Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Off. General er så "vanlig". Det sies vist at det skal være et lite hint av sitron i den, men har aldri klart å kjenne den sitronsmaken.

6529207[/snapback]

Jeg kan ikke si at jeg har smakt sitronsmaken, heller.

 

Jeg drar til svinesund på mandagen, og jeg må vite snuspriser, og maks kvote.

 

Hvis snusen koster rundt 250 kr stokken, kommer jeg nok til å handle tre stokker. Eller, fadern spanderer rundt 3 stokker på meg da.

6535217[/snapback]

200kr for General bake, på Godisfabrikken.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Var i Sverige nettopp, fikk med meg 10 bokser hjem. 4 Strongcut, 4 Skruf sterk, og to gustavus. :)

6537269[/snapback]

Hvordan smaker Strongcut? Skal snart til Sverige selv :)

6537562[/snapback]

 

Jeg likte smaken veldig godt, vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det. Den har en grei smak, blir nogenlunde som General med tanke på hvor mye tobakk det smaker. Pluss at det er mer nikotin i den enn andre snustyper, bortsett fra skruf sterk, som ligger på det samme..?

Lenke til kommentar
Var i Sverige nettopp, fikk med meg 10 bokser hjem. 4 Strongcut, 4 Skruf sterk, og to gustavus. :)

6537269[/snapback]

Hvordan smaker Strongcut? Skal snart til Sverige selv :)

6537562[/snapback]

 

Jeg likte smaken veldig godt, vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det. Den har en grei smak, blir nogenlunde som General med tanke på hvor mye tobakk det smaker. Pluss at det er mer nikotin i den enn andre snustyper, bortsett fra skruf sterk, som ligger på det samme..?

6537775[/snapback]

 

Kult det. Skal se om de har Strongcut. Men nå er jeg så beruset at jeg bryr meg ikke om snus :!:

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ

Jeg benyttet anledningen til kanskje å få meg noen gratis bokser, hvad tÿcks?

 

Hei

 

Jeg bor i Norge, og er en stor tilhenger av general-snus. Jeg kjøper ca 5 bokser i uken, og har alltid vært fornøyd, inntil nå. Sist lørdag skulle jeg gå på kino med venner, men var tom for snus. Derfor dro jeg til nermeste bensinstasjon for å kjøpe en boks til filmen.

Da jeg hadde suttet meg godt til rette i stolen, og filmen begynte, følte jeg trangen til å ta meg en pris. Jeg fomlet i mørket for å få boksen ut av lommen, og åpnet den mens jeg kjente at det dirret i leppen og lysten til å legge en deilig, kald pris under den økte. Da jeg stakk fingrene ned i boksen for å ta opp en porsjon, kjente jeg at noe ikke var som det skulle. det var noe langt og fuktigt i boksen. Jeg gikk ut av kinosalen, bare for å oppdage at det var en ekkel, forvakst porsjon som lå i boksen. Det var mye bløtere en porsjoner skal være, og den luktet ille. Hele filmen ble ødelagt, ettersom jeg ikke ville ta mer av den boksen, grunnet at resten av snusen også luktet rart. Etter filmen dro jeg til bensinstasjonen og forklarte situasjonen, men de ville ikke gi meg en ny boks, så jeg måtte kjøpe en ny en. jeg måtte altså betale det dobbelte av den vanlige prisen for en boks. Jeg synes denne episoden var ekkel, og forventer en kompensasjon for penger og tort og svie.

 

Legger ved et bilde som bevis: (følg linken)

 

http://i4.photobucket.com/albums/y128/arneg/Snus.jpg

 

Mvh Arne ([email protected])

Lenke til kommentar
Glemte å si at det ikke er min snus, men en fyr fra et annet forum sin. :)

6537721[/snapback]

Det er kameraten min sin!

Han har lagt det bildet inn på nFF.nu

Han har tenkt til å sende mail til swedish match med bildet og klage..

Forhåpentligvis få noe igjen for det=D

Lenke til kommentar
Jeg benyttet anledningen til kanskje å få meg noen gratis bokser, hvad tÿcks?

 

Hei

 

Jeg bor i Norge, og er en stor tilhenger av general-snus. Jeg kjøper ca 5 bokser i uken, og har alltid vært fornøyd, inntil nå. Sist lørdag skulle jeg gå på kino med venner, men var tom for snus. Derfor dro jeg til nermeste bensinstasjon for å kjøpe en boks til filmen.

Da jeg hadde suttet meg godt til rette i stolen, og filmen begynte, følte jeg trangen til å ta meg en pris. Jeg fomlet i mørket for å få boksen ut av lommen, og åpnet den mens jeg kjente at det dirret i leppen og lysten til å legge en deilig, kald pris under den økte. Da jeg stakk fingrene ned i boksen for å ta opp en porsjon, kjente jeg at noe ikke var som det skulle. det var noe langt og fuktigt i boksen. Jeg gikk ut av kinosalen, bare for å oppdage at det var en ekkel, forvakst porsjon som lå i boksen. Det var mye bløtere en porsjoner skal være, og den luktet ille. Hele filmen ble ødelagt, ettersom jeg ikke ville ta mer av den boksen, grunnet at resten av snusen også luktet rart. Etter filmen dro jeg til bensinstasjonen og forklarte situasjonen, men de ville ikke gi meg en ny boks, så jeg måtte kjøpe en ny en. jeg måtte altså betale det dobbelte av den vanlige prisen for en boks. Jeg synes denne episoden var ekkel, og forventer en kompensasjon for penger og tort og svie.

 

Legger ved et bilde som bevis: (følg linken)

 

http://i4.photobucket.com/albums/y128/arneg/Snus.jpg

 

Mvh Arne ([email protected])

6538392[/snapback]

Den snusen på det bildet er vel ikke din?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...