Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Göncz: Hei ser du har funnet bilde av min feilproduserte portion, og bruker det som middel for og skaffe deg gratis snus. Jeg synes dette er frekt, og dårlig gjort av deg. Så jeg skal selg kontakte Swedish Match over tlf i morgen, og få ordnet opp i saken. Jeg har portionen min liggene her som bevis matriell for at det er jeg som er eier av den.

 

Håper du trekker tilbake alt du har sagt til SM selv, eller så skal du få høre så det jomer.

Lenke til kommentar
Göncz: Hei ser du har funnet bilde av min feilproduserte portion, og bruker det som middel for og skaffe deg gratis snus. Jeg synes dette er frekt, og dårlig gjort av deg. Så jeg skal selg kontakte Swedish Match over tlf i morgen, og få ordnet opp i saken. Jeg har portionen min liggene her som bevis matriell for at det er jeg som er eier av den.

 

Håper du trekker tilbake alt du har sagt til SM selv, eller så skal du få høre så det jomer.

6548862[/snapback]

 

Hvorfor skal Göncz tro deg?

Lenke til kommentar
Göncz: Hei ser du har funnet bilde av min feilproduserte portion, og bruker det som middel for og skaffe deg gratis snus. Jeg synes dette er frekt, og dårlig gjort av deg. Så jeg skal selg kontakte Swedish Match over tlf i morgen, og få ordnet opp i saken. Jeg har portionen min liggene her som bevis matriell for at det er jeg som er eier av den.

 

Håper du trekker tilbake alt du har sagt til SM selv, eller så skal du få høre så det jomer.

6548862[/snapback]

 

Hvorfor skal Göncz tro deg?

6548935[/snapback]

 

Jeg gir han bare en advarsel, jeg har skrivd brev til Kundeservice Swedish Match:

 

Hei SwedishMatch,

 

For en god stund siden fikk jeg en feilprodusert snus i min boks jeg kjøpte i svinesund, og har ikke fortalt dere om dette pga. jeg var ikke sikker på annmerke dette.

 

Så jeg diskuterte dette på et forum, og fikk vite at jeg burde sende denne inn til dere så dere kan se på saken. Nå er det slik at et annet diskusjons forum har tatt i bruk mitt bildet av den feilproduserte snusen som hjelpe middel for og få konpensasjon.

 

Link: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=514138&st=2660

 

Se hva "Göncz" fra diskusjon.no forumet skriver.

 

Jeg har portionen liggende her rett forand meg, jeg kan godt sende den inn til dere uten og kreve noe som helst tilbake. Jeg beklager hendelesen på det sterkeste.

 

Mvh.

 

Dersom ikke Göncz tror meg kan jeg godt legge han til på msn og vifte med den forand tryne hans på msn. (cam)

Endret av ConeX
Lenke til kommentar
Fint du setter ned foten ConeX. Det Göncz gjorde var frekt og dårlig gjort. Men hvorfor sender du den ikke inn selv og får en ny snusboks?

6549295[/snapback]

 

Vel jeg hadde tenkt til det, men har aldri fått tid til å gjøre det. Høres kanskje dumt ut, men for de som ikke tror meg, skal jeg personlig gi bort msn addressa mi og vise dem den.

Lenke til kommentar

Virkelig noe jeg ikke har fått med meg her.. Også Arne da! =/ *sukk* Fy fy!

 

Janti: Har selv kikka mye på den sida og har vurdert å bestille en sånn "prøvepakke" for å finne ut av litt forskjellige snustyper, men drar heller bare til sverige og shopper selv. =)

Akkurat hva det koster med frakt står jo på siden dems. Vil nå si at det er mye bedre med fersk snus! =)

 

Sitter nå med en Skruf Stark og den er heeerlig! :love: Litt saltsmak, men det er til å leve med..

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ

Hehe, det var ikke slikt ment, jeg trodde bare at bildet var gammelt, og at ingen hadde tenkt til å gjøre noe med det. Derfor skrev jeg mailen. Om du vil benytte sjansen, versågod. Jeg sender gjerne en mail til SW om at det var bullshit :)

 

BTW; Ikke prøv å true meg, det blir for dumt :) Men for all del, du er velkommen til å prøve å "gi meg så det ljomer" om du vil ;) Står klar jeg!

Endret av Slettet-xwByZdFZ
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...