Demonfudge Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Enig med deg ang Grovsnus og Skruf org. Erlend_G. Gøteborgs Rapè synes jeg er grei egentlig, den lukter godt og den smaker godt. Men jeg bruker den ikke så ofte, mest de gangene jeg bare MÅ variere litt. Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 aj aj aj, fant resterende skruf rester etter fotballcup og har nå pakket den største prisen jeg noen gang har stappet under leppen. oj, en diger skruf er virkelig sjokkerende etter 3uker med general :O Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 fryst skruff sterk = pwnage! Lenke til kommentar
Faris Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Enig med deg ang Grovsnus og Skruf org. Erlend_G. Gøteborgs Rapè synes jeg er grei egentlig, den lukter godt og den smaker godt. Men jeg bruker den ikke så ofte, mest de gangene jeg bare MÅ variere litt. 6526281[/snapback] Göteborgs Rapè synes jeg smaker veldig godt. Er den jeg bruker mest til hverdag mens Rallarsnus går det i hvis jeg gidder å bake Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Uten snus blir det bare teit og surt.. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 I dag var jeg på stranda, og siden det er så kaldt i vannet dropper jeg å bade å bli heller med bort når de andre skal ut i vannet. Hadde general'en godt gjemt i lomma og selvfølgelig må noen dytte meg ut. Etter det tok jeg all snusen fra boksen og bakte 1 prell dæven den var diger. Og jeg måtte jo snuse den. Den fikk og ikke plass mellom tenna selvfølgelig, så jeg la den inni bak ved jekslene så kinnet mitt sto ut. Hele dritten gikk i oppløsning og ble til et gjørmebad. Faen så kvalmt. Lenke til kommentar
Kverkulf Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 (endret) I dag var jeg på stranda, og siden det er så kaldt i vannet dropper jeg å bade å bli heller med bort når de andre skal ut i vannet. Hadde general'en godt gjemt i lomma og selvfølgelig må noen dytte meg ut. Etter det tok jeg all snusen fra boksen og bakte 1 prell dæven den var diger. Og jeg måtte jo snuse den. Den fikk og ikke plass mellom tenna selvfølgelig, så jeg la den inni bak ved jekslene så kinnet mitt sto ut. Hele dritten gikk i oppløsning og ble til et gjørmebad. Faen så kvalmt. 6528398[/snapback] Hehe kjenner meg veldig godt igjen der.... Endret 20. juli 2006 av Kverkulf Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Mekka meg blanding av halvtørr Petterøes, og ny RL. 50/50, prøvde å få mest mulig Petterøes i midten. Ganske herlig. Kjente ingenting i starten, før saftene trenger inn mot midten, og bringer med seg smaken og nikotinen ut igjen Lenke til kommentar
Bøtta Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Hva gjør ikke folk med snusen sin i disse dager? Liker snusen min som den er, ville aldri gjort noen forandringer=) General, jeg tror jeg elsker deg<33 Lenke til kommentar
dynaBel Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Hva gjør ikke folk med snusen sin i disse dager? Liker snusen min som den er, ville aldri gjort noen forandringer=) General, jeg tror jeg elsker deg<33 6528739[/snapback] General youre the only one Lenke til kommentar
Zanmato Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 har en kompis som snusa skruf portion, før han dro til lofoten, så ble han der i ca. 1 uke, og når han kommer tilbake er han helt sånn: "PSYCHE! general løs er best wohoo!" Luringen hadde fått seg litt svensk general, der Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Off. General er så "vanlig". Det sies vist at det skal være et lite hint av sitron i den, men har aldri klart å kjenne den sitronsmaken. Lenke til kommentar
dynaBel Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 har en kompis som snusa skruf portion, før han dro til lofoten, så ble han der i ca. 1 uke, og når han kommer tilbake er han helt sånn: "PSYCHE! general løs er best wohoo!" Luringen hadde fått seg litt svensk general, der 6528924[/snapback] ja vi snusa mæst general løs i lofoten, dær tømmes kjølan i butikkan fort for general løs Lenke til kommentar
Bøtta Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Det gjør det vel egentlig alle steder, flest som snuser General ja=)<3 Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 La opp en wiskey her (Fikk av en kompis) pleier ikke å kjøpe den sjøl.. Syns det er en veldig god smak på den.. iallefall hvis det er lenge sia jeg har snusa wiskey.. Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Jeg drar til svinesund på mandagen, og jeg må vite snuspriser, og maks kvote. Hvis snusen koster rundt 250 kr stokken, kommer jeg nok til å handle tre stokker. Eller, fadern spanderer rundt 3 stokker på meg da. Og forresten, får man kjøpt grovsnus der? Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Jeg drar til svinesund på mandagen, og jeg må vite snuspriser, og maks kvote. Hvis snusen koster rundt 250 kr stokken, kommer jeg nok til å handle tre stokker. Eller, fadern spanderer rundt 3 stokker på meg da. Og forresten, får man kjøpt grovsnus der? 6535217[/snapback] 220 foren stokk, ja du får kjløpt grovsnus Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Maks kvote er 250gr tobakk. Noe som vil tilsvare 5 bokser løssnus. Mer om dette finner du på toll.no Lenke til kommentar
mandela Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Maks kvote er 250gr tobakk. Noe som vil tilsvare 5 bokser løssnus.Mer om dette finner du på toll.no 6535486[/snapback] eller 25 bokser miniporsjon, weeeeee!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg