Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skal til Hellas i natt og har bare med 3 bokser for jeg vett at d er alltfor lite men jeg får ikke tid til mer for jeg vil jo nesten hver med de ganske mye. Så jeg har planlagt å snuse for det meste på doen, seie jeg har fått noe mavesyke og må mye på do, men det er faktigst ganske deiligt å snuse på doen :D Og så skal jeg snuse når jeg skal kjøpe is.

Ps, jeg er bare 15 og får ikke lov å snuse av foreldrene mine, de har tatt meg før og tar de meg igjen mister jeg lappen :cry:

 

Men er det noen som vett om metoder jeg kan gjør for å få mer tid alene til å snuse uten om å snuse på do, dusjen osv?

 

Nb, ska legge meg innen to timer, for jeg skal stå opp 4 for å ta flyet til Kreta.

Så håper på raskt svar :thumbup:

Lenke til kommentar
Falt snusen din oppover? Fra overleppa og til øyet? Og sover du med øynene åpne? Hvordan i helvete klarte du det der? :S

 

edit:

Eyvindr: Begynte du å snuse fast da du var 13..?

6518937[/snapback]

 

Begynte sommeren før jeg startet på ungdomskolen. Så var vel 13 når jeg begynte ja.

 

Jeg skal til Hellas i natt og har bare med 3 bokser for jeg vett at d er alltfor lite men jeg får ikke tid til mer for jeg vil jo nesten hver med de ganske mye. Så jeg har planlagt å snuse for det meste på doen, seie jeg har fått noe mavesyke og må mye på do, men det er faktigst ganske deiligt å snuse på doen :D Og så skal jeg snuse når jeg skal kjøpe is.

Ps, jeg er bare 15 og får ikke lov å snuse av foreldrene mine, de har tatt meg før og tar de meg igjen mister jeg lappen :cry:

 

Men er det noen som vett om metoder jeg kan gjør for å få mer tid alene til å snuse uten om å snuse på do, dusjen osv?

 

Nb, ska legge meg innen to timer, for jeg skal stå opp 4 for å ta flyet til Kreta.

Så håper på raskt svar :thumbup:

6521147[/snapback]

 

Enten slutt eller ta valget at du vil snuse og mist lappen.

Endret av Eyvindr
Lenke til kommentar
Ja9boy: Det er ikke verdt det. Hvorfor slutter du bare ikke?

6521173[/snapback]

 

Jeg har planer om å slutte, har sagt til alle at jeg skal slutte når skolen begynner, men har 9 bokser igjen og hadde planlagt å bruke de først opp og så slutte, men siden jeg ble tatt for 2 dager siden, og det er ganske stor sjangs for at de kan ta meg i Hellas så er det kansje like greit å slutte nå, at jeg pakker ut snusen jeg har gjemt i sekken, og selger det når jeg kommer hjem.

Men jeg har ikke lyst å slutte, for det er så sinnsykt godt, men med tanken på at jeg kan miste lappen og må betale 30.000 sjøl, og da vil jeg sikkert ikke få penger til bil med en gang.

Ville dere ha tatt sjangsen med snus i hellas, eller selgt d?

Grunnen til at jeg har egentlig valgt å ta med til hellas d er fordi, jeg bruker en boks opp på 2 dager og er sterkt avhengig, og da vil jeg sikkert være sur der nede, og kansje jeg blir så sugen at jeg kjøper en røyk pakke der nede, for der får jeg kjøpt alt.

Men jeg har og så tenkt på at når jeg er i syden så spiser jeg jo så mye is og snop og sånt, og det kan sikkert dekke suget.

Lenke til kommentar
AUU fikk snus i øye gjorde vondt :(

6518586[/snapback]

Det medfører korrekthet av første, andre og tredje grad.

 

Men er det noen som vett om metoder jeg kan gjør for å få mer tid alene til å snuse uten om å snuse på do, dusjen osv?

6521147[/snapback]

Litt sent, men, gå turer, bad, langt fra land (lett å kvitte seg med en prylle i alle fall :)). Kommer ikke på mer, men du ser nok mulighetene der de kommer. :)

 

Ja9boy: Det er ikke verdt det. Hvorfor slutter du bare ikke?

6521173[/snapback]

Ikke for å være respektløs wh1te, men har du skrevet mange innlegg mot snus til nå? :p

 

:hmm:

Glemte av prisen for første gang.. satt i nesten en time med den, så så jeg hostel, som varer i nesten en og en halv time..

 

Leppa blir rynkete på innsiden da jo :p

6522108[/snapback]

Tja. En time er ikke så ille. Snus inne i to-tre timer kan ende opp med rynkete og sår leppe, men egentlig er det værre om du spytter snus hver halvtime og pakker inn ny etter kanskje ti minutter. Dersom du gjør det en hel dag skal du få oppleve sår leppe.

 

Take my word.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...