Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg sitter nå med en Skruf Stârk løs under leppa, første gang jeg prøver den. Fy faen denne snusen er sterk sammenlignet med General og Grovsnus. Svidde på tungespissen når jeg la den opp, og jeg begynner å føle meg "forsynt" allerede, etter bare 5 minutter.

 

Smaken er god og, virker som den har en mye renere tobakksaroma enn Skruf Orginal. Minner om Grovsnus, bare litt mildere!

 

Herlig snus! :)

6564766[/snapback]

 

Ohh. Jeg har åpnet en Gustavus original nå, den neste blir Skruf Sterk løs. Vet du om den er sterkere enn Strongcut løs? Har brukt den en liten stund nå.

 

Gustavus virker ganske grov egentlig, eller er jeg bare dust i hodet siden jeg er så jævlig trøtt?

Lenke til kommentar
Ohh. Jeg har åpnet en Gustavus original nå, den neste blir Skruf Sterk løs. Vet du om den er sterkere enn Strongcut løs? Har brukt den en liten stund nå.

 

Gustavus virker ganske grov egentlig, eller er jeg bare dust i hodet siden jeg er så jævlig trøtt?

6565142[/snapback]

 

strongcut og skruf sterk løs er ca. like sterk. men skruf sterk inneholder 40% (ca.) mer nikotin enn gustavs.

Endret av Tob2k
Lenke til kommentar

Snusfolket

 

Eg lurer på noe. Er ganske fresh innen snusing, har vell snust i ca 3 uker daglig nu og nå skjenner eg ingenting lengre!! Ikkje litt engang! Det er såvidt det dunker i leppen... Har holdt på med General Portion til i forrige uke, då gikk eg over til Skruf orginal løs, og eg må si denne skuffer... lånte to general bleier av min bror og der merket eg faktisk mer! Eg kunne nesten ikkje tro det selv...Så eg måtte ta å prøve litt mer Skruf. Bakte to sværinger som eg puttet på hver side av leppen, (det ble vell litt feil, men du skjønner ka eg mener :p ) men igjen ingenting...Ikkje et lite kick engang. Ka e det går i?

Endret av Janti3000
Lenke til kommentar
Snusfolket

 

Eg lurer på noe. Er ganske fresh innen snusing, har vell snust i ca 3 uker daglig nu og nå skjenner eg ingenting lengre!! Ikkje litt engang! Det er såvidt det dunker i leppen... Har holdt på med General Portion til i forrige uke, då gikk eg over til Skruf orginal løs, og eg må si denne skuffer... lånte to general bleier av min bror og der merket eg faktisk mer! Eg kunne nesten ikkje tro det selv...Så eg måtte ta å prøve litt mer Skruf. Bakte to sværinger som eg puttet på hver side av leppen, (det ble vell litt feil, men du skjønner ka eg mener :p ) men igjen ingenting...Ikkje et lite kick engang. Ka e det går i?

6568393[/snapback]

Tja. Mange anbefaler andre merker. Men for å være helt ærlig, så vil du i det lange løp aldri oppnå jomfrukicket fra snus igjen.

 

Slik er det bare. :)

 

Personlig snuser jeg fordi jeg syns det er godt.

Endret av Simon Aldra
Lenke til kommentar
Men hva er vitsen med å snuse visst den bare ligger der å gjør ingenting? Hva får dere ut av snusen?

6568527[/snapback]

Selv om man ikke får et kick får man en beroligende effekt som samtidig (paradoksalt nok) gjør deg mer konsentrert og skjerpet.

Lenke til kommentar
Hawks har eg ikke prøvd nei, hvor får eg tak i den?

 

Men hva er vitsen med å snuse visst den bare ligger der å gjør ingenting? Hva får dere ut av snusen?

6568527[/snapback]

Etter litt over 2 måneder med daglig snusen får jeg fortsatt småkikk av det. Dessuten er mange avhengige, så man trenger en dose nikontin. Vi er alle forskjellige og har forskjellige behov.

Lenke til kommentar
Har i og for seg sett en sjåfør som åpna boksen med en hånd og stakk tunga neddi, løfta opp snusen med veldig fin balanse og bare dytta den på plass med tunga..  :thumbs:

 

Tipper det var Onkelen min. Han har en annen egenskap også mht snusing. Når den renner så spytter han med millimeterpresisjon hvor som helst. F.eks sto han midt på kjøkkengulvet hos bestemora mi og plasserte en fin liten skvætt rett i vasken.

 

Greit nok, noen ville gitt han skryt for presisjonen, men det var alt annet enn skryt som kom fra Bestemor! (les: kjefting og smelling)

 

Skruf Portion og General Portion på meg. Jeg griser så jævlig når jeg skal bake :tease:

 

DrE

Lenke til kommentar
Har i og for seg sett en sjåfør som åpna boksen med en hånd og stakk tunga neddi, løfta opp snusen med veldig fin balanse og bare dytta den på plass med tunga..  :thumbs:

 

Tipper det var Onkelen min. Han har en annen egenskap også mht snusing. Når den renner så spytter han med millimeterpresisjon hvor som helst. F.eks sto han midt på kjøkkengulvet hos bestemora mi og plasserte en fin liten skvætt rett i vasken.

 

Greit nok, noen ville gitt han skryt for presisjonen, men det var alt annet enn skryt som kom fra Bestemor! (les: kjefting og smelling)

 

Skruf Portion og General Portion på meg. Jeg griser så jævlig når jeg skal bake :tease:

 

DrE

6573040[/snapback]

:thumbs:

Lenke til kommentar
jeg har lyst paa snus! WHineWHINEomg!111

6575022[/snapback]

Og det tror du ikke jeg også vil ha. Har vært uten snus i over en og en halv uke jeg. Og jeg snuser fast. Men jeg klarer meg helt fint til jeg får meg en ny oks :lol:

 

Vært på tusenfryd idag, snusa i alle karulsellene..

Blei extra svimmel..

6575070[/snapback]

Haha, må testes! :!:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...