Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Catch er hvit-portion, ergo; det blir pokker så tørt, og utrolig sårt tannkjøtt. Jeg kan strekke meg til en boks hvit-porsjon en veldig sjelden gang.

6557520[/snapback]

 

Blir white fortere tørt enn vanli portion?

6557536[/snapback]

 

Den er tørrere enn vanlig porsjon når du bruker den, renner ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg synes ikke den var tørr. Bare akkurat passe! :)

 

Det kan kansje ha noe å gjøre med at jeg alltid legger posesnus opp med tunga etter å ha fukta den litt i kjeften. Men GUD for en nydelig snus, kansje ikke perfekt til hverdagsbruk, men nydelig ellers.

6557535[/snapback]

Samme her. Synes alle portionsnus er så tørr og det klør hvis man ikke fukter den godt og lenge på tunga først.

 

Hvordan er det egentlig med lovligheten for mindreårige å snuse? Har bare hørt at det er ulovlig å selge til mindreårige, men ikke å selv kjøpe, eller snuse hvis man er mindreårige. Noen som vet?

Endret av Mixel
Lenke til kommentar
Hvordan er det egentlig med lovligheten for mindreårige å snuse? Har bare hørt at det er ulovlig å selge til mindreårige, men ikke å selv kjøpe, eller snuse hvis man er mindreårige. Noen som vet?

6559492[/snapback]

Noen gang hørt om noen som er straffet for bruk av røyketobakk før fyllte 18? Ikke jeg heller.

 

Så jeg tviler. :)

Lenke til kommentar

Jeg sitter nå med en Skruf Stârk løs under leppa, første gang jeg prøver den. Fy faen denne snusen er sterk sammenlignet med General og Grovsnus. Svidde på tungespissen når jeg la den opp, og jeg begynner å føle meg "forsynt" allerede, etter bare 5 minutter.

 

Smaken er god og, virker som den har en mye renere tobakksaroma enn Skruf Orginal. Minner om Grovsnus, bare litt mildere!

 

Herlig snus! :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...