Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Begynner vel å nerme seg 2 måneder fast snusing. Testa første gang da jeg var 8 (fikk av en snill onkel i Wales :p). Men tok det ikke opp igjen før jeg gikk tom for røyk på fest i påskeferien. Etter at jeg merket hvor digg det var fortsatte jeg å bomme litt av folk innimellom. For to måneders tid siden gikk jeg hen og kjøpte min første boks.

 

Merker at jeg kunne gå noen uker uten å røyke. Merket litt sug, men tok ikke livet av meg. Men er jeg en dag uten snus, merker jeg det godt. Stapper i meg alt jeg finner av godteri og søtt for å dekke suget. Blir ikke helt det samme :hmmm:

Lenke til kommentar

Med snus i øye som tema..Jeg sovna engang med en pris i kjeften så har den ramlet ut iløpet av natta så på en eller anna måte har jeg fått heile jævla prisen inn i øyet det blei bare heilt svart og jeg klarte ikke og se med øyet på lenge det var heilt sprengt med blod og sånt faen det var smerte kan jeg love deg :dribble::dribble:

Lenke til kommentar
Falt snusen din oppover? Fra overleppa og til øyet? Og sover du med øynene åpne? Hvordan i helvete klarte du det der? :S

 

edit:

Eyvindr: Begynte du å snuse fast da du var 13..?

6518937[/snapback]

 

nei den falt ut så har den sikker logge på puta så har jeg våkna og så har jeg fått den i øyet er ikke sikker på hvordan vet bare at den var i øye mitt og at det var faen så vondt

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...