nekta.

Men vi ga oss ikke så lett nei, så vi fortsatte å spørre han.

Så til slutt godtok han det under tvil!

Han begynnte med en påse "catch lakris",den hadde han vel inne i 2 min eller noe, så begynnte han å kjenne noe svimmelhet, så han spyttet den ut.

Kanskje en halv time senere ville han prøve igjen(uten at vi spurte om det).

Så da bakte jeg en fin grovsnus til han, han stappet den inn, uten å ane hva som ventet han. ^_^

Etter kanskje 4-5 min sa han "begynner å bli kvaapjuuææk" der spydde han over hele gulvet, over bordet og det som var der, millimeter fra at han spydde ned hele tastaturet mitt, det var ikke bare litt han spydde heller, det rant over.

Og mens han spydde så begynnte en annen og spy fordi han tålte ikke se noen spy...

 

Det var en artig opplevelse :D

Lenke til kommentar
Hehe, klarte å lure i en kamerat en bitteliten pris med skruf på fest for en tre trimer sia, han tilbringte resten av festen med å klage over hvor kvalm han var :wee:

6582105[/snapback]

 

Tehe, ga en skruf til en kompis som faktisk snusa litt før..

han ble dårlig, dro hjem og spydde over stuebordet, og på kjøkkenbordet :p

 

Så ga jeg til en annen kompis senere da vi var å skrudde på mopeden min..

Han holdt på å spy flere ganger, og ble skikkelig dårlig i magen.. satt på dass i 1 time :!: han hadde slutta med snus for et år siden elns da..

 

men nå er jeg fri for snus.. tar vare på en boks for en kompis.. mens han er på ferie..

 

Kansje jeg skal lure i meg en prell :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...