Ulf Isaksen Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Hva gjør dere smusmumriker om dere skal på et par ukers ferie til et land uten snus? Lenke til kommentar
Irons Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Vel, stapper ett par bokser i kofferten og håper på det beste :S Evt så kan man ta seg en røyk, kommer jo litt ann på hva man liker... Pass bare på at det ikke er noen super streng lov mot snus dit du skal \\Sp33D Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 (endret) Greit, jeg har funnet meg ei jente som var søt når hun snusa. EOD. 5424542[/snapback] Jenter som snuser... Hva gjør dere smusmumriker om dere skal på et par ukers ferie til et land uten snus? 5448372[/snapback] Hmm, det er vel bare å kjøpe inn et lass med bokser og ta med. Endret 16. januar 2006 av ZeroMac Lenke til kommentar
Irons Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Jenter som snuser... <3 5448518[/snapback] Nei, det stemmer ikke helt Visse damer kler det, andre ikke (imho). Det blir som med en røyk, enkelte damer ser sexy ut, andre ikke. Nordiske damer med snus liker jeg ikke, men litt mer exotisk var kledelig Men smaken er som baken Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Jenter som snuser... 5448518[/snapback] Nei, det stemmer ikke helt Visse damer kler det, andre ikke (imho). Det blir som med en røyk, enkelte damer ser sexy ut, andre ikke. Nordiske damer med snus liker jeg ikke, men litt mer exotisk var kledelig Men smaken er som baken 5448567[/snapback] Jepp, helt enig med deg. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 (endret) Hva gjør dere smusmumriker om dere skal på et par ukers ferie til et land uten snus? 5448372[/snapback] Enten fyller opp kofferten med snus i tax free'en eller lar være å dra. Endret 17. januar 2006 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Hva gjør dere smusmumriker om dere skal på et par ukers ferie til et land uten snus? 5448372[/snapback] Enten tar jeg med snus eller så tar jeg en par ukers snus- ferie Lenke til kommentar
Fisha Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Mitt tips er IKKE SNUS, DRIKK BRUS! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Hva gjør dere smusmumriker om dere skal på et par ukers ferie til et land uten snus? 5448372[/snapback] Røyker. Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Mitt tips er IKKE SNUS, DRIKK BRUS! 5452136[/snapback] hva med snus+brus? Lenke til kommentar
fakey Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 snusbrus, genialt konsept Lenke til kommentar
Irons Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 snusbruss :S Samle all snus i en uke i en halvfull cola flaske, sil og nyt:tumb: Lenke til kommentar
QuentinTarantino Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 (endret) Jeg kasta meg på boksen for drøyt fire dager siden. Jeg snuser ikke mye, det blir omtrent 1 pris om dagen. Men jeg blir så innihampen dårlig av snusen av og til. Har blitt svimmel og kasta opp tre ganger (Skruf portion x2 og general løs). Har vel kun kommet meg gjennom en pris uten ubehag (general portion). Er dette noe kroppen trenger å venne seg til og som vil gå over etter hvert? Jeg kaster heller opp daglig enn å kaste boksen, snus er så fordømt godt Hehe! Endret 17. januar 2006 av QuentinTarantino Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Ja, kroppen din må bare venne seg til det. Nikotin er jo tross alt en gift. Lenke til kommentar
QuentinTarantino Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Hehe, ok. Har du noen anelse om sånn ca. hvor lang tid det vil ta? Eller noe som kan dempe "sjokket"? Hører noen snakker om hvor digg det er å få sjokk etter å ha snusa, jeg er ikke en av dem Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Hehe, er fra person til person det. Bare snus ofte, så går det over av seg selv. Hadde det selv slik de første gangene jeg snuste, men det gikk kjapt over. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 (endret) Skjønner ikke hvorfor du vil ha det over. For meg er det halve poenget med snus selvom jeg må ta laange pauser før jeg blir svimmel av snus. EDIT: Nå har jeg kun 2 snus igjen, den ene nyter jeg nå den andre skal jeg ta før jeg legger meg ellers ingen søvn Etter dette må jeg vente 2 uker før jeg får mine etterlengtede 20 pakker skruf sterk løs fra sverige Endret 17. januar 2006 av banansplitt Lenke til kommentar
QuentinTarantino Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Det er jo som jeg sier. Hører at mange digger det, men jeg digger det ikke! For meg er det smaken når jeg har prisen under leppa som er pointet med snusinga, nybegynnersjokket liker jeg ikke Jeje, håper det går over etter noen dager med mye snus nå da Har ei bøtte ved senga og to fulle bokser, bør gå greit :!: Lenke til kommentar
hylo Skrevet 17. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2006 Hva gjør dere smusmumriker om dere skal på et par ukers ferie til et land uten snus? 5448372[/snapback] Røyker. 5452176[/snapback] What he said. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Jeg kasta meg på boksen for drøyt fire dager siden. Jeg snuser ikke mye, det blir omtrent 1 pris om dagen. Men jeg blir så innihampen dårlig av snusen av og til. Har blitt svimmel og kasta opp tre ganger (Skruf portion x2 og general løs). Har vel kun kommet meg gjennom en pris uten ubehag (general portion). Er dette noe kroppen trenger å venne seg til og som vil gå over etter hvert? Jeg kaster heller opp daglig enn å kaste boksen, snus er så fordømt godt Hehe! 5453555[/snapback] Hvorfor i alle dager gidder du å snuse hvis du blir dårlig av det? Jeg skjønner ikke folk som faktisk gidder å venne seg til usunne ting som de ikke liker i utgangspunktet. Du har kommet deg gjennom èn pris uten ubehag og snuser fortsatt? Hva slags selvskader er det du er egentlig? Kom deg unna før du begynner å like det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg