Irons Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Må vel si meg enig med wh1te, er dumt å prøve å bli avhengi liksom, er ikke tøft å snuse. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Han skriver jo at han syns d er digg.. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Så digg at han spyr? Da er det ihvertfall ikke digg. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Huff, må bli aktivere her igjen, har ikke lagt merke til at godtråden har åpnet igjen før nå Etter å ha snuset siden oktober eller deromkring har jeg etterhvert funnet meg noen favoritter. Det bør vel kanskje nevnes at jeg kun snuser porsjoner, men dette er fordi det er mye letter å "rote bort" beviser om pappa bestemmer seg for å snuble inn døra, dessuten synes det omtrent ikke om jeg har to porsjoner liggende under leppa. Hadde trodd at resten av klassa kom til å hakke litt på at jeg kun snuser porsjon, men de er glade så lenge de får en porsjon i ny og ne til stusslige timer. Det går helst i Skruf Stärk, men om man ikke har kommer seg til Sverige går det fint med vanlig Skruf porsjon også, som annet alternativ har jeg Røda. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Nybegynner sjokket gikk ikke over hos meg før jeg begynnte å røyke i tillegg. Hver eneste, bidige dag fikk jeg sjokket av første prisen for dagen i hvertfall over et halvt år. Men det var hele grunnen til at jeg begynnte. For sjokket, men for meg er ikke nikotinskokket en ubehagelig opplevelse. Det er tverrt imot nærmere nirvana... eller noe sånt Skal slutte å røyke jeg nå (har røyka en halv en siden forige lørdag, vanligvis går det 10-15 om dagen, pluss at jeg så på KOLS reklamene ) så jeg kan få oppleve nikotinsjokket atter en gang hehe Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 er ikke tøft å snuse. 5459113[/snapback] riktig. det virker dessverre som om mange gutter i 13-20års alderen nå syntes at det er tødft. men det er absolutt ikke noe tøft med snus eller annet tobakk. men, at det er utrolig deilig med nikotin, det er det ingen tvil om Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 , pluss at jeg så på KOLS reklamene 5459733[/snapback] NEI! Ikke slutt å røyke p.g.a det! da gjør du som de makttsyke DRITTSEKKENE vil at du skal gjøre! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Det er mange jenter/gutter på trinnet mitt som snuser fordi de syns det er kult. KULT av alle ting...... Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Det er mange jenter/gutter på trinnet mitt som snuser fordi de syns det er kult. KULT av alle ting...... 5459827[/snapback] Triste greier, man skal snuse fordi det er GODT. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Det er mange jenter/gutter på trinnet mitt som snuser fordi de syns det er kult. KULT av alle ting...... 5459827[/snapback] Er det ikke det ? Lurer du meg nå ? Neida, er forsåvidt enig det er ikke kult, dog ei heller ukult. Men JÆVLIG digg da Foresten den "venn" av meg driver og stjeler snus som han selger Eier folk ingen skam ? ^^ Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Foresten den "venn" av meg driver og stjeler snus som han selger Eier folk ingen skam ? ^^ 5459861[/snapback] Nei, folk eier ikke skam lenger. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) Det er mange jenter/gutter på trinnet mitt som snuser fordi de syns det er kult. KULT av alle ting...... 5459827[/snapback] Triste greier, man skal snuse fordi det er GODT. 5459837[/snapback] Ja, enig. (Snuser ikke jeg, men hvem gjør en ting bare fordi at det er kult??) Det er mange jenter/gutter på trinnet mitt som snuser fordi de syns det er kult. KULT av alle ting...... 5459827[/snapback] Er det ikke det ? Lurer du meg nå ? Neida, er forsåvidt enig det er ikke kult, dog ei heller ukult. Men JÆVLIG digg da 5459861[/snapback] Nei, jeg lurer deg ikke nå. Mange snuser fordi de syns det er kult, men egentlig syns de at det smaker dritt. Endret 18. januar 2006 av ZeroMac Lenke til kommentar
fakey Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Jeg synes snus er litt harry, og jeg snuser aldri med andre folk tilstede. Nyter d alene jeg.. Lenke til kommentar
Bøtta Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Alle gutta på skolen min snuser fordi det er tøft.. Blir bare oppgitt jeg.. Jævla wannabees.. Men første gang jeg prøvde i 5klasse, prøvde jeg fordi jeg syns det så kult ut.. Spydde som faen etterpå, men ble digg etterhvert.. Nå går det jo 1boks om dagen Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Jeg må innrømme at når jeg ser de såkalt "keege" kara med rosa og blingbling med prisn nedpå pungen, ser det ikke spesielt delikat ut. En godpris som passer i flabben ser derimot barskt og karslig ut Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Slutta og snuse jeg Bare litt vondt i hodet dagen etter. Jeg sa jo jeg ikke var avhengig. Blir for dyrt for meg som har inntekt kroner 0,- Kutta ut med cola også, sikkert en måned elns. Fettet på magen er mjukere :S Drikker bare litt i helga Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Jeg har nå begynt å trene, null brus og godteri, og masse proteintilskudd. ^^ men snusen legger jeg ikke fra meg uans.. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 eg har nå klart meg et døgn uten snus.. ny rek, håper bare jeg får tak i i løpet av dagen ellers blir d krise.. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Jeg må innrømme at når jeg ser de såkalt "keege" kara med rosa og blingbling med prisn nedpå pungen, ser det ikke spesielt delikat ut. En godpris som passer i flabben ser derimot barskt og karslig ut 5461229[/snapback] Prisen nedpå pungen ? :S Slutta og snuse jeg Bare litt vondt i hodet dagen etter. Jeg sa jo jeg ikke var avhengig. Blir for dyrt for meg som har inntekt kroner 0,- Kutta ut med cola også, sikkert en måned elns. Fettet på magen er mjukere :S Drikker bare litt i helga 5461317[/snapback] Gratulerer Hvor lenge siden er det siden du slutta da ? Lenke til kommentar
oggyboggy Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 det er jo GrovSnus som gjelder da smaker best å renner ikke! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg