Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kun jeg som trenger 14 bokser på 14 dagers ferie? :hrm:

6511247[/snapback]

Det er vel litt i overkant....

6511827[/snapback]

 

Om du har en enorm negerleppe så burde det vell gå..

6511834[/snapback]

Trenger vel ikke kemboleppe til det? Bare å ta en snus hver time. Gjorde det helt i starten. Men blir fort for dyrt.

Lenke til kommentar

I går mottok jeg en boks Timberwolf fra USA.

 

timberwolf.gif

 

Forventningsfull åpnet jeg boksen og ble møtt av en lukt som best kan beskrives som en blanding av fjøs og rulletobakk. Snusen var, som teksten på boksen lovet, utrolig finskåret, noe som igjen førte til håpløse bakeegenskaper da den rett og slett ble litt for tørr. Smaken var omtrent som lukten, og den rant som en general-porsjon. Effekten var praktisk talt fraværende.

 

I dag kjøpte Skruf igjen....

Endret av Iceman™
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Hvor lenge har folka her snuset, egentlig? Jeg snusa i tre år før jeg sluttet, skal si jeg savner en General Maxi under leppa.

6515710[/snapback]

 

Samme her. Snusa i 3 år før jeg slutta. Bommer en pris nå og da, men har sluttet. Kjenner fortsatt suget, det er helt jævlig. Jeg er glad jeg har pittelitt viljestyrke for snus er et helvete å slutte med.

Lenke til kommentar

For min del så var det overaskende enkelt å slutte å snuse, når jeg først har bestemt meg. Jeg har prøvd å slutte titt og ofte, men da har jeg ikke hatt ordentlig lyst til å slutte.

Ser ikke poeng i å fortsette med noe jeg frykter konsekvensene av. Jeg gir ærlig talt totalt faen i pengene jeg har brukt på snus.

Lenke til kommentar

4år fast, men 2år med bare bomming av snus.. Snuser fast nå da.. De to åra med bomming var når jeg gikk i 4 og 5kl.. Hvis noen lurte på hvorfor jeg startet da var det fordi kameratene mine er 3år eldre, og de tvingte i meg å snus.. Etterhvert blei det bare godt=)

Lenke til kommentar
Jeg snusr egentlig ikke, men i dag har jeg vært på fylla så jeg tok meg en general porsjonsnus. Jeg hadde den i 5 timer ... Er noe jeg burde passe på nå? er ikke kvalm eller noe. Bare lurte på om tennenne eller mageen min gikk til helvete nå jeg

6516706[/snapback]

 

Du kommer til å spontanantenne om fire minutter... :ermm:

Lenke til kommentar
Jeg snusr egentlig ikke, men i dag har jeg vært på fylla så jeg tok meg en general porsjonsnus. Jeg hadde den i 5 timer ... Er noe jeg burde passe på nå? er ikke kvalm eller noe. Bare lurte på om tennenne eller mageen min gikk til helvete nå jeg

6516706[/snapback]

 

Du kommer til å spontanantenne om fire minutter... :ermm:

6516709[/snapback]

 

:dribble: "OMgZ"

 

Nei, men jeg bare lurte på om det var lurt og spise noe spesielt eller kanskje drikke noe før jeg la meg for det er jo sikkert ikke helt bra for kroppen ?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...