Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jeg da brukt snus i to år, og for første gang kjøpe jeg meg en Röda Lacket. Etter å ha lest en annmeldelse gledet jeg meg til å kjenne de gode bakeegenskapene den hadde. Og jeg ble mildt sagt overasket. Det var som varm kniv i smør. Men så stemte selvfølgelig det andre i annmeldelsen også, det er jo overhode ingen funk i den.

 

Bakeegenskapene til RL, smaken til Petterøes og styrken til Skruf. Der har man godsnusen :)

Lenke til kommentar

Hmm... er på ferie hos fadern nå, hadde ikke sett han på 3 år. Hadde selvfølgelig med meg et par bokser snus, og planla å "smug-snuse" siden han ikke visste at jeg bruker snus, og jeg ikke så noen grunn til å fortelle han det heller. Pga. at jeg bare er på ferie her en uke.

 

Men som det måtte gå, ble jeg ekstremt sugen når jeg og han satt utenfor kafeen og drakk kaffe. Jeg mannet meg opp, og tok snusboksen opp på fanget og ballet meg en pris. Og gjett hva? Han gikk ikke amok slik som jeg trodde. Han bare gliste og sa "ja dæven steike. Har du bjynt med snus no?! Jaja. Når vi fær til sverige i neste uka så kan æ jo spandere et par stokka på deg!"

 

:D

 

(er overtrøtt, og dette fører til at det kansje ikke var noe poeng i dette i det hele tatt. Skål!)

Lenke til kommentar
Når vi fær til sverige i neste uka så kan æ jo spandere et par stokka på deg!"

:D

(er overtrøtt, og dette fører til at det kansje ikke var noe poeng i dette i det hele tatt. Skål!)

6523035[/snapback]

En solskinnshistorie om bounding mellom far og sønn over en stokk snus kan vi alltid tillate oss!

Nais1 :thumbup:

Lenke til kommentar
Hmm... er på ferie hos fadern nå, hadde ikke sett han på 3 år. Hadde selvfølgelig med meg et par bokser snus, og planla å "smug-snuse" siden han ikke visste at jeg bruker snus, og jeg ikke så noen grunn til å fortelle han det heller. Pga. at jeg bare er på ferie her en uke.

 

Men som det måtte gå, ble jeg ekstremt sugen når jeg og han satt utenfor kafeen og drakk kaffe. Jeg mannet meg opp, og tok snusboksen opp på fanget og ballet meg en pris. Og gjett hva? Han gikk ikke amok slik som jeg trodde. Han bare gliste og sa "ja dæven steike. Har du bjynt med snus no?! Jaja. Når vi fær til sverige i neste uka så kan æ jo spandere et par stokka på deg!"

 

:D

 

(er overtrøtt, og dette fører til at det kansje ikke var noe poeng i dette i det hele tatt. Skål!)

6523035[/snapback]

Gratulerer. :)

Lenke til kommentar

jeg fikk en portion av en kompiss før jeg gikk inn...jeg så på tv så jeg sovna med prisen i kjeften ca klokka 12 så våkna jeg dagen etter på klokkan 13.00 tror den dagen klarete jeg ikke og snuse på den siden jeg har snusen vanlighvis.

 

Mvh Proxer

Lenke til kommentar
Hmm... er på ferie hos fadern nå, hadde ikke sett han på 3 år. Hadde selvfølgelig med meg et par bokser snus, og planla å "smug-snuse" siden han ikke visste at jeg bruker snus, og jeg ikke så noen grunn til å fortelle han det heller. Pga. at jeg bare er på ferie her en uke.

 

Men som det måtte gå, ble jeg ekstremt sugen når jeg og han satt utenfor kafeen og drakk kaffe. Jeg mannet meg opp, og tok snusboksen opp på fanget og ballet meg en pris. Og gjett hva? Han gikk ikke amok slik som jeg trodde. Han bare gliste og sa "ja dæven steike. Har du bjynt med snus no?! Jaja. Når vi fær til sverige i neste uka så kan æ jo spandere et par stokka på deg!"

 

:D

 

(er overtrøtt, og dette fører til at det kansje ikke var noe poeng i dette i det hele tatt. Skål!)

6523035[/snapback]

Gratulerer. :)

6525316[/snapback]

 

Grattis =)

/me want pappa som spanderer snus :p

Lenke til kommentar
/me want pappa som spanderer snus :p

6525697[/snapback]

Samma her.. :ermm:

Men det skjer vel ikke.. :p

6525705[/snapback]

 

 

not in a lifetime I belive :p

 

æsj, generalen min har blitt knusktørr, det er som å pakke jord, og hendene mine, de er ganske fulle av snus :p Men det er sikker bare et tegn på at jeg må forbedre pakkingen min :p

 

cheezez for en setning :roll:

Lenke til kommentar

@ "skulle ønske pappaen min kunne kjøpe snus til meg" - Skjer ikke for min del, da han er død. :hmm:

 

MEN, jeg må bare nevne enda en gang at Grovsnus er så sykt deilig.

Guffent nok når man står opp klokken 5 om morgenen, men så fort Grovsnusen er under leppa så vet man at dagen blir bra.

 

Faen, jeg burde lage reklamer altså. :cool:

Endret av DemonFudge
Lenke til kommentar

Grovsnus er TIDENES beste snus, synes jeg da.

 

Et kort overblikk av mine erfaringer:

-General: Salt, mye aroma. Smaker og lukter veldig mye, litt for mye etter min smak.

 

-Gøteborgs Rapè: Smaker og lukter som en blanding av såpe og einebær. Grusomt.

 

-Skruf orginal: Lukter... frukt? Smaker litt "såpete" slik som Gøteborgs, men ikke fullt så ille. Er veldig finkornet og renner mye.

 

-Grovsnus: Lukter friskt og naturlig, lukter tobakk og ikke såpe\røyk. Smaker ganske lite i forhold til overstående snustyper, men har en veldig rund, behagelig, myk og frisk smak av tobakk. Herlig snus!

 

:D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...