Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Enig med deg ang Grovsnus og Skruf org. Erlend_G. :)

 

Gøteborgs Rapè synes jeg er grei egentlig, den lukter godt og den smaker godt. Men jeg bruker den ikke så ofte, mest de gangene jeg bare MÅ variere litt.

6526281[/snapback]

 

Göteborgs Rapè synes jeg smaker veldig godt. Er den jeg bruker mest til hverdag mens Rallarsnus går det i hvis jeg gidder å bake :)

Lenke til kommentar

I dag var jeg på stranda, og siden det er så kaldt i vannet dropper jeg å bade å bli heller med bort når de andre skal ut i vannet. Hadde general'en godt gjemt i lomma og selvfølgelig må noen dytte meg ut. Etter det tok jeg all snusen fra boksen og bakte 1 prell :D dæven den var diger. Og jeg måtte jo snuse den. Den fikk og ikke plass mellom tenna selvfølgelig, så jeg la den inni bak ved jekslene så kinnet mitt sto ut. Hele dritten gikk i oppløsning og ble til et gjørmebad. Faen så kvalmt.

Lenke til kommentar
I dag var jeg på stranda, og siden det er så kaldt i vannet dropper jeg å bade å bli heller med bort når de andre skal ut i vannet. Hadde general'en godt gjemt i lomma og selvfølgelig må noen dytte meg ut. Etter det tok jeg all snusen fra boksen og bakte 1 prell :D dæven den var diger. Og jeg måtte jo snuse den. Den fikk og ikke plass mellom tenna selvfølgelig, så jeg la den inni bak ved jekslene så kinnet mitt sto ut. Hele dritten gikk i oppløsning og ble til et gjørmebad. Faen så kvalmt.

6528398[/snapback]

Hehe kjenner meg veldig godt igjen der....

Endret av Kverkulf
Lenke til kommentar
har en kompis som snusa skruf portion, før han dro til lofoten, så ble han der i ca. 1 uke, og når han kommer tilbake er han helt sånn: "PSYCHE! general løs er best wohoo!"

Luringen hadde fått seg litt svensk general, der :D

6528924[/snapback]

 

ja vi snusa mæst general løs i lofoten, dær tømmes kjølan i butikkan fort for general løs

Lenke til kommentar
Jeg drar til svinesund på mandagen, og jeg må vite snuspriser, og maks kvote.

 

Hvis snusen koster rundt 250 kr stokken, kommer jeg nok til å handle tre stokker. Eller, fadern spanderer rundt 3 stokker på meg da.

 

Og forresten, får man kjøpt grovsnus der?

 

:)

6535217[/snapback]

 

220 foren stokk, ja du får kjløpt grovsnus

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...