SnusHanen Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Faen leppa blir helt jævlig hvis du har snusen i for lenge asså! har snusen sikkert ikke i mer enn 30 min maks jeg, da er det 5 min og så inn med en ny en, snuser hele dagen jeg, huff hvordan skal jeg klare meg gjennom student tiden.... Lenke til kommentar
Bøtta Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Blir ikke det hos meg da=/ Har egentlig aldri hatt noe leppeprob, i min snuskarriere.. Maybe its ment to be! Lenke til kommentar
M-J Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 snakker ikke porsjon da den kan du ha så lenge du gidder Lenke til kommentar
Bøtta Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Har vel hatt løs lenge et par hundre ganger, sover jo med snus så da blir det jo fort et par timer! Og det er løs! Noen ganger snusen er borte når jeg våkner, finner rester av den på tenna=D Gøyalt gitt^^ Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Nå har jeg da brukt snus i to år, og for første gang kjøpe jeg meg en Röda Lacket. Etter å ha lest en annmeldelse gledet jeg meg til å kjenne de gode bakeegenskapene den hadde. Og jeg ble mildt sagt overasket. Det var som varm kniv i smør. Men så stemte selvfølgelig det andre i annmeldelsen også, det er jo overhode ingen funk i den. Bakeegenskapene til RL, smaken til Petterøes og styrken til Skruf. Der har man godsnusen Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Hmm... er på ferie hos fadern nå, hadde ikke sett han på 3 år. Hadde selvfølgelig med meg et par bokser snus, og planla å "smug-snuse" siden han ikke visste at jeg bruker snus, og jeg ikke så noen grunn til å fortelle han det heller. Pga. at jeg bare er på ferie her en uke. Men som det måtte gå, ble jeg ekstremt sugen når jeg og han satt utenfor kafeen og drakk kaffe. Jeg mannet meg opp, og tok snusboksen opp på fanget og ballet meg en pris. Og gjett hva? Han gikk ikke amok slik som jeg trodde. Han bare gliste og sa "ja dæven steike. Har du bjynt med snus no?! Jaja. Når vi fær til sverige i neste uka så kan æ jo spandere et par stokka på deg!" (er overtrøtt, og dette fører til at det kansje ikke var noe poeng i dette i det hele tatt. Skål!) Lenke til kommentar
dynaBel Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 jeg sover og noen ganger med snus, og har ingen problemer med at den blir borte. her om dagen da jeg sto opp og tok ut prisen og skylla munnen så så jeg at tennene var hvitere enn før. kan snusen ha en slags slipe effekt når den er i lenge? Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Når vi fær til sverige i neste uka så kan æ jo spandere et par stokka på deg!" (er overtrøtt, og dette fører til at det kansje ikke var noe poeng i dette i det hele tatt. Skål!) 6523035[/snapback] En solskinnshistorie om bounding mellom far og sønn over en stokk snus kan vi alltid tillate oss! Nais1 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 kan snusen ha en slags slipe effekt når den er i lenge? 6523071[/snapback] Aner ikke, men den dreper i allefall bakteriene i munnen din. Det er jo positivt Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Hmm... er på ferie hos fadern nå, hadde ikke sett han på 3 år. Hadde selvfølgelig med meg et par bokser snus, og planla å "smug-snuse" siden han ikke visste at jeg bruker snus, og jeg ikke så noen grunn til å fortelle han det heller. Pga. at jeg bare er på ferie her en uke. Men som det måtte gå, ble jeg ekstremt sugen når jeg og han satt utenfor kafeen og drakk kaffe. Jeg mannet meg opp, og tok snusboksen opp på fanget og ballet meg en pris. Og gjett hva? Han gikk ikke amok slik som jeg trodde. Han bare gliste og sa "ja dæven steike. Har du bjynt med snus no?! Jaja. Når vi fær til sverige i neste uka så kan æ jo spandere et par stokka på deg!" (er overtrøtt, og dette fører til at det kansje ikke var noe poeng i dette i det hele tatt. Skål!) 6523035[/snapback] Gratulerer. Lenke til kommentar
Proxer Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 jeg fikk en portion av en kompiss før jeg gikk inn...jeg så på tv så jeg sovna med prisen i kjeften ca klokka 12 så våkna jeg dagen etter på klokkan 13.00 tror den dagen klarete jeg ikke og snuse på den siden jeg har snusen vanlighvis. Mvh Proxer Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Hmm... er på ferie hos fadern nå, hadde ikke sett han på 3 år. Hadde selvfølgelig med meg et par bokser snus, og planla å "smug-snuse" siden han ikke visste at jeg bruker snus, og jeg ikke så noen grunn til å fortelle han det heller. Pga. at jeg bare er på ferie her en uke. Men som det måtte gå, ble jeg ekstremt sugen når jeg og han satt utenfor kafeen og drakk kaffe. Jeg mannet meg opp, og tok snusboksen opp på fanget og ballet meg en pris. Og gjett hva? Han gikk ikke amok slik som jeg trodde. Han bare gliste og sa "ja dæven steike. Har du bjynt med snus no?! Jaja. Når vi fær til sverige i neste uka så kan æ jo spandere et par stokka på deg!" (er overtrøtt, og dette fører til at det kansje ikke var noe poeng i dette i det hele tatt. Skål!) 6523035[/snapback] Gratulerer. 6525316[/snapback] Grattis =) /me want pappa som spanderer snus Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 /me want pappa som spanderer snus 6525697[/snapback] Samma her.. Men det skjer vel ikke.. Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 /me want pappa som spanderer snus 6525697[/snapback] Samma her.. Men det skjer vel ikke.. 6525705[/snapback] not in a lifetime I belive æsj, generalen min har blitt knusktørr, det er som å pakke jord, og hendene mine, de er ganske fulle av snus Men det er sikker bare et tegn på at jeg må forbedre pakkingen min cheezez for en setning Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 (endret) @ "skulle ønske pappaen min kunne kjøpe snus til meg" - Skjer ikke for min del, da han er død. MEN, jeg må bare nevne enda en gang at Grovsnus er så sykt deilig. Guffent nok når man står opp klokken 5 om morgenen, men så fort Grovsnusen er under leppa så vet man at dagen blir bra. Faen, jeg burde lage reklamer altså. Endret 20. juli 2006 av DemonFudge Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 faen altså! nå har jeg hørt så sinnsykt mye bra om denne grovsnusen. /me want Dette skal testes når jeg er tilbake i Bergen <3 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 faen altså! nå har jeg hørt så sinnsykt mye bra om denne grovsnusen. /me want 6525839[/snapback] Gjør det. den er digg. Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Grovsnus smaker møkk. 6526105[/snapback] Nei det gjør den ikke, den smaker fresht Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Grovsnus er TIDENES beste snus, synes jeg da. Et kort overblikk av mine erfaringer: -General: Salt, mye aroma. Smaker og lukter veldig mye, litt for mye etter min smak. -Gøteborgs Rapè: Smaker og lukter som en blanding av såpe og einebær. Grusomt. -Skruf orginal: Lukter... frukt? Smaker litt "såpete" slik som Gøteborgs, men ikke fullt så ille. Er veldig finkornet og renner mye. -Grovsnus: Lukter friskt og naturlig, lukter tobakk og ikke såpe\røyk. Smaker ganske lite i forhold til overstående snustyper, men har en veldig rund, behagelig, myk og frisk smak av tobakk. Herlig snus! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg